![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Minister
|
![]() 2
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar om de inwoners van Europa onder controle te krijgen, heb je maatregelen tegen corona nodig. Daarna maakt het niet meer uit of het virus onder controle is. Onze bevolking zal daar zijn waar de manipulatoren en plutocraten ons wilden krijgen: onder controle.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 2 december 2020 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maggie: we moeten een evenwicht vinden tussen de strijd tegen het virus en het leven met het virus.
Wijze woorden ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Controleren wordt gemakkelijker naarmate je de keuze paden van mensen inperkt. Kijk naar het wegennet, ooit waren er 5 trajecten van A naar B. Nu nog maar 1. Centralisering. Gemakkelijker controleren. Hetzelfde geldt voor internet. Dat gedwongen "telewerken", voorheen zat een dozijn personeelsleden in een bedrijfsnetwerk met een server op het bedrijf. De communicatie liep louter in het bedrijf. Bij dat telewerken stampen de totalitairen er andere / vreemde computers tussen. En kunnen die "meekijken" als man in the middle..
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De totalitairen incluis "Maggie"? Dat ze zich moeien met hun eigen leven, en dat van anderen gerust laten, en laten zelfbeschikken. Maar daar hebben de totalitairen geen zin is. Net zomin als ze zin hebben om te helpen in de economie. Zo asociale klojo's zijn die zelfverklaarde socialen. Het enige dat die "we" doet is aan de kost van "Staatsapparaat" problemen verschuiven in de tijd. Ze houden besmetting tegen, en ermee houden ze ook immuniteitsopbouw tegen. Dat is niet zoeken naar "evenwicht". Dat is rekken van problemen, met als motief ze maximaal uit te melken,
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een prikje geven kost niet veel organisatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Minister
|
![]() Ik deel anders zijn mening.
Met 52 ben ik anders niet jong meer. Nog geen hoog risico, maar toch al richting gevarenzone. En de lange termijn effecten van het vaccin zijn gewoonweg niet bekend. Misschien zijn er geen, misschien een paar milde en misschien heel ernstige. Het vaccin nu dus nemen is daardoor ook een risico.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Banneling
|
![]() Je beseft werkelijk niet welk risico je kunt lopen door dat vaccin he? Er is een reden waarom het normaal 3 jaar duurt vooraleer geneesmiddelen op de markt komen. Er is een reden waarom de fabrikanten geen enkele verantwoordelijkheid willen nemen voor de afloop.
Ik zou nog liever een paar maanden in harde quarantaine zitten dan meteen in de rij te gaan staan. Na pakweg 3 maanden, en zeker na een jaar zullen we al meer weten. Als tegen dan gebleken is dat het vaccin niet dodelijker is dan het virus kan je je alsnog laten inenten. U hebt gemiddeld 0,05% kans op overlijden na een positieve test. Als u geen overgewicht of andere onderliggende oorzaken hebt is die kans dus nog veel lager. Iedereen is vrij, maar ik zou in elk geval afwachten. Laatst gewijzigd door denkimi : 2 december 2020 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Minister-President
|
![]() Welke stappen worden hier overgeslagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de belofte van de regering aan het volk. Kunnen ze dat niet langer waarmaken dan is het exit communisme. Ze moeten jaarlijks minstens 10% rijker worden dan het vorige jaar. Dat is een gans anders communisme dat hier aanwezig is o.a door de groenen die het tegenovergestelde ijveren.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 december 2020 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Minister
|
![]() 9 jaar overgeslagen.
Men kan zich beter afvragen welke stappen ze nog gevolgd hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal niet voor het najaar 2021 zijn. Je vergeet een argument: leeftijd. Niet dat ik mij nu direct aangesproken voel, maar leeftijd wordt in veel discussies vermeden. Eerder overgewicht en suikerziektes blijken van belang te zijn. In de discussies hier welteverstaan. In ieder geval, de dag dat 'k mijn vaccin mag laten zetten zal dat ook gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er niet zovelen dit spel doorzagen zou ik er hopeloos moedeloos van worden. Maar gelukkig is er hoop. Alleen enorm bezorgd dat scholen dit in hun vaccinatieprogramma zullen opnemen en ouders zullen worden weg gezet als “anti vaxxer”. Terwijl het hier gewoon de logica zelve is niet te vaccineren tegen een virus waar de meesten natuurlijk aan genezen. Op Ben Weyts zullen we niet moeten rekenen en partijen als Groen zijn al helemaal in greep van de Kabaal. Het zal een zware strijd worden, ik bepleit eendracht als volk.
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet verschillend met de reden van de jojo-benadering in west Europese landen trouwens: zorgen dat het gemor van de massa niet overslaat in onoverzichtelijke akties en vandalisme tegen de heersende beleidsorganen.
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |