![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Sorry dat ik het zeg, de holocaust is een onmenselijke en onherhaalbare gebeurtenis maar hoe meer de joden dit gaan blijven gebruiken om hun wandaden proberen goed te maken hoe minder respect jullie over de gehele wereld gaan krijgen. jullie misbruiken je eigen leed om medelijden op te wekken en dat terwijl jullie nu de tiran in Israël spelen met een volk dat zich op geen enkele manier kan verdedigen tegen het israëlische leger,geen wonder dat ze zich moeten vergrijpen naar barbaarse en laffe zelfmoordaanslagen maar al die verbanden kun je of wil je niet zien hé nadine of ben je gewoon te stom om dit allemaal te begrijpen. |
|
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#323 |
|
Staatssecretaris
|
oh ja het ergste is dat jullie je eigen graf daar in israël zijn aan het graven.
Stel je eens voor dat de westerse economie ineenvalt en amerika en europa op wereldniveau niets meer betekent. En je moet weten dat sommige islam landen kernwapens hebben of er aan het maken zijn,plus israël is omgeven door tal van landen die door de jaren heen hun woede en wraak hebben opgespaard voor dat ene moment dat israël ooit eens alleen zou te komen staan zonder de grote broer amerika. Stel je eens voor wat er dan zou kunnen gebeuren met het israëlische volk en dit allemaal omdat er nu een paar extreem rechtste eikels in israël aan de macht zijn. onthou goed nadine dat de geschiedenis bol staat van oorlogen door wraak. en dat die volkeren en vooral de palestijnen,iran,jordanië,libanon,syrië,irak,egy pte(allemaal landen die nu zogezegd vrienden zijn door de kracht van de amerikaanse legers en economie maar als dit ooit moest wegvallen) onthoud het dus goed "oog om oog" want zij zullen het niet vergeten denk ik. ik hoop echt voor de vele israëlische burgers die vrede met de palestijnen willen dat dit nooit zal gebeuren maar echt uitsluiten kan men dit niet zolang israël deze politiek van uitmoording en verdrijving en vernieling hanteerd. maar ja de toekomst dat is iets wat sharon en co en dus ook hier nadine niet kan schelen. proberen nu zoveel mogelijk palestijnen proberen te verdrijven en uit te moorden dat is het enige wat telt wat later komt da maken ze toch niet meer mee hé. |
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ook van dode individuen worden er soms grappen gemaakt. dit is normaal is de mensen geschiedenis. maar jij voelt je weer aangevallen zoals altijd en we mogen toch zeker niet over de holocaust lachen hé dat is een doodzonde volgens jou. de holocaust is voorbij en we mogen en zullen het nooit vergeten maar aub blijf hierover toch niet zeiken alsof dit de enige mensenschande in de geschiedenis is.Er zijn veel ergere duivels als hitler in de geschiedenis geweest en zelfs nu nog zijn er ergere in de wereld. Ga aub eens kijken in afrika wat voor dictators daat zitten en massa moordenaars.maar geen mens die daar om geeft. En wat hebben de amerikanen gedaan met de indianen?? wat hebben de amerikanen gedaan met zwarte slaven?? wat hebben de engelsen en franse allemaal gedaan in hun kolonies en in hun oorlogsgeschiedenis?? wat hebben de spanjaarden gedaan in zuid-amerika allemaal vroeger? Wat hebben de russen allemaal gedaan in berlijn in de 2de WO? wat hebben de romeinen allemaal niet uitgespookt? Wat hebben de jappanners niet gedaan bij pearl harbour? wat hebben de amerikanen niet gedaan met die atoombommen op japen en dit terwijl japan uitgeschakeld was maar ze wilden toch eenszien wat voor een uitwerking dit had? Wat hebben de kruistochten in de middeleeuwen niet gedaan? Wat deden de amerikanen in vietnam? Wat is er allemaal niet gebeurt in ex joegoslavië? en zo voorts. de hele geschiedenis staat bol van moordpartijen en genocides maar de enige die we moeten blijven onthouden is hitler of wa?de andere zijn van geen betekenis omdat er geen joden bij betrokken waren of zo? Valt het jou niet op dat amerika misschien meer doodzonde heeft begaan dan hitler? ik ben heel blij dat men hitler heeft kapot gemaakt want hieruit is onze welvaart vrede en vrijheden gekomen maar laat ons aub onze ogen niet blind houden voor de vele holocausten en genocides die nu nog steeds aan de gang zijn in de wereld en waar we wel nog iets aan kunnen doen als we willen maar neen elk jaar leggen we bloemen neer op een oud graf en zeggen we "dit nooit meer" en ondertussen leveren we volop wapens aan landen die constant met genocides bezig zijn,hoe hypocriet kunnen we zijn???? En israël maakt nu fouten en begaat onmenselijk en onrechtvaardige feiten en dit voor een zogezegd beschaafd,waardig en menselijk democratisch land! neen sorry dat kan niet voor mij,Sharon is net zo'n duivel als hitler en als de terroristen die hij bestrijd net zoals iedere Israëlische politiek of soldaat die dit beleid volgt en net zoals iedere mens die dit beleid steunt. en nogmaals ik BEN NIET VOOR DIE TERRORISTEN bij de palestijnen maar dit is niet de manier om ze aan te pakken hoe sharon dit doet. durf dan eerlijk te zeggen tegen de wereld van ik wil al die palestijnen hier weg of dood om dan heel dit land veilig te maken voor joden! en zolang dit beleid blijft duren zal ik dit beleid bekritiseren en niet de mensen die er wonen nog de joden algemeen maar als mensen mij uitmaken voor jodenhater dan vind ik dat heel erg en dom van die mensen want als je me beter zou kennen dan zou je weten dat ik niet mensen bekijk volgens kleur of geloof maar volgens individu of beleid. maar ik blijf wel bij mijn principes dat ik fanatiekelingen binnen een geloof achterlijk en achthaald vind of het nu gaat over de islam of zionisme blijft me gelijk. beide godsdiensten vind ik achterhaald maar als iemand daarin wilt geloven mij goed no problem maar je gosdienst moet wel voldoen aan alle mensenrechten,gelijkheden en vrijheden. en je mag je zelf niet beter voelen dan een ander in je godsdienst iets wa sommige zionisten doen. |
|
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Geloof mag u idd. géén hoger dunk van uzelf geven 100 % akkoord . zelf ben ik gelovig maar ik voel me niet te goed om te luisteren en te leren van anderen.
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
alsook de amerikanen nu zelf vast zitten in irak en dus vele problemen in israël kunnen missen als kiespijn en ook is het zo dat sharon de spanningen in israël bij de palestijnen niet te hoog mag laten oplopen want grote spanningen daar kunnen de spanningen in irak nog eens vergroten. maar als hij het doet uit eigen beweging en geloof dat er meer kans op vrede is door samenwerking en zo meer dan juich ik hem alle lof toe die hij dan ook verdient. |
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
ik luister ook naar mensen en ik leer ook bij.en wat je vertelt is allemaal correct dus dan neem ik dit ook van je aan maar als je zoals nadine direct met jij bent een anti semiet of je ben een jodenhater dan kan ik geen gewoon gesprek met je voeren en wil ik niets van je leren maar in jouw geval is dit dus niet zo. door elke reactie kan je iets bijleren en wat je denkt dat fout is kan je proberen te weerleggen al dan niet met bewijzen. sommige aanvaarden deze bewijzen en andere blijven blindelings een achterlijk geloof achterna hollen en deze durven dan nog het hardst roepen van jij ben racist en zo meer. |
|
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik ervaar dezelfde problemen met dat racistisch mieke ... Telkens er iets kritisch wordt gemeld loopt ze over van terminologieën als Fuhrer, Shoa, ... en haalt ze termen als racist, anitisemiet, islamiet, ... door elkaar onder het mom dat ze al veel gelezen heeft en daardoor veel weet. Het kan niet met meer poeha. Niet meer op antwoorden, dan besparen we ons alleszinds de moeite ...
|
|
|
|
#330 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
De spiegel vergelijking heet dat. Ofwel bent je dom, dat is wel een uitleg maar nog geen excuus. Laatst gewijzigd door Vtaroian : 3 februari 2005 om 07:39. |
|
|
|
|
|
|
#331 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#332 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#333 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
1)kent u mij persoonlijk? 2)hebt u al mijn reacties al eens gelezen vooraleer je mijn uitspraak veroordeeld? 3) als iemand u zonder enige bewijzen zomaar jodenhater noemt wie is dan de racist?? 4)Als iemand anderen zonder bewijs discrimineerd en uitmaakt voor vanalles en omdat die persoon zich beter voelt dan die andere en zogezegd menselijker zou zijn dan hanteert deze persoon exact maar dan ook exact hetzelfde principe als de SS. ook zij voelde zich beter dan ander zij waren de betere al de rest was uitschot. dus kom nu gij ook niet af met uw verwijten als je in helemaal niet weet in welke contaxt dit geschreven is of mag dit ook niet? |
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
maar ik blijf er wel op antwoorden want anders blijven ze denken dat ze gelijk hebben en dat is iets wat ze niet hebben. |
|
|
|
|
|
|
#335 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
ik wacht er op!!! Voor de rest geloof je alleen je eigen leugens en je bent meer een racist dan ik daar ben ik van overtuigd. en ter informatie ik heb nog geen enkele keer op het vlaams blok gestemd. alhoewel ik eerlijk durf te zeggen dat een heel deel punten van hun programma goed is alleen ben ik tegen de splitsing van belgië terwijl we juist nog meer 1 zouden moeten zijn in Europa maar ik begrijp wel de reden waarom ze dit willen de waalse politici is nu eenmaal corrupter dan de vlaamse maar dat is een ander topic hé |
|
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door nadine : 3 februari 2005 om 18:24. |
|
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Ik geef mij opinie daarover en zeg letterlijk : jodenhater of dom. Uw antwoord bewijst dat u gewoon dom bent en doet aan jodenhaat zonder het te besseffen. De spiegel vergelijking heet dat mijn beste. Weet U waarover het gaat ? Studeert eerst. Leest dan uw eigen proza. Trekt de conclusies. |
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik wacht nog altijd op jou bewijzen???????????? En ik ben meer inhoudelijk en heb meer elementaire kennis van zaken dan jij denk ik. dus graag eindelijk eens wat bewijzen en anders stop dan met te reageren als je niets zinnig meer weet te vertellen en telkens off topic gaat door iedereen te verwijten dat hij of zij een jodenhater is terwijl je zelf een pure racist bent |
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
|
Citaat:
|