Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2006, 17:57   #321
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Laura Lynn komt niet. Pech gehad, linksaard !
Gaat ge ze dooschieten omdat ze je 1000 maal heeft belogen?
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 17:58   #322
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Toch wel, na beraadslaging heeft het management gemeld dat ze toch vanuit een christelijke ethiek zal deelnemen.
Oud 5 juli 2006, 17:59   #323
Schavuit
Partijlid

Standaard

Barman zei in een bepaalde krant dat er "bepaalde dinges" moet veranderen.

Wel, wie kritiek heeft op de politiek zonder zelf een eigen initiatief of argument als tegenkanting te stellen (wat dien barman en co doen, ze zijn tegen het VB, maar durven hun eigen alternatief niet te zeggen) moet zijn bakkes houden. Blijkbaar wil of kan hij dat niet doen. Bang dat de (rode?) maskers afvallen zeker?

Ma nee, tis weeral "tegen extreem-rechts".
Schavuit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:08   #324
Schavuit
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
0110

01/10 Antwerpen, Brussel, Gent

Op 8 Oktober 2006 zijn het gemeenteraadsverkiezingen in heel Vlaanderen. Extreemrechts wil de macht in de stad, dat is geen geheim.
dEUS organiseert één week voor de verkiezingen een spetterend feest op hun verkiezingsnederlaag of, als ze nog groeien, op het graf van een vrij en democratisch Antwerpen.

De meerderheid heeft het immers niet begrepen op hun simplistische slogan-politiek en het is ondermeer voor hén dat het leeuwendeel van de grootste Belgische artiesten ten dans spelen.

Er wordt niet gespeeched, niet betutteld, niet veroordeeld. Iedereen is welkom.

Maar de boodschap is duidelijk: Vlaanderen verdient beter dan extreemrechts. Zo vieren we de complexiteit van het leven met een simpel feest van muziek.

Wees erbij in Antwerpen Gent of Brussel!
Met andere woorden, laten we een leuk liedje zingen en de problemen lossen zichzelf op?

En wat verdient vlaanderen dan? Dat ze dan eens voor hun mening uitkomen hé. Altijd maar dat vage anti-vb en tegen extreem rechts gedoe geheel gehuld in een donkere mantel. Dat ze met open vizier strijden!
Schavuit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:19   #325
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oei, heb je haar bedreigd? Begon ze te vrezen voor haar persoonlijke veiligheid met al die Blokkertjes reacties?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:29   #326
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laura Lynn komt niet.
Ben jij daar wel zeker van? Vanwaar heb je dat gehaald?
Oud 5 juli 2006, 18:31   #327
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ben jij daar wel zeker van? Vanwaar heb je dat gehaald?
Uit zijn dikke vinger waar hij probeert mee te schieten op linksaards.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.

Laatst gewijzigd door Griffin : 5 juli 2006 om 18:32.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:37   #328
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schavuit Bekijk bericht
Met andere woorden, laten we een leuk liedje zingen en de problemen lossen zichzelf op?

En wat verdient vlaanderen dan? Dat ze dan eens voor hun mening uitkomen hé. Altijd maar dat vage anti-vb en tegen extreem rechts gedoe geheel gehuld in een donkere mantel. Dat ze met open vizier strijden!
Inderdaad artiesten zingen een liedje ...

En wat merk je op plots worden er woorden als strijd en veraad geroepen. Jongens die mensen zingen enkel een liedje en daarnaast zijn het ook nog mensen met een mening. Waar is de roep voor vrije meningsuiting gebleven?

Deze artiesten kunnen niet duidelijker voor hun mening uitkomen! Er is niks vaags aan anti-extreem rechts zijn. Constateren dat extreem rechts een even groot of mischien wel groter probleem is dan allochtonencriminaliteit daar is niks mis mee. Constateren dat het VB de spil is in die georganiseerde misdaad daar is ook niks mis mee. Zeggen dat 1 miljoen kiezers een rad voor hun ogen gedraaid wordt noemt men vrije meningsuiting dus ik zie het probleem niet.

Wordt dit het festival van de vrije feestkeuze?
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:38   #329
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontus Bekijk bericht
Ik ga zeker en vast, en de week daarna stem ik voor het VB in de hoop dat ik volgend jaar weer gratis naar Laura Lynn kan gaan
En zo is iedereen tevreden: het concert heeft veel volk bij elkaar gekregen, en het VB weer een pak stemmen bij.
Einde goed, alles goed!

Laatst gewijzigd door andev : 5 juli 2006 om 18:44.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:39   #330
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Deze artiesten kunnen niet duidelijker voor hun mening uitkomen! Er is niks vaags aan anti-extreem rechts zijn. Constateren dat extreem rechts een even groot of mischien wel groter probleem is dan allochtonencriminaliteit daar is niks mis mee. Constateren dat het VB de spil is in die georganiseerde misdaad daar is ook niks mis mee. Zeggen dat 1 miljoen kiezers een rad voor hun ogen gedraaid wordt noemt men vrije meningsuiting dus ik zie het probleem niet.
Ik ben het helemaal met je eens.

See you in Brussels 0110!
Oud 5 juli 2006, 19:54   #331
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je moet eens leren een vraag effectief te formuleren als een vraag.
Een '?' op het einde is meestal een goed idee.
Jij moet je best eens doen om de vraag in mijn opwerping te zien; daar hoeft helemaal geen vraagteken bij.
Weer een goed antwoord van jou om niets te moeten te zeggen.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 20:10   #332
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
De affiche in de drie steden:

Antwerpen (Vlaamse en Waalse Kaai): Clouseau, Zita Swoon, Axelle Red, Think Of One, Yasmine, Laïs, Admiral Freebee, Douzi en Wannes Van De Velde.
Axelle Red wil'k wel es zien...

Citaat:
Gent
Citaat:
(Vrijdagmarkt): Helmut Lotti, Flip Kowlier, Sioen, Will Tura, Gorki, Roland, Pieter-Jan De Smet, X!NK, Raf Walschaerts en Kris De Bruyne.
Helmuttes Lotti? No thx.... Mischien wel Gorki, mer de rest?

Citaat:
Brussel
Citaat:
(Brouckèreplaats): Arno, Adamo, Laura Lynn, Rocco Granata, Axelle Red, Laïs, Roland, Balo, Mousta Largo, Patrick Riguelle, Reggie, A Brand, Laïla Amezian, Manou Gallo, en Marie en Jean Louis Daulne.
Beste naam op affiche is ongetwijfeld den Arno.

Wat betreft het initiatief, kan ik niet echt veel slechts van zeggen (behalve sommige namen op die affiches... Lotti? Laura Lynn???), oh well, liever zoiets dan de zoveelste moord
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 20:14   #333
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Vlaanderen verdient beter dan extreemrechts. Zo vieren we de complexiteit van het leven met een simpel feest van muziek.

Wees erbij in Antwerpen Gent of Brussel!
Vlaanderen, en België verdient een goed bestuur, of dat nu rechts of links geïnspireerd is trek ik me niet aan, als't mer es werkt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 5 juli 2006, 20:16   #334
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tooninjo Bekijk bericht
Ge moet toch betalen voor een sms of niet soms!!!!!!!!!!!!!!!
Ge kiest toch zelf of ge sms't of niet?
Oud 5 juli 2006, 20:21   #335
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Die artiesten weten wellicht wel al te goed welk soort manifestatie dat is. Mooie brief van Filip Dewinter, maar wat mij betreft heeft mijn favoriete zangeres Laura Lynn afgedaan. Ik denk dat ze dat zich nog zal beklagen, want ik weet zeker dat het grootste deel van haar fans de deftige, katholieke en eerder conservatieve Vlaming is. Het Vlaams Belang scoort zeer goed bij die groep. Ze moet het maar weten dat ze veel fans verliest, ze moet maar geen activiteiten steunen, die een zeer duidelijk politiek statement vormt, tegen 1 000 000 Vlaamse burgers.
De enige "fans" die ik ken, zijn oudere mensen van boven de 60 & kinderen van onder de 12.
Oud 5 juli 2006, 20:21   #336
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oei, heb je haar bedreigd? Begon ze te vrezen voor haar persoonlijke veiligheid met al die Blokkertjes reacties?
Neen, ze zal eindelijk het charter gelezen hebben waaruit duidelijk blijkt dat dit evenement een politiek karakter heeft. Dit wist ze eerst niet en daarom trekt ze zich nu terug. Schoon van haar.
Oud 5 juli 2006, 20:40   #337
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus Bekijk bericht
wat een bullshit!!

vorig week end was Graspop, het blankste festuval van de lage landen.. ik ben eens benieuwd hoeveel progressieven er in Dessel aanwezig waren?? Heb met veel mensen gesproken en zeer veel propaganda geproduceerd...
Hallo? Graspop het "blankste festival van de lage landen" noemen is nogal een lachwekkende stelling, gezien het type festival & muziek ze spelen....

Graspop Metal Meeting is niet meer of minder dan een metal happening, dat bol staat met allerlei nationaliteiten, Vlamingen, Walen, Britten, Fransen, Nederlanders, Finnen, Spanjaarden... tot zelfs mensen van in Japan komen erop af, het feit dat de overgrote meerderheid "blank" is heeft enkel & alleen met de muziek te maken.

Als gij nu denkt dat elke Vlaming gediend was met enkele uilskuikens die der met Vlaamse vlaggen stonden te zwaaien.... sorry, nee, ik pas, net zoals ik pas voor Ancient Rites.

Citaat:
Dat een staatsoptreden nog iets zal veranderen lijkt me zeer sterk...
Een festivalleke zal effectief bitter weinig veranderen aan de mensen hun stemgedrag.

Citaat:
waarschijnlijk zullen er in de aanloop naar de verkiezingen nog wat autos affikken, misschien wel wat bommetjes ontploffen en nog meer helden als De Moor sterven.; (niet dat ik hier vragende partij voor ben, maar als men de situatie realistisch inschat, dan weet men dat de kans zeer groot is)
Natuurlijk zullen er nog incidenten, moorden, verkrachtingen & weet ik veel gebeuren, door vanalles & nog wie.

Citaat:
Al deze feiten zullen het beoogde effect van het links (oa politieke-propaganda-festival enander vb-bashing initiatieven in de rode media ...op z'n minst neutraliseren
Wilt ge het VB tegenhouden? Maak een deftige regering. Simpel, efficient & iedereen die erbij wint.
Oud 5 juli 2006, 20:45   #338
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Ah, waarom verbaast het me nu niet dat net jij naar metal luistert, de domme kloten muziek bij uitstek....
Ik daag u uit om het forum van GMM te bezoeken & te illustreren hoe wij metalheads dom zijn. U mag zelf het thema kiezen, en welke van de 3 talen ge wilt gebruiken (Engels, Frans of Nederlands).

Helaas vrees ik dat U niet zult slagen om te bewijzen dat metalheads minder slim zijn dan u.
Oud 5 juli 2006, 20:49   #339
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Metalheads zouden ze moeten discrimineren, ja....

Ah zone slechte muziek
En house, techno, RnB, whatever.... is natuurlijk zooo veel beter, zoveel zelfs, dat de ze allemaal lijken te springen om Rock & Metal liekes te coveren (of beter gezegt, te verkrachten)

Kijk maar es naar de top 10 van, hoh, weet niet, om't even welke, door het volk verkozen lijst met beste nummers aller tijden....
Oud 5 juli 2006, 20:54   #340
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Och jongen, een simpele metamhead als jij zou de muziek waar ik naar luister nog niet eens begrijpen, laat staan vatten.

Of ken je John Zorn, Arne Hendriksen, Phonophani, Supersilent, etc...?

Headbang jij er nog maar rustig wat op los, dan komen je hersens nog wat losser te zitten. Of misschien vallen ze dan juist terug in de plooi.

Och ja, en jij beschouwt rappers dus als apen. Gek dat het "toevallig" ook bijna allemaal negers zijn he. Racist!
Ik kan gerust ook wel een hele resem progressieve muziekgroepen vernoemen die geen kat kent & doen alsof ik van betere "standing" ben, maar ah, waarom zou'k me zo elitair opstellen tegenover een simpele ziel als jij?

Oei, doe ik nu toch nog steeds elitair... sorry
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be