![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#343 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Banneling
|
Citaat:
over ne splinter in uwe vinger beginnen in nen draad waar een banaan al scheef bekeken wordt ... |
|
|
|
|
|
|
#345 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat je vader 35 euro voldoende vond kan ofwel betekenen dat hij blij is dat hij van je verlost is, ofwel dat hij o zo vroom is, want Mo vond dat vrouwen voor zo weinig mogelijk moesten verkocht worden. Ik geloof dat hij zelf één van zijn vrouwen gekocht had voor wat dadels nadat hij haar persoonlijk tot weduwe had gemaakt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik hoop voor jou écht dat je met onze edele voetjes aan het spelen bent, anders vind ik het dus serieus heel triestig voor jou. lees anders even een "ontsnapte" moslima (in feite komt de tekst van WAFA SULTAN, maar ze zal nog niet zover zijn dat ze weet dat het netjes is om de echte auteur erbij te vermelden). Misschien kan je er je voordeel nog bij doen. http://aveilandadarkplace.com/2013/0...at-freedom-is/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||
|
|
|
|
|
#346 |
|
Banneling
|
fruit en genitaliën ze worden wel meer verward blijkbaar :
http://krantennieuws.mamanieuws.be/b...an-afbijt.html |
|
|
|
|
|
#347 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#348 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#349 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#351 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ookal wil ik niet trouwen , toch vind ik trouwen iets romantisch !!
OK , ieder doet het op zijn manier , da's de vrijheid !! https://www.youtube.com/watch?v=5uCP1bkpe9o https://www.youtube.com/watch?v=ynnwhzWnnVg https://www.youtube.com/watch?v=TCZ-VOSmblQ
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#353 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens mij is romantiek zelfs letterlijk onbetaalbaar
En wat is de sentimentele waarde van romantiek ??
|
|
|
|
|
#354 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een huwelijk op zich is inderdaad een contract , want ....
als je geen huwelijkscontract aangaat , of toch alles in 1 pot , dus ALLES op 1 bankrekening .... Mijn wijlen vader & moeder zijn getrouwd met scheiding van goederen , voor hun 2 was dat geen probleem , dat ging perfekt , maar .... na de dood van grootouders (pa's kant) , was dit strikt goed gezien !!
|
|
|
|
|
#355 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#356 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#357 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#358 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#359 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's er dan wel één die niet eens kan koken en zo. In bed zal't ook gene vette zijn en binnen twee jaar is die zo mollig als een ballon...
|
|
|
|
|
|
#360 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Tja als ze na 2 jaar op is kunde toch makkelijk voor een duurder modelleke gaan met alle centjes die je hier verdiend hebt.
|
|
|
|