![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?" | |||
| Ja, en dat zeg ik als moslim |
|
0 | 0% |
| Ja, en dat zeg ik als niet - moslim |
|
11 | 14,67% |
| Nee, en dat zeg ik als moslim |
|
2 | 2,67% |
| Nee, en dat zeg ik als niet - moslim |
|
62 | 82,67% |
| Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Banneling
|
Much ado about nothing.
Verkeerde uitspraak ook. Beroep volgt. Misschien wordt het nog rechtgezet... |
|
|
|
|
|
#342 |
|
Banneling
|
Vooral hilarisch dat al de burgerlijke partijstellingen onontvankelijk werden verklaard.
41 Maroefen hun illusie van gemakkelijk geldgewin doorprikt ! |
|
|
|
|
|
#343 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onterechte veroordeling.
Al is zijn reactie typerend voor het onvolwassen hysterisch sujet dat hij is. Onterechte veroordeling en hij komt er nog meer uit als een etter dan hij al was. |
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Minder Marokkanen ? Zo'n uitspraak zou voor geen enkele andere Nederlander gevolgen hebben gehad. En ze zouden er zeker geen proces van maken dat 12 dagen duurt en honderduizenden euro's heeft gekost. Voor niemand anders, tenzij voor Wilders. Het gaat hem een aantal bijkomende zetels opleveren. En terecht. |
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij gaat dit nu zo lang mogelijk rekken en uitmelken. |
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De ene Nederlander na de andere voor de TV. Ik wil minder Marokkanen. Gaan ze ze dan allemaal dagvaarden? Het is absurd. En daarbij. Hij gaat in beroep. Geen mens met 7 werkende hersencellen die dit geen politiek proces vindt. |
|
|
|
|
|
|
#347 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#348 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat Nederland vreest heeft Nederland juist nodig: meer stemmen voor Wilders en co. Nederlanders weten even goed als ik dat ze krijgen wat ze verdienen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 9 december 2016 om 16:49. |
|
|
|
|
|
|
#350 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hilarisch vind ik dat niet. Ik vind dat een bewijs te meer dat het Nederlandse Openbaar Ministerie achter dit politiek proces zit.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=wmZXt9dPi1k
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 december 2016 om 17:10. |
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Als jij op een Partij-Islam-congres aan het publiek vraagt: "Willen jullie meer of minder joden? Ja? Dan gaan we daar voor zorgen!" dan zal er een proces komen |
|
|
|
|
|
|
#354 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou toch niet zo zeker zijn van dat eerste.
|
|
|
|
|
|
#355 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom zou je er via de politiek niet voor mogen zorgen dat er minder joden naar Nederland komen?
|
|
|
|
|
|
#356 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het feit dat je niet inziet dat daar iets mis mee is, toont aan hoe belangrijk het is dat we meer inzetten op geschiedenislessen in onze scholen |
|
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#359 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja als zou blijken dat nogal wat joden vanalles en nogwat in brand steken, zou je er dan niet minder willen?
|
|
|
|
|
|
#360 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vertoonden joden in nazi Duitsland dan een groter crimmineel gedrag dan etnische Duitsers of werden ze daar enkel geweerd omwille van hun jood zijn?
|
|
|
|