![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#342 |
|
Parlementslid
|
Ben eens benieuwd hoeveel nieuwe leden deze stunt hen weer zal opleveren. Naar vaste gewoonte moeten dat er weer enkele honderden zijn.
Die bubbels zijn gewoon rijp voor 't zothuis.
|
|
|
#343 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bovendien was Van Espen daar alleen van zijn "partijtje". Hij had dan nog de pretentie om ons te vragen het woord te mogen voeren. |
|
|
|
|
|
#348 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze thread wordt vervelend... ik ga maar eens. Tot donderdag als HLN kopt dat "Dewever lid van BUB" is met dan de gebruikelijke onhandige strubbelingen van de BUBbers om zich uit die nesten te werken.
|
|
|
|
|
#349 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Dat zou dan meer zeggen over HLN dan over ons ! [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Hans1 : 18 september 2005 om 17:10. |
|||||
|
|
|
|
#350 |
|
Minister-President
|
Wel raar dat je nu opeens met al die feiten afkomt terwijl die artikels reeds vrijdag en gisterenmorgen in de krant verschenen zijn... en nu is het plotseling allemaal geen juiste citering meer van de woorden; beetje laat om dat zeggen maar soit.
|
|
#351 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik stel vast: - het betreffende nieuwsbericht en elke verwijzing ernaar werden verwijderd - Yann stelt dat het gaat om een fout bij het updaten - buiten de eerder vermelde wijziging was er geen wijziging - dan komt het bericht snel terug online en is ondertussen weer verdwenen Mag ik daaruit besluiten dat u het bericht moest verwijderen op vraag van ... ? |
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#355 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De opperbubbel maakt zich dus eens te meer belachelijk en laat aldus nog een andere voorspelling van me in vervulling gaan, nl. dat de opperbubbel eens te meer gewoon naast de zaak zou antwoorden. Citaat:
|
||
|
|
|
|
#356 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Indien een postorderbedrijf mij een boek opstuurt en ik niets laat weten, dan mag dat bedrijf volgens de wet er helemaal niet van uitgaan dat ik dat instem en dat boek wil. Net zo min kunt u ervan uitgaan dat iemand akkoord gaat met een voorstel wanneer die niet reageert. Trouwens, u stelt eens te meer dat uw woorden werden verdraaid. Heeft u zijn telefoonnummer gevonden of niet? Ja of neen? |
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of geeft u nu toe dat heel die zaak rond Wilmots eigenlijk een goedkope en zielige manier was om aandacht te vragen en dat Wilmots jullie geen barst kan schelen? Dan heeft Wilmots meer dan overschot gelijk om jullie waardeloos erelidmaatschap de vuilbak in te gooien. Jullie probeerden hem gewoon - maar heel doorzichtig - voor jullie karretje te spannen. |
|
|
|
|
|
#358 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#359 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is blijkbaar niet alleen de schuld van de media (volgzame handlangers in een groot "VlaemSSch-nationalistisch complot"), maar nu ook al van de falende informatica... |
|
|
|
|
|
#360 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand kan in aanmerking komen voor een prijs, maar daarom wordt de prijs nog niet uitgereikt of de prijstoekenning onmiddellijk bekend gemaakt. Als voorbeeld de eremedaille die het gemeentebestuur aan mijn grootvader wou toekennen. Op een dag - zoveel jaar geleden - kwam er een gemeenteambtenaar bij mijn grootouders. Voor zijn verdienstelijk werk had het schepencollege beslist mijn grootvader te decoreren, samen met nog enkele mensen. Mijn grootvader wou dat echter niet. Hij hield niet van al die opgeklopte toestanden. Uiteindelijk werd dit overgemaakt aan de gemeente. Het omgekeerde dus van wat de bubbelsmurfen doen. Analoog met wat ik hierboven vertel, halen jullie iemand uit z'n huis, sleuren hem mee naar het gemeentehuis en willen hem daar decoreren. Omringd door het volk moet men dan horen van de betrokkene: "Neen, ik wil geen decoratie". Mooie afgang dan voor het gemeentebestuur. Nu is die afgang voor jullie... De bubbelsmurfen hebben niet de ellebogen aan te voelen wat de beleefdheid en de welvoegelijkheid eist. |
|
|
|