![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3681 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
80 % van de Palestijnse bevolking moest vluchten en honderdduizenden joden stroomden binnen. Zou u niet wat verzet bieden moest u zo met geweld uit uw eigen land gezet worden ? Is het omdat het Arabieren en Islamieten zijn dat u dat volk niet wilt begrijpen ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
|
#3682 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In een omgeving van klootzakken heb je niet veel keuze nietwaar.
Als je in het midden oosten wil rotzooien, moet je tegen de puinhoop kunnen. Maar waarom Israël zo'n rare keuzes maakt qua aanvallen op raketlanceerplekken, da's aan hun te vragen, niet aan mij. Mijn keuze had veel minder moeite gekost. Druk op de knop en een MLRS zorgt ervoor dat die omgeving waar een raketje was afgevuurd weg is. Breng ik tenminste geen eigen troepen mee in gevaar. Stel je voor dat die hezbollokwieten een luchtdoel of echte anti tank raket hebben. Ook, met een pamfletten actie zou ik de gewone burger duidelijk maken dat telkens er een Hezbollah raket gelanceerd word, de omwonenden er mee verantwoordelijk voor zijn. Ze hebben de mogelijkheid die idioten te stoppen. Wie heeft er daar geen kalashnikov in de kast hangen? |
|
|
|
|
|
#3683 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3684 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
waarop Egypte, Transjordanië, Syrië, Libanon en Irak onmiddellijk met tanks Israël binnenvielen Als je wat beter je geschiedenis leert, zul je ook te weten komen dat de arabieren vluchtten OP AANRADEN VAN HUN MOSLIMBROEDERS met de belofte dat ze binnen een paar weken tijd de Joden in zee zouden hebben verdreven en ze gewoon terug naar huis konden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#3685 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
|
#3686 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2006 om 16:49. |
|
|
|
|
|
|
#3687 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Edina
Ik geil helemaal niet op oorlog en geweld. Waar ik wel op geil is mijn partner. Technologie in al zijn vormen vind ik gewoon fascinerend, maar niet geil. Ik wil nog niet eens weten waarop U geilt, maar Koranteksten lijken me U wel op te winden. Als je mijn reacties over alle treads waar ik kom kijk, zal je zien dat ik "de mijnen" voorop stel, en de anderen, die effectief iets tegen "de mijnen" doen, gewoon van de kaart zou vegen, op de meest efficiente manier. Maar wat te doen met de hezbollah's die alleen vanachter hun burgerschild vuren? |
|
|
|
|
|
#3688 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 7 augustus 2006 om 17:01. |
|
|
|
|
|
|
#3689 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3690 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3691 |
|
Vreemdeling
|
oei oei oei wat een faschistische taal die doet denken aan andere sinistere tijden.
|
|
|
|
|
|
#3692 | ||
|
|
Citaat:
http://www.israel-palestina.info/vluchtelingen.html Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3693 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3694 |
|
|
Kan je mij even zeggen waar ik de aanvallen van Hezbollah op Israël ook maar iets of wat zou hebben goedgepraat? Er zou echter wel een verschil moeten zijn. Hezbollah is een terroristische organisatie, Israël zogezegd een democratische staat waarvan je dus kan verwachten dat het zich aan internationale verdragen en conventies houdt. Maar je hebt gelijk, eigenlijk is er geen verschil en hebben we met terreur aan beide kanten te maken. In het geval van Israël gaat het dan wel om staatsterreur.
Laatst gewijzigd door Edina : 7 augustus 2006 om 17:22. |
|
|
|
|
|
#3695 |
|
Vreemdeling
|
gespuis uitroken oei oei oei wat een faschistisch taaltje dat doet denken aan andere sinistere tijden.
|
|
|
|
|
|
#3696 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3697 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Op 14 mei 1948 roept Israel de onafhankelijkheid af. De dag erna vallen 7 Arabische naties Israel aan met 30000 soldaten en vluchtelingen Bij de wapenstilstand in 1949 heeft Israël een aantal gebieden veroverd die buiten het door het VN verdelingsplan voorgestelde gebied vielen en heeft Syrië gebieden ingenomen die door het VN verdelingsplan aan de joodse staat in Palestina werden toegekend. Honderdduizenden Palestijnen vluchten of worden gedwongen te vertrekken naar Jordanië (destijds nog incl. Westelijke Jordaanoever), Gazastrook en Libanon, alwaar zij in vluchtelingenkampen terecht komen. Citaat:
Dus de joden waren de oorspronkelijke bewoners. Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#3698 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3699 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe zijn interesse voor het Midden-Oosten moet gekoppeld worden aan zijn bewondering voor de Oost-fronters en de Waffen-SS blijft mij een vraagteken. |
|
|
|
|
|
|
#3700 |
|
Burger
|
Commentaren zoals "Bedankt Hitler, bedankt Israël" zijn hier te lezen.... Het verband tussen het conflict tussen Israël en zijn buurlanden enerzijds en Hitler anderzijds ontgaat mij. Men zou ook kunnen zeggen: "Bedankt Hitler, bedankt Iran, Syrië, Lybië..." : landen die de "strijders in Libanon, Palestina enz. van wapen voorzien". Linkse aanhangers weten toch ook dat dit gebeurt dus waarom zijn zij verbaasd als die "strijders" die wapens ook gebruiken ? Wat linkse aanhangers ook zouden moeten weten is dat als dit conflict (met alle verbanden en implicaties) alleen maar een kwestie van armoede en onderdrukking zou zijn (door het westen en Israël) waarom zorgen landen als Iran, Syrië, Lybië enz dan niet voor geld inpv wapens voor hun minder fortuinlijke arabische broeders ? De waarde van 1 kalashnikov-mitralleur is equivalent aan of zelfs minder dan een jaarinkomen voor een gemiddelde arbeider daar, niet ? Een oplossing zou dus kunnen zijn: geef de broeders daar wat meer vooruitzichten en minder wapens... Maar natuurlijk is dat weer te simplistisch...
|
|
|
|