![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3741 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#3742 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En het academisch en intellectueel niveau van zijn medestanders hier op dit forum is ook duidelijk aan een upgrade toe, mijn gedacht… |
|
|
|
|
|
|
#3743 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#3744 |
|
Banneling
|
Ja, duidelijk! Met één partij zelf, persoonlijk spreken zegt natuurlijk alles. Dan valt daar niets meer tegen in te brengen. Case closed! En wat ontbrekende stukken betreft? Die kunnen de pot op!
|
|
|
|
|
|
#3745 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of zijn niet beschikbaar wegens onbestaande of onbereikbaar voor Johan wegens "wetgeving".
|
|
|
|
#3746 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3747 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#3748 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ja, zeer handig voor onze fiscus die erop hadden gerekend dat ik nooit het fiscaal dossier waarmee ik door hen -
en dit zeer bewust en met voorbedachte rade - foutief ben mee gelinkt. Spijtig voor hen berichtte een krant uitermate uitvoerig de nasleep van dat fiscaal dossier met als gevolg dat die info me naar het fiscaal dossier en het gekoppeld gerechtelijk onderzoek loodste. Bleek dat de fiscus reeds van 2010 op de hoogte was dat ze een verkeerde burger hadden laten opdraaien voor 'investeringen' van de zaakvoerder in zijn vennootschap, boekjaar 2007. Al die info is toen (zo'n 10 jaar geleden nu) naar de top van financiën gestuurd, ze moesten daar gewoon nalezen wat de gerechtelijke inspecteurs reeds op papier hadden gezet. Ze keken daar liever de andere kant uit en brachten alles in stelling om de bewuste documenten uit mijn handen te houden. Uw zielig geleuter over niet gepubliceerde balansen gaan over een periode, veel langer geleden dan boekjaar 2007. Het is ook het enige wat je hier al jaren als volleerd papegaai komt herhalen. Ik vind van jou geen enkele commentaar terug die over wat anders gaat. Er is nochtans genoeg smeerlapperij gepost. Valsheid in geschrifte .... gemanipuleerde dossiers .... verbeterde en verschoven datums... schuldig verzuim .... rapport intern toezicht ... Over die zaken bleven en blijven uw lippen stijf op elkaar. Uw interventies hier hebben dus geen enkele toegevoegde waarde en dienen enkel als propaganda voor een overheidsdienst die aan zijn plicht heeft verzuimd. De overheid heeft de plicht om burgers correct te behandelen. Dit dossier bewijst reeds meer dan 10 jaar het tegendeel.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 augustus 2022 om 21:50. |
|
|
|
|
|
#3749 | ||
|
|
Citaat:
hun gezicht ... ik heb een beetje medelijden met de mensen die bij de fiscus aan de slag zijn. En zaken zoals de waarheid zijn onweerlegbaar. Iemand moet die waarheid durven vertellen. Het boek beschrijft het misdadig karakter van onze fiscus tot aan het moment dat de rechter in beroep de opgeëiste belasting naar de prullenbak verwijst. We dachten dat daarmee de rotzooi achter ons lag. Wat nog moest komen .... de subsidiaire belasting .... het rapport van intern toezicht .... het laatste gevecht om de schade terugbetaald te krijgen .... de conclusies die de fiscus naar aanleiding van die eis tot schadevergoeding heeft opgesteld. Eigenlijk nog een tweede boek waard was het niet dat er momenteel enkele scenarioschrijvers met het eerste boek en de gebeurtenissen tot vandaag aan het werk zijn. Citaat:
Niet één keer maar tientallen keren.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 augustus 2022 om 22:07. |
||
|
|
|
|
|
#3750 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet toegankelijk? Je moet dat woord eens laten doordringen… En (nogmaals) vind mij eens één post waarin ik iemand een fraudeur noem? Jij komt daarentegen direct tot die conclusie, en eigenlijk is dat wel een indicatie dat je daarmee in je hoofd zit (ongeacht of het waar is of niet)… |
|
|
|
|
|
|
#3751 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat die documenten dan nog eens van toepassing zijn op een firma/zaakvoerder (niet J Daelemans) die wel veroordeeld is/zijn, is gewoon de kers op de slagroom. Citaat:
Maar ja, da's ook duidelijk, ik ben met moeite in staat verder dan 10 te tellen zonder mijn schoenen uit de doen volgens u. En neen, dat hebt u ook niet zo geschreven, maar wel geïmpliceerd.
|
|
|
|
#3752 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3753 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn autodiagnose is dat u denkt dat de welriekende dreef door uw 0meridiaan loopt.
|
|
|
#3754 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3755 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
0-meridiaan en Welriekende Dreef zijn toch niets onbeschaafd?
En ik dicht ze u nog toe ook. Is dat niet vriendelijk? Op zijn minst zijn het zaken waar iedereen over eens is dat ze een bepaalde waarde hebben.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 augustus 2022 om 07:12. |
|
|
|
|
|
#3756 |
|
Banneling
|
Nog méér waarde heeft het ten allen tijde respecteren van de wetgeving rond het indienen van jaarbalansen door vennootschappen…
|
|
|
|
|
|
#3757 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is omdat de (r)overheid er geld aan kan verdienen, dat ze waarde voor sommige mensen hebben.
|
|
|
|
#3758 |
|
Banneling
|
Tja, als iedereen alle wetten die hij/zij wc papier vindt, niet zou toepassen, dan leven we binnen de kortste keren in een complete anarchie…
|
|
|
|
|
|
#3759 | |
|
|
Citaat:
https://www.nbb.be/nl/balanscentrale...ieftoeslagen-0 En je zegt het goed .... jaarbalansen van vennootschappen. De betwiste inkomstenbelasting gaat over al dan niet aangegeven persoonlijke inkomsten van een privépersoon die gedurende het betwiste jaar en de jaren daarvoor en de jaren daarna - niks maar ook niks met een vennootschap te maken had. Dus, zever maar verder.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 3 augustus 2022 om 08:18. |
|
|
|
|
|
|
#3760 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|