Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 mei 2008, 09:11   #21
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
ik vind dat heel erg van je broer, maar is het wel nuchter om alle oorzaken van ziekten zomaar op sigaretten af te schuiven?
ik heb de indruk dat men sigaretten dikwijls gebruikt om andere oorzaken zoals vervuiling uit de wind te zetten.
is het niet vreemd dat er vroeger veel minder kanker voorkwam ondanks dat er toen evenveel (zij het niet méér) mensen rookten?
onlangs raakte bekend dat fijn stof in de lucht (het gevolg van uitstoot van auto's en industrie) een zeer belangrijke veroorzaker is van hart-en vaatziekten en longziekten.
maarja, de economie is heilig hé.
dus zullen we de sigaretjes maar de schuld geven.
Van mijn part, mag je de auto's ook verbieden, hoor. Mij niet gelaten. Het is niet omdat er twee problemen zijn (sigaretten en auto's), dan je geen van de twee moet aanpakken.
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 09:12   #22
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Van mij mag iedereen zich dood paffen "Thuis is zijn prive" anders dienen ze rekening te houden met anderen ....
Opletten dat hij vrouwlief en de kindjes niet mee doodpaft, hé!
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 09:12   #23
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Van mijn part, mag je de auto's ook verbieden, hoor. Mij niet gelaten. Het is niet omdat er twee problemen zijn (sigaretten en auto's), dan je geen van de twee moet aanpakken.
HeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeL juist van U Jaani
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 09:14   #24
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik heb 10 jaar geleden twee klaplongen op rij gehad en heb wel heel veel last van roker,maar de reden ervan laat zich raden hé
Van mij mag iedereen zich dood paffen "Thuis is zijn prive" anders dienen ze rekening te houden met anderen ....
ik vind dat er een reuze verschil is tussen mensen die effektief last hebben van rook (in allerlei vormen dan waarschijnlijk, dus niet enkel sigaretten).

Waar ik het over heb zijn mensen die zeuren omdat iemand een sigaretje opsteekt, daar een half uur over blijven mekkeren, maar dan ineens geen last meer hebben als aan een andere tafel iemand een reuze dikke sigaar zit te roken waarbij de rookpluim de betreffende kankeraar rechtstreeks belaagt! Maar d�*�*r gaan ze niet tegen zeuren, want die persoon kennen ze niet. D�*�*r heb ik een probleem mee.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 09:20   #25
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht


Leffe blauw is bovendien ingevoerd om de Leffe tripel te vervangen. Die tripel heeft nagisting op de fles, en blijkbaar kost hen dat te veel. Nu ja, niet dat Leffe tripel zo speciaal is. De enige nog goeie Leffe is de Radieuze. Maar die wil !nBev ook wegdoen.
Jaren geleden is uitgelekt dat Hoegaarden Grand Cru en Leffe Tripel identitiek dezelfde bieren waren, de prijs evenwel niet...de gangsters.
Er werd toen na veel vijven en zessen 'ietske' in een van de twee toegevoegd om een verschil te maken...

Inbev=grootste bedreiging van onze biercultuur
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 09:21   #26
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Er is zelfs een nieuwe trend in opkomst te Spanje, sociale ( ondergrondse ) netwerken van rokers met eigen restaurants. Doet mij denken aan de drooglegging.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 10:33   #27
L. J. Brutus
Minister-President
 
L. J. Brutus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: Technocratische wereldrepubliek
Berichten: 4.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Nogal wiedes als je rommel zoals Leffe verkoopt. Dan moet je je spaakpapillen wel kapotpaffen zodat je niet smaakt wat je door je keel gooit.
Ho-ho, amai amai, da's wel grof.

Ik heb ook nooit Leffe gelust.
__________________
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 11:00   #28
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik word er hoe langer hoe meer ongelooflijk pisnijdig van. Heel die hetze tegen rokers begint een beetje absurde normen aan te nemen.

Dat er op bepaalde plaatsen niet gerookt mag worden kan ik nog aannemen en daar ga ik helemaal niet tegen zondigen (restaurant, school,...) maar die algemene rokers-haat van tegenwoordig zorgt er wel voor dat je zelfs op straat (!!) al vies bekeken wordt als je rookt.
Geloof me; over een paar jaar gaan ouders hun kinders' blik afwenden als ze iemand passeren die al rokend over straat loopt.

Ik sta gisteren op de bus te wachten met een sigaretje (puur Belgam overigens). Achter mij, in het bushokje waar mijn rook nog niet in de verste vertes binnenwaaide staan twee overjaarse burgertrutten. Komt er plots -out of nowhere- eentje van die twee naast mij staan en zegt: "Dat moesten ze verbieden, roken op bushaltes". Ik antwoordde: "Heel zeker mevrouw, maar voorlopig mag het gelukkig nog." De geit. Het ergste van al is; terwijl ik daar sta, nog een beetje verbouwereerd door die pratende snol, staan daar minstens 3 bussen, op een paar meter van dat bushokje, met draaiende motor te wachten.
Geen idee wat die de lucht inblazen, maar in elk geval meer rommel dan ik met mijn sigaretje. Maar die bus, dat is openbaar vervoer mijnheer, en dat is heilig. Dat ze massa's rommel de lucht injagen ter ere van die twee eenzame, verloren gelopen reizigers achteraan in de bus maakt allemaal niet uit. Die rommel ademen burgertrutten met een politiek correcte blik op hun tronie immers met liefde en plezier in.

Het doet eigenlijk ook niet terzake. We hebben rokers genoeg om te pesten.
Door die rokers moeten we ons ook niet langer zorgen maken over fijn stof, zware metalen in onze moestuin, PCB's in ons voedsel en zo verder. Rokers zijn een veel gemakkelijker en tastbaarder doelwit. Bovendien vinden mensen het leuk om anderen pleziertjes te ontnemen die ze zelf niet kunnen smaken.

FUCK THAT!!! Hoe lang gaan wij, rokers, ons nog het leven zuur laten maken door die ADHD-like gezondheidsadepten?

Revolutie!!!
Naar Brussel met eieren, tomaten en kasseien!

Welgemeende smiley -->
http://www.stand.nl/forum/showthread.php?t=35406
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 11:06   #29
Rob Roy
Minister
 
Rob Roy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2008
Locatie: De Schotse Highlands
Berichten: 3.417
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Een wet uitvaardigen dat je enkel mag roken terwijl je een paarse tutu aanhebt en terwijl je polka danst. Eens kijken of die walmende egoïsten dan nog lang zo'n bek zullen opzetten...
Laat die paarse tutu eraf en ik doe het.
Rob Roy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 11:13   #30
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik word er hoe langer hoe meer ongelooflijk pisnijdig van. Heel die hetze tegen rokers begint een beetje absurde normen aan te nemen.

Dat er op bepaalde plaatsen niet gerookt mag worden kan ik nog aannemen en daar ga ik helemaal niet tegen zondigen (restaurant, school,...) maar die algemene rokers-haat van tegenwoordig zorgt er wel voor dat je zelfs op straat (!!) al vies bekeken wordt als je rookt.
Geloof me; over een paar jaar gaan ouders hun kinders' blik afwenden als ze iemand passeren die al rokend over straat loopt.

Ik sta gisteren op de bus te wachten met een sigaretje (puur Belgam overigens). Achter mij, in het bushokje waar mijn rook nog niet in de verste vertes binnenwaaide staan twee overjaarse burgertrutten. Komt er plots -out of nowhere- eentje van die twee naast mij staan en zegt: "Dat moesten ze verbieden, roken op bushaltes". Ik antwoordde: "Heel zeker mevrouw, maar voorlopig mag het gelukkig nog." De geit. Het ergste van al is; terwijl ik daar sta, nog een beetje verbouwereerd door die pratende snol, staan daar minstens 3 bussen, op een paar meter van dat bushokje, met draaiende motor te wachten.
Geen idee wat die de lucht inblazen, maar in elk geval meer rommel dan ik met mijn sigaretje. Maar die bus, dat is openbaar vervoer mijnheer, en dat is heilig. Dat ze massa's rommel de lucht injagen ter ere van die twee eenzame, verloren gelopen reizigers achteraan in de bus maakt allemaal niet uit. Die rommel ademen burgertrutten met een politiek correcte blik op hun tronie immers met liefde en plezier in.

Het doet eigenlijk ook niet terzake. We hebben rokers genoeg om te pesten.
Door die rokers moeten we ons ook niet langer zorgen maken over fijn stof, zware metalen in onze moestuin, PCB's in ons voedsel en zo verder. Rokers zijn een veel gemakkelijker en tastbaarder doelwit. Bovendien vinden mensen het leuk om anderen pleziertjes te ontnemen die ze zelf niet kunnen smaken.

FUCK THAT!!! Hoe lang gaan wij, rokers, ons nog het leven zuur laten maken door die ADHD-like gezondheidsadepten?

Revolutie!!!
Naar Brussel met eieren, tomaten en kasseien!

Welgemeende smiley -->
BigF
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 11:19   #31
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 26.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Een wet uitvaardigen dat je enkel mag roken terwijl je een paarse tutu aanhebt en terwijl je polka danst. Eens kijken of die walmende egoïsten dan nog lang zo'n bek zullen opzetten...
Ik ga buiten het bushokje staan roken, ik zorg dat ik zo sta dat er niemand last heeft van mijn sigarettenrook en toch ben ik de egoist?

Bollocks, ik gun mezelf een sigaretje en ik gun de dames hun propere lucht. Zij gunnen enkel zichzelf hun propere lucht, maar misgunnen mij mijn sigaretje. Zij zijn in dit verhaal de egoisten.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 11:26   #32
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zelf ben ik rond deze tijd 6 maanden volledig rookvrij, na jaren dampen.

Eén van mijn voornemens toen ik stopte was dat ik WEIGERDE om me te gaan aansluiten bij de anti-rook brigade.
Heb er no steeds een hekel aan.

Mensen mogen bij mij dus wèl roken, en nee, ik val niet flauw van "de stank".
Ik reeds 2,5 jaar rookvrij, na zo'n 5 jaar stevig gerookt te hebben en ben ook nog altijd streng gekant tegen die anti-rook brigade. Roken aan buskoten verbieden, je moet er maar opkomen
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 11:32   #33
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 26.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Burgertrut heeft gelijk.
Nee, burgertrut heeft geen gelijk.
Ik doe niemand iets mis met daar te roken. Zij ademen geen rook in en bovendien is dat walmpje rook van mijn sigaret te verwaarlozen als je kijkt wat die bussen daar ondertussen ongestoord uitstoten. Niemand (ook burgertrut niet) gaat aan de chauffeurs vragen of ze hun kankerspuiende gevaarte even stil willen leggen. Hun verontwaardiging is meer dan selectief.
Gezonde lucht zou voor iedereen een recht moeten zijn (en dat recht wordt zonder rokers al meer dan genoeg geschonden, ma soit) en dus wil ik er best aan meewerken. Mijn zwakke punt is dat ik rook. Een ander rookt niet maar die rijdt dan bv. weer met een 20 jaar oude 3000cc diesel rond. We doen allemaal ons best en daarom wordt het ons ook vergeven als we hier en daar eens een steekje laten vallen. Behalve als je rookt. Wat je ook doet om zo milieubewust mogelijk te leven, als je rookt ben je een paria.
Iemand die al zijn winkelwaar in de wereldwinkel gaat halen wordt ook niet plots een uitbuiter als-ie toch eens de Aldi binnenwandelt eh?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 11:36   #34
Rob Roy
Minister
 
Rob Roy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2008
Locatie: De Schotse Highlands
Berichten: 3.417
Standaard

VERZET !
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
Rob Roy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 11:37   #35
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Niemand (ook burgertrut niet) gaat aan de chauffeurs vragen of ze hun kankerspuiende gevaarte even stil willen leggen. Hun verontwaardiging is meer dan selectief.
Burgertrut had òòk de buschauffeurs daar moeten attent op maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Een ander rookt niet maar die rijdt dan bv. weer met een 20 jaar oude 3000cc diesel rond.
Uw gok naar de leeftijd van mijn rijtuig is vrij accuraat. Maar een 3000cc dieselmotor is niet aanwezig op mijn fietsje.
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 11:42   #36
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik word er hoe langer hoe meer ongelooflijk pisnijdig van. Heel die hetze tegen rokers begint een beetje absurde normen aan te nemen.

Dat er op bepaalde plaatsen niet gerookt mag worden kan ik nog aannemen en daar ga ik helemaal niet tegen zondigen (restaurant, school,...) maar die algemene rokers-haat van tegenwoordig zorgt er wel voor dat je zelfs op straat (!!) al vies bekeken wordt als je rookt.
Geloof me; over een paar jaar gaan ouders hun kinders' blik afwenden als ze iemand passeren die al rokend over straat loopt.

Ik sta gisteren op de bus te wachten met een sigaretje (puur Belgam overigens). Achter mij, in het bushokje waar mijn rook nog niet in de verste vertes binnenwaaide staan twee overjaarse burgertrutten. Komt er plots -out of nowhere- eentje van die twee naast mij staan en zegt: "Dat moesten ze verbieden, roken op bushaltes". Ik antwoordde: "Heel zeker mevrouw, maar voorlopig mag het gelukkig nog." De geit. Het ergste van al is; terwijl ik daar sta, nog een beetje verbouwereerd door die pratende snol, staan daar minstens 3 bussen, op een paar meter van dat bushokje, met draaiende motor te wachten.
Geen idee wat die de lucht inblazen, maar in elk geval meer rommel dan ik met mijn sigaretje. Maar die bus, dat is openbaar vervoer mijnheer, en dat is heilig. Dat ze massa's rommel de lucht injagen ter ere van die twee eenzame, verloren gelopen reizigers achteraan in de bus maakt allemaal niet uit. Die rommel ademen burgertrutten met een politiek correcte blik op hun tronie immers met liefde en plezier in.

Het doet eigenlijk ook niet terzake. We hebben rokers genoeg om te pesten.
Door die rokers moeten we ons ook niet langer zorgen maken over fijn stof, zware metalen in onze moestuin, PCB's in ons voedsel en zo verder. Rokers zijn een veel gemakkelijker en tastbaarder doelwit. Bovendien vinden mensen het leuk om anderen pleziertjes te ontnemen die ze zelf niet kunnen smaken.

FUCK THAT!!! Hoe lang gaan wij, rokers, ons nog het leven zuur laten maken door die ADHD-like gezondheidsadepten?

Revolutie!!!
Naar Brussel met eieren, tomaten en kasseien!

Welgemeende smiley -->
Tja, als je de linkse jongens laat doen, zouden ze alles verbieden. Na het roken, komt de alcohol aan de beurt, dan komt ongezond eten aan de beurt en als klap op de vuurpijl zal alles wat enig risico inhoudt verboden worden. Je zal enkel nog thuis met veiligheidshelm op water met een worteltje mogen eten. Dit is nu eenmaal een keuze die gemaakt is : alles wat leuk is moet verboden worden. (je kan dus duidelijk de linkse progressieve tendens niet aan )
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 11:47   #37
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Aanpassen of opkrassen zou ik zeggen, de politieke consensus groeit nu eenmaal naar een totaal rookverbod in horeca toe.

Roken is ongezond, het stinkt en ge krijgt er een vorte stem van (ge kent dat wel, die wijven met zo een heese stem en rokershoest...bah..goor).

Vooral bij jonge vrouwen vind ik dat compleet walgelijk, roken.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 11:51   #38
L. J. Brutus
Minister-President
 
L. J. Brutus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: Technocratische wereldrepubliek
Berichten: 4.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Aanpassen of opkrassen zou ik zeggen, de politieke consensus groeit nu eenmaal naar een totaal rookverbod in horeca toe.

Roken is ongezond, het stinkt en ge krijgt er een vorte stem van (ge kent dat wel, die wijven met zo een heese stem en rokershoest...bah..goor).

Vooral bij jonge vrouwen vind ik dat compleet walgelijk, roken.
Daar gaat het hier toch niet om?
__________________
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 12:04   #39
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Zelf ben ik ongeveer 15 jaar geleden gestopt toen ze 100bfr gingen kosten maar ik moet toegeven dat ik een vers brandende sigaret nog altijd best lekker ruiken vind. Op restaurant daarentegen is het toch wel een verbetering nu er niet meer gerookt mag worden. De hetze tegenover de roker kent echter geen grenzen meer vandaag, betutteling, op alles en nog wat, is de nieuwe hype geworden. Ne maat heeft zijn liefjes liever als ze wel roken, zeker met "rokershoest". ALs ze dan liggen te stoeien en ze moet hoesten "spant ze al haar spieren" zegt hij....
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2008, 12:34   #40
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Zelf ben ik ongeveer 15 jaar geleden gestopt toen ze 100bfr gingen kosten maar ik moet toegeven dat ik een vers brandende sigaret nog altijd best lekker ruiken vind.
Ik vind die geur ook nog altijd lekker, maar de goesting om zelf nog te roken is compleet weg.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be