![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie zegt er eigenlijk dat ze onbekwaam is ? Dat is dan toch het handelsmerk van PS om hun vasalletjes te parkeren die dan vanuit een centraal bestuur door de leiding gedirigeerd worden
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 31 maart 2009 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() iedere partij plaatst zijn mannetjes als ze de mogelijkheid hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Onbekwaam, misschien niet. Maar er zullen wel veel bekwame kandidaten geweest zijn met een andere naam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
als ge eerst een kandidaat hebt...... en ge gaat dan een postje creëren die door die kandidaat moet ingevuld worden...... dan kunt ge er toch minstens voor zorgen dat uw kandidaat(e) bekwaam is om de flutjob die ge voorziet uit te oefenen........... aléén zorgen dat ge ze niet té vroeg doet beginnen s'morgens want dan krijgt ge na een tijdje miserie wegens "te-laat-komen-syndroom" en dikwijls valt de patient dan in een andere "zwaardere" aandoening met als gevolg "blijvend-werkonbekwaam" en dan moet ge ne vervanger gaan zoeken die ook bekwaam moet zijn om "niks" te kunnen en dan geraakt ge in de problemen die niet meer te overzien zijn ! ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik weet niet of iedereen gisteren ter zake gezien heeft maar ik citeer mevrouw Martens even " Ik heb een gezin te onderhouden" dit is bijna letterlijk, ik viel bijna uit mijn stoel. Mevrouw Martens heeft geen plaats op de lijst van de volgende verkiezingen en heeft bijgevolg recht op deze totaal nutteloze functie, op de kap van de belastingsbetalinger. Mevrouw Martens er zijn waarschijnlijk 100.000 mensen die zonder job gaan vallen en ook een gezin te onderhouden hebben. Alle fatsoen is weg banken en politici gaan enkel nog voor hun eigen belangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() [Marlientje-modus]Zo een wangedrocht. De hautain is van haar smoel af te lezen. Postjespakker eerste klas.[/Marlientje-modus]
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Wat me opvalt bij De Kinderen van … goedgeplaatste politici. Is dat het steeds gaat over carrière binnen dezelfde partij als de ouder, dat het om goed betaalde functies gaat en dat ze opkomen op een moment waarin hun landelijke generatiegenoten ook op zoek gaan naar een eigen voorziening in levensonderhoud. Ik vraag me af wat het meest doorslaggevende is: Het politiek maatschappelijk engagement of het inzicht in - en de gratuit aangereikte hulpmiddelen tot - het verwerven van interessante ( leuke, lucratieve of… ) politieke ambten en functies.
Het probleem is gekend en begrijpelijk: Het gaat niet enkel over de ouder die begrijpelijk een mooie toekomst voor zijn kinderen wil. Maar veel meer over de macht en het belang van selecte netwerken in de manier waarop politieke vertegenwoordigers verkozen worden en waarop politieke ambten verdeeld worden. De Kinderen van … hebben een wild-card in deze netwerken. Vragen moeten we ons stellen of partijen waarin dit gebeurt hoegenaamd democratisch zijn? Indien het antwoord nee is verdienen ze geen toegang tot democratisch geachte politieke fora zoals het parlement. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Belabberd figuur sloeg ze daar in die uitzending.
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Maar allez, dit is toch evident...
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Detollenaere is trouwens al een paar jaar waarnemend arrondissementscommissaris in Oost-Vlaanderen. Een jobke dat hij blijkbaar zonder problemen kon cummuleren met zijn werk als adjunct-kabinetchef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |