![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat Anna of Groentje hier wakker van liggen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet je aan de betrokkenen vragen. Mijn standpunt hieromtrent is dat wie op dubbelnicks jaagt, juist op de persoon jaagt binnen een virtuele wereld. Onbegonnen werk, hoogstens bereik je er kat-en-muis-spelletje mee. Verwijder de gewraakte postings of werk aan een solide toegangssysteem tot je forum. Het overige is praat tegen de vaak of vijgen na Pasen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Als je niemand bant, krijg je een rottende vuilnisbak, zoals op sommige fora.
Als je er teveel bant, krijg je een flets, plets en kletsforum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb altijd enorm respect gehad voor Anna List, enorm veel van opgestoken ook...
Ik denk trouwens dat dit forum het niveau van Anna List niet aankan...ik ben dan ook van mening dat dit forum een Anna List niet verdient.. Ik vrees dan ook dat het daarom is waarom ik mij hier als een vis in het water voel...hihi... Het ga je goed Anna...HOUZEE!
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook Anna zou toe geven nu wat ze op het laatste liet horen niet erg volwassen klonk Maar ANNA TERUG Hé
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 15 april 2009 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms moet men ff eerlijk zijn,en ik heb dat ook op de moment zelf geweest,ik was wel alleen toen,
Maria
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ongeacht geloofs/partij/overtuiging en duur van het ban wie gaat met me in hongerstaking ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Yucagira : 16 april 2009 om 06:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Berichtje van Anna:
Hij bedankt jullie voor de steunbetuigingen (zo'n steunbetuiging van bvb Fieseler, die vond hij wel indrukwekkend en grappig ...) Hij mist jullie ook allemaal...hij zou echt wel terugkomen! En natuurlijk de groetjes he ![]()
Blijf nog wat, je bent zo mooi Goethe Laatst gewijzigd door Nelle : 16 april 2009 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag me af hoeveel "alternatieve fora" er opgericht zijn naar aanleiding van het bannen van populaire forummers en wat dan die "vuilbakfora" zijn waarover hier zo met misprijzen geschreven wordt. In tegenstelling tot wat mijn vriend Duveltje 382 schrijft ben ik voor een mogelijk nog strenger forumreglement, dat dan echter zeer soepl (bijna niet) gehandhaaft wordt ttz. eerder naar de geest dan naar de letter. Ik heb geen flauw idee hoe dikwijls er hier geband wordt, ik weet zeker dat indien het van mij afhing het veel minder zou gebeuren (in één geval ben ik het pertinent met de moderatoren eens geweest nl. als men begint met iemand op het forum fysiek te bedreigen en te stalken). In zijn algemeenheid vind ik dat men redelijk ver kan gaan met het beledigen van iemands mening.. ik zou dat de Berlusconi norm durven noemen & dat is toch uiterst populair ?
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pinten voor Anna & Groentje
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 17 april 2009 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mijn part wel, maar deze draad is toch voor Groentje en Anna?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |