![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo had ik eens problemen om mijn uittreksels uit de automaat te halen, ik naar binnen en ze gingen even kijken zeiden ze. 10 Minuten later komen ze terug en zeggen dat het nu normaal in orde zou moeten zijn. Ik terug geprobeert maar weer niets. Ik wou terug binnen gaan maar de deur was al op slot ( 16 u). Ik belde aan die deur en er kwam iemand open doen en snouwde mij af met de vraag '' wat nu weer!!?''. Ik leg mijn probleem uit en die zegt koudweg '' 't is 16 u , kom morgen maar terug'' Ik was razend. 'S anderendaags stond ik al om 9 u aan die bank en diezelfde vent vraagt, nu poeslief, ''u komt voor uw kaart zeker?'' Ik zei hem: '' Die kaart mag je houden en schrijf nu al mijn spaargeld maar over naar de bank hier naast''. ''Maar allez mijnheer, we kunnen dat toch bespreken Dan begon hij natuurlijk weer moeilijk te doen. '' Overschrijven van een spaarrekening gaat niet''. '' Geef dan maar cash'' zei ik. '' Gaat niet, je moet dat twee dagen op voorhand aanvragen om zoveel geld cash te ontvangen zodat wij dat wij in huis kunnen halen.'' zei hij. Ik zei dan: ''Dan geef je maar een check maar zonder geld ga ik hier niet buiten.'' en hij moest plooien. Laatst gewijzigd door daiwa : 30 maart 2010 om 12:54. |
|
|
|
|