![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is allerminst wetenschappelijk bewezen dat het bewustzijn een materieel substraat nodig heeft, maw de materialiteit van het bewustzijn is en blijft onbewezen. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 februari 2011 om 16:41. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
Volgens mij hebben zelfs koetjes en kalfjes een bewustzijn, maar daar ga ik verder niet teveel op doorgaan.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
Ik neem aan dat de meeste mensen niet zouden twijfelen, als hun het spook verschijnt van hun vermoorde vader, om de dader om te brengen op de autoriteit van een spookverschijning.
Neen, wij, de meeste mensen dus, zijn geen twijfelaars. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 februari 2011 om 16:44. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ben je daar zeker van, ... ? en twijfel je dus niet ?
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Banee ik twijfel niet, ik zou de moordenaar van mijn vader doden, als ik een vader gehad had. Ik heb mijn vader nooit gezien, dus als die verschenen was, dan zou die bij leven al een spookverschijning geweest zijn. Ik ben er zeker van dat de meeste mensen in dat geval ook niet zouden twijfelen. Ze zouden het eerste het beste spook van hun vader, dat hen komt vertellen dat ze zijn moordenaar moeten ombrengen, geloven en zonder twijfelen zijn moordenaar ombrengen. Maar Hamlet, die eerst alle moeite neemt, de waarheid van de beschuldiging met alle mogelijke middelen te verifiëren, die vinden ze een legendarische twijfelaar. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 februari 2011 om 10:25. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|