![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Als het gaat om de gewone burger te plukken mag je Waal of Vlaming zijn, je portefeuille word aan beide zijden van de taalgrens leeggemaakt door die corrupte Vlaamse, Waalse en Europese maffiosi.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Blij toe dat we nog geen regering hebben. Nog niet gemerkt dat alles beter gaat zonder die onzin uit kramende blaaskaken?
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geef de Walen 1 jaar 12 miljard euro, ipv. ieder jaar en snij hun partijen de kop af. Dan zijn ze al snel even welvarend als Vlaanderen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weeral dat gezeik tegen de Walen.
De Belgische staat werd niet opgericht door en voor de Walen maar door en voor de bourgeoisie en de Société Générale. België is een bankierstaat. De Walen hebben daar geen bal mee te maken. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Vraag eens aan mijn grote dikke vriend van de NVA wat hij van plan is met onze sociale zekerheid nadat ze is opgesplitst en geprivatiseerd naar Nederlands en Amerikaans model. En vraag dan aan een Nederlandse kennissen hoeveel ze op 2 jaar tijd per jaar meer moeten betalen voor die geprivatiseerde ziekenkassen en welke diensten uit het nieuwe pakket verdwenen zijn.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn credo blijft: sluit alle televisiekanalen een tijdje af. Dan zal de Vlaming zich wel gaan informeren bij gebrek aan beter. Eerste stapje = Afschaffen Sporza. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb ik gezegd dat de Walen daar iets mee te maken hebben?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Daarom is minister Bourgeois(ie) in de regering. Verdeel en heers is een antieke wijsheid. Ad fundum zou mijn dikke vriend zeggen. Ik hou het maar bij het Nederlandse gezondheid of schol.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Op 2 plaatsen staat Belgie al zeker in de top tien. Langste in regeringsvorming op 1 en grootste overheidsschuld op 9. Met een beetje geluk staan we na 4 jaar wel op de plaats van Zimbabwe, die nu op 1 staan.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Wat gebeurd er als Belgie failliet gaat? Worden we dan allemaal over de grens gezet? Of kunnen we eerst Wallonie failliet laten gaan en het terugkopen voor 1 symbolische €uro? Of omgekeerd, eerst Vlaanderen?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Jazeker. Brood en spelen is een trucje dat de taalgenoten van mijn grote dikke vriend al kenden in de oudheid.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Dan heb jij diarree pelgrim.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Ik heb pelgrim niet op Walen zien kakken.
U zit met het vliegend schijt en niet Pelgrim.
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar de Walen hebben wel hun eigen economisch kerkhof gegraven, niet in het minst door voor een partij te stemmen, die hun deed, en nog steeds doet, geloven, dat geld aan de bomen groeit.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|