Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 15 juni 2011, 20:49   #21
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik verkies inderdaad het gebral van Daan boven kinderboeken. Ons verschil in smaak zal misschien gelieerd zijn aan onze mentale leeftijd.
Viveke, het bewijst wat we al lang weten: humor is niet aan francofielen en -fonen besteed, behalve misschien de slapstick: daar moet je niet bij nadenken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 15 juni 2011, 21:17   #22
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Het gebral van Daan haalt ongeveer hetzelfde niveau als dit:

Eindelijk heeft Vlaanderen in de figuur van Daan een waardige tegenhanger gevonden van de Franstalige senator Delacroix.
Het liedje van Daan is toch van een andere categorie. Dat liedje over het jodencamp dat Delacroix daar zo verlegen zong valt in hetzelfde genre van voetbalchansons met het volgende fragment:

"
....
Vergassen, vergassen, de klep op én neer
...
"

Ik ken de rest van de tekst nog wel vroeger toen we het zongen om onze ouders te choqueren. Ik heb dergelijks nooit met volle begrip van de tekst en met volle overtuiging gezongen. Ik zeg dit hier maar volledigheidshalve bij.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 15 juni 2011, 21:18   #23
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Viveke, het bewijst wat we al lang weten: humor is niet aan francofielen en -fonen besteed, behalve misschien de slapstick: daar moet je niet bij nadenken.
Blijkbaar is de ironie jouw ontgaan.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 15 juni 2011, 21:24   #24
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Wat een dommerik. Hoeveel muziekspektakel zou er te beleven zijn zonder de Belgische inbreng van Adolph Sax? En dan heb ik het niet enkel over de saxofoon maar ook over de hele familie van Saxhoorns.
http://www.instrumentenweb.com/instrument.aspx?i=25
Wat is de verdienste van la Belgique in de ontwikkeling van de saxofoon en saxhoorn precies? Dat hij in la Belgique geen erkenning kreeg en daardoor in 1842 naar Parijs trok, omdat hij daar wél de erkenning kreeg die hij verdiende en er hofleverancier werd? Is dat de verdienste van het machtige koninkrijk van la Belgique? Informeer ons, de onwetenden der grote deugden van la Belgique.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 15 juni 2011, 21:27   #25
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar is de ironie jouw ontgaan.
Was het ironie of toch sarcasme?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 15 juni 2011, 22:10   #26
Glenneke
Provinciaal Statenlid

Glenneke's schermafbeelding

Standaard

België (vooral Vlaanderen dan) was in de jaren '90 de draaischijf van de Eurodance (om binnen de muziek te blijven) als antwoord tegen de negatieve Dance zoals we die in de VS vonden. Verder was ook Nederland erg belangrijk. Kom ik trouwens bij de vraag naar introspectie bij die man, is de oorlogszuchtige VS dan zo'n fantastische natie. Ik ben tegen de Belgische structuren maar hier valt deze mens een bevolking aan. Als dit een satirisch boekje was voor volwassen zou ik het geen probleem vinden, nu vind ik het een walgelijk gevoel voor humor en aandacht zoeken

http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurodance
Oud 15 juni 2011, 22:10   #27
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het liedje van Daan is toch van een andere categorie. Dat liedje over het jodencamp dat Delacroix daar zo verlegen zong valt in hetzelfde genre van voetbalchansons met het volgende fragment:

"
....
Vergassen, vergassen, de klep op én neer
...
"

Ik ken de rest van de tekst nog wel vroeger toen we het zongen om onze ouders te choqueren. Ik heb dergelijks nooit met volle begrip van de tekst en met volle overtuiging gezongen. Ik zeg dit hier maar volledigheidshalve bij.
Ik vind dit wel grof eigenlijk, zoiets zing je niet, maakt me niet uit voor wat voor reden.

Maar ja, de kwaliteit van de opvoeding he.

mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline  
Oud 15 juni 2011, 22:31   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Ik vind dit wel grof eigenlijk, zoiets zing je niet, maakt me niet uit voor wat voor reden.

Maar ja, de kwaliteit van de opvoeding he.

mvg. Sint Ignacius
Dus die mensen zonder opvoeding kunnen er niets aan doen?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be