![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
" .... Vergassen, vergassen, de klep op én neer ... " Ik ken de rest van de tekst nog wel vroeger toen we het zongen om onze ouders te choqueren. Ik heb dergelijks nooit met volle begrip van de tekst en met volle overtuiging gezongen. Ik zeg dit hier maar volledigheidshalve bij.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijkbaar is de ironie jouw ontgaan.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
#25 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Was het ironie of toch sarcasme?
|
|
#26 |
|
Provinciaal Statenlid
|
België (vooral Vlaanderen dan) was in de jaren '90 de draaischijf van de Eurodance (om binnen de muziek te blijven) als antwoord tegen de negatieve Dance zoals we die in de VS vonden. Verder was ook Nederland erg belangrijk. Kom ik trouwens bij de vraag naar introspectie bij die man, is de oorlogszuchtige VS dan zo'n fantastische natie. Ik ben tegen de Belgische structuren maar hier valt deze mens een bevolking aan. Als dit een satirisch boekje was voor volwassen zou ik het geen probleem vinden, nu vind ik het een walgelijk gevoel voor humor en aandacht zoeken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurodance
|
|
#27 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Maar ja, de kwaliteit van de opvoeding he. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus die mensen zonder opvoeding kunnen er niets aan doen?
|
|