![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
BDW :
"Na de winter moeten we weten waar we staan. Zo kan het echt niet verder."
|
|
#22 | |
|
|
Citaat:
Dan verkies ik toch deze versie (vooral de saxsolo): http://youtu.be/aWZJiAw-FBs |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En een hele hoop Vlamingen maar evenmin, aan het aantal vlaggen te zien elk jaar op die datum. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
elke keer dat die haar smoel opendoet komt er alleen maar nonsens uit. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De pa van Bruno Tobback (SP.a): "Als ze nu niet ophouden, ga ik mij op de sporen leggen. En mijn zoon laat ik links (van mij) liggen, begot."
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik wil gerust op 11 juli aan het Kortrijkse Groeninghe monument gaan speechen rond het thema: "de vlaemen kunnen allen mijn rug op". Kan iemand een slot voor mij voorzien juist voor Kris Peeters' toespraak, een gratis parkeerplek en smoske achteraf? Ambiance verzekerd.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 16 juni 2011 om 19:35. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#31 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ben Weyts zegt "Ik hoop dat Di Rupo deze resultaten bekijkt"(Hier NIET klikken) Another sappy quote from the Wen Beyts CanFlub Communication Cellulle
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 16 juni 2011 om 19:50. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Terzijde,
11 juli was eigenlijk een feestdag/strijddag voor één bepaald graafschap, zeker de helft van het huidige Vlaanderen vocht in die tijd zelfs aan de andere kant. Een feestdag die meer relevant zou zijn voor de Nederlandssprekende zuidelijke Nederlanden zou 26 juli zijn, de dag waarop de Nederlanden zich onafhankelijk verklaarden van de Spaanse koning en de republiek uitriepen. Een gebeurtenis die nog veel meer dan 1302 de geschiedenis van Europa bepaalde. |
|
|
|
|
#33 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
Krijsende Milquet antwoord weer op een van de speeches van de N-VA
![]() |
|
|
|
|
#35 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De opstand van de republiek in 1581 was wél belangrijk voor Antwerpen. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Idd.
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dissidenten ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#39 | ||
|
|
Citaat:
Zelfs die van Namen en verderweg streden mee tegen de Fransen. uit wiki: Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 17 juni 2011 om 11:36. |
||
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|