![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een normaal mens niet maar we hebben het hier wel over den bleiter/postjeshopper.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Ik denk het wel.
Kijk, Dewever wil onafhankelijkheid. Een goed draaiende federale regering is dan in zijn nadeel. Alles wat hij kan doen om het federaal te saboteren is dan ook een stap dichter bij zijn doel. Zijn kiezers hebben vooral gekozen omwille van zijn standvastigheid, dat weet hij omdat er onderzoek is naar geweest, dus hoopt hij door bij zijn standvastig 'NON' te blijven bij de volgende verkiezingen een stemmenaantal te krijgen waardoor hij met minder partijen zal kunnen regeren. Met minder partijen regeren = met minder moeten rekening houden = meer eigen wensen realiseren.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 21 juli 2011 om 22:15. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Daar is wat voor te zeggen.
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Europees Commissaris
|
Bartje genaaid? Ik denk het niet.
Het is gewoon een feit dat men in het Zuiden links stemt ( PS - en dat blijft overigens zo, zelfs na ettelijke schandalen ) en in het Noorden eerder rechts. Een compromis maken? Zogoed als onmogelijk. Hoe kan je in godsnaam een compromis maken van standpunten die lijnrecht tegenover elkaar staan. België werkt niet en zal ook nooit werken in zijn huidige vorm, dat is de realiteit tot spijt van wie het benijdt. En degenen die denken dat er nu snel een akkoord zal komen, ik zou uw optimisme al maar wat temperen. Heb je reeds de reactie gezien van de vakbonden bij de voorgestelde nochtans flauwe hervormingen ... |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
Citaat:
Voor Giserke, dit is sarcastisch bedoeld. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 juli 2011 om 19:09. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Nu hebben ze het reces om hun strategieën te bekonkelen en de postjes te verdelen. Zoals ik voorspeld had hoor je weinig commentaar van Maingain en nog minder van MR. Bedriegen is een christelijke waarde. Zoiets als de scheiding tussen Kerk en Staat in België. Zoek eens op hoeveel men dan bespaard. Dat ze gelijk in Duitsland een religie belasting invoeren, gemakkelijk in te voeren (slechts 1 vakje op de belastingbrief). Dan moeten de niet gelovigen tenminste niet mee betalen aan het onderhoud van vervallen kerken en pastoors en dominees wedden.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
Wat moeten we toch allemaal nog beleven... een oppositie die enkel uit 'Vlaamse' partijen bestaat...
Het zal een zeer kordate regering worden... |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hij staat toch maar met zijn vinger in zijn neus te peuteren Hij had beter in de neus van Genez gezeten, dan stond hij nu verder |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De regering komt er en binnen 4 maanden spreekt men nietmeer over den Dikke Wat ik wel zie zitten, is nu een offensief van het VB Zij kunnen wel terug hun kiezers binnen halen |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Of VB 4,9 %, ROOD! 5,1 %. Het kan verkeren zei Bredero. Gisteren Ter Zake gezien over notionele intrest aftrek? Bekijk het anders vandaag als je tijd hebt. Of, hoe laat ik de kleine man betalen en hoe geef ik mijn vermogende vriendjes, de kans geen belasting te betalen.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Vraag het Oxford- mannetje Van de Broecke om op de NV-A lijst op te komen. Die is nog rechtser dan de liberalen. Dus een goeie NV-A -er.
|
|
|
|