![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niemand wenst ook dat mensen in de goot, letterlijk, moeten belanden. Geen Amerikaanse toestanden in Vlaanderen. De grootste winst zal wellicht gemaakt worden door het feit dat een aantal mensen hun eigen leven met hun eigen verantwoordelijkheid terug in eigen handen gaan nemen. Wie in zijn hangmat verroest geraakt is, komt er niet graag uit. Kan er bijna niet uitkomen zonder hulp van buitenaf. Maar eens terug aan het werk, bouwt hij/zij zijn/haar leven terug op, zijn pensioenrechten worden iets beter .... enz. We benaderen het begrip "bruto binnenlands geluk". Een ander aspect van grote winst, is het eerlijkheidsgevoel dat mensen die wel graag solidair zijn, maar niet graag bedrogen willen worden; zij dus die levenslang niet één dag werkloos zijn, zullen veel minder zagen over de relatief grote bedragen van solidariteit, die zij moeten ophoesten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
WIZADABE pensioenen
Cameron verhoogt de bijdragen van de onderwijzers, medisch personeel en overheidspersoneel met 2 miljard € Die meesten daarvan hebben al te kampen met een loonstop de laatste 1,5 jaar Tegenover de verhoogde bijdragen staat ... niets Laatst gewijzigd door eno2 : 28 juli 2011 om 14:55. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
Wil iemand eens de kostprijs berekenen voor de ziekteverzekering van prostituées voor minusvaliden?
Nynorsk? WIZADABE en hoeveel? |
|
|
|