![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn alle Marokkanen ook geen Arabier, de meeste zijn immers Berber. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Lokaal Raadslid
|
![]() en hoe groot is de ael hé
maar een kleine groepering hoor je hebt er altijd een aantal "kut-marokkanen" tussen hé net zoals er "kut-blanken" bestaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Net zoals blank Europa rascisten heeft,hebben (sommige) allochtonen een neiging zichzelf bvb als Marokkaan (of Turk,etc) te beschouwen,ook al is het de 3e of 4e generatie.Sociologen noemen dit ROOTISME. Prof E.Vermeersch heeft dit reeds verschillende malen aangeklaagd.(en die kan je maar moeilijk verdenken van rascisme,domheid of VB-sympathie.....) http://www.liberales.be/cgi-bin/show...amp;vermeersch Ik veronderstel dat het tengronde hierop neerkomt:als je je als een tweederangsburger gedraagt,dan moet je niet verbaasd zijn dat je als een tweederangsburger behandeld zal worden. Dat de Koranische godsdienst geen centrale leiding heeft,is natuurlijk een katalysator voor dit effekt. Voeg daarbij een beetje verzuring,25 jaar cultuurrelativisme en een opportunist zoals F Dewinter aan toe,en je hebt 50% van de uitslag van het VB verklaard...... De oplossing? Simpel:géén stemrecht meer voor non-Europeanen (reciprociteit is een conditio sine qua non),ultra hoge eisen voor naturalisatie en het onmiddelijk intrekken van de Belgische nationaliteit voor éénieder die er een dubbele nationaliteit op na houd. Een keihard deportatie beleid jegens economische vluchtelingen en een (bvb) jaarlijkse herziening van het statuut van politieke vluchtelingen. We mogen niet stoppen met het opvangen van non-Europeanen die echte vluchtelingen zijn,maar we moeten wel stoppen met het toekennen van de definitieve status aan die mensen. Als de oorzaak van de vlucht verdwijnt,dan moeten de politieke vluchtelingen teruggestuurd worden. Het klinkt hard,maar het alternatief is een fascistisch regime en de onvermijdelijke burgeroorlog. Liever de korte pijn......
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals eerder al gezegt ze beschouwen zichzelf niet eens als belg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag had eigenlijk ook wat aangepast moeten worden.
Waarom zijn de vreemdelingen die voor problemen zorgen meestal moslims? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee natuurlijk veralgemenen we niet.
Mijn dochter veralgemeende ook niet toen ze als studentenjob 's nachts ging kuisen met een kuisploeg van turkse origine. Er was er weldegelijk EEN die Nederlands sprak hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja en? niks! dat is toch normaal als je in een Antwerps bedrijf gaat werken zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of vindt ge het normaal dat het ook door het sociaal stelsel gedragen wordt? Of wilt ge het verplegend personeel verplichten om Arabisch te leren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik wil dat niet betalen, dat die linkse liefhebbers van criminelen dat maar doen. Er zou een examen moeten komen voor vreemden om in Vlaanderen te mogen blijven, en nauwgezette controle of ze zich wel aanpassen en dergelijken. Falen ze in dat examen: BUITEN samen met de criminelen.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zal het Rafke verheugen te vernemen hoe mijn dochter zich op korte tijd geïntegreerd heeft:
- na drie keer op verlof te zijn geweest in Turkije sprak ze verschillende zinnen Turks, zo kon ze haar collega's begroeten en vragen hoe het ermee was. - na twee weken werken was haar turkse woordenschat reeds een heel pak verbeterd. - na drie weken kreeg ze dan ook verschillende aanbiedingen om nog eens naar Turkije te gaan en tegen het leuke bedrag van 250.000 BF ginder met hun kozijn of broer te huwen. (*) - haar vriendelijke poging om een jonge mede-collega eveneens een paar woordjes nederlands te leren tijdens de pauzes werd afgewezen. We mogen dus niet klagen! (*) zowel ik als zij dachten dat het een grapje was en ik had haar aangeraden daar geen aandacht aan te schenken. Echter de persoon in kwestie werd hoe langer hoe aanmatigender. Toen een ander (vlaams) meisje de rangen kwam vervoegen kreeg die dezelfde huwelijksaanzoeken. Zij was echter het nichtje van de baas, had het onmiddellijk doorgegeven en persoon in kwestie werd tijdelijk geschorst.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dit is wel het meest stompzinnige wat ik hier de laatste tijd gelezen heb. Je moest je schamen om zo een pertitente racistische leugens te verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |