![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie hier weer dus alweer als dommerik bovendrijft, laat ik aan de anderen over. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
Een van de intelligentere druggebruikers hier heeft mijn dochter een hoer genoemd, omdat ze in een gemeenschappelijk gezinsbudget zit met een rijkje . Ik besluit daaruit dat het met die intelligentie nogal meevalt.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus.Er wordt toch gebruikt, dus waarom niet legaliseren, dan hebben we er controle over. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 november 2011 om 22:13. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moest er dus van die bewering van je al iets waar zijn dan kunnen we dus gerust stellen dat jij medeschuldig bent door al jarenlang pertinent te weigeren deze _ door jou vermeende _ onwetende en vrij naïeve dame die onderbouwing te verschaffen. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
"Red het land, sta drugs toe" gaat over het reguleren van drugs.
Dit betekent niet dat drugs zullen gepromoot worden. reguleren Werkwoord voorschrijven hoe (een activiteit) moet verlopen `Gokken is in Nederland streng gereguleerd.` Gevonden op http://www.woorden.org/woord/reguleren leiden afspreken, regelen, schikken Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/reguleren promoten Werkwoord reclame maken voor of de verkoop bevorderen van `een gezond dieet promoten met spotjes op de televisie` Gevonden op http://www.woorden.org/woord/promoten Laatst gewijzigd door artisjok : 19 november 2011 om 22:21. |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan begint ze gewoon over iets anders, alsof je nooit iets gezegd zou hebben. Nog nooit, heb ik haar een fout zien toegeven. Nog nooit. Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
Volgens mij hebben we hier in België niet echt zware kosten noch problemen met de controle op drugs in vgl met die van Mexico (en de VS). Verander dus geen succesvol beleid.
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 november 2011 om 22:28. |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
http://www.druglijn.be/veelgestelde-...en-gokken.aspx Ivm het geslacht, constitutie, mentale toestand enz tijdens het gebruik en de fysiek-emotionele nawerking ervan, blijken vooral vrouwen daarvoor kwetsbaarder te zijn dan mannen, gezien de werkzame stoffen zich opslaan in het lichaamsvet, waarvan vrouwen er meer van hebben dan mannen. Mensen moeten dus écht wel intelligent genoeg zijn, om hun gebruik op een verstandige manier buiten de gevarenzone te houden. Respect hebben voor je eigen lichaam, is hoe dan ook een pluspunt. Moraal van het verhaal: bezint eer ge begint. (en blijf er beter vanaf) |
|
|
|
|
|
|
#35 | ||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Eén keer. Na 500 onderbouwde berichten van mij. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 november 2011 om 22:29. |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik had het over de onderbouwing van diegenen die beweren dat het hoog tijd wordt dat ze zou inzien dat ze medeschuldig zou zijn aan verscheidene doden door drugs. Dus hoe zit dat met die onderbouwing ? |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Wat ben jij toch een zeveraar zeg."zou ik niet direct "gefundeerd uitleggen" durven noemen. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=888 |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Indien je enige argumentatie voor of tegen een bepaald drugsbeleid hebt kan je die hier eventueel kwijt. |
|
|
|
|
|
|
#40 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb al wel meegemaakt dat ze toegeeft dat ze ernaast zat of dat ze haar mening toch ergens diende bij te schaven. Maar kom... zeg nu eerlijk.... sinds wanneer heb jij in feite, waar ook, ooit iets gefundeerd weerlegd ? Citaat:
Bij mijn weten is hetgeen jij net kwam te beweren over haar 'En dan begint ze gewoon over iets anders, alsof je nooit iets gezegd zou hebben.' eerder vaak van toepassing op jou. Ik meen me te herinneren dat je nog steeds heel wat beweringen diende hard te maken in tal van topics .... en toch weer verder ging terwijl het een fundamenteel stuk in je verdere betoog vormde Maar vertel me eens... waar denkt ge dat dat mirakel zou zijn gebeurd ? |
||
|
|
|