Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juni 2004, 22:32   #21
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
1.Ouders van een vermoorde jongen willen de moord niet linken aan een politieke partij! ---> mag.

2.Ouders van een vermoorde jongen willen de moord wel linken aan een bevolkingsgroep ---> m�*g niet!

Zo is't voor mij goed.
Och, wat 2 betreft. Ergens loopt er hier nog een topic in den aard van "Allochtoon vermoord door deurnese blokpolitie". Waar maakt ge u druk om.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2004, 22:48   #22
StoneDrake
Vreemdeling

StoneDrake's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Wat is nu het probleem?

1.Ouders van een vermoorde jongen willen de moord niet linken aan een politieke partij! ---> m�*g niet

2.Ouders van een vermoorde jongen willen de moord wel linken aan een bevolkingsgroep ---> m�*g niet

Wat willen jullie nu?

Dat de ouders wiens kind vermoord werd door een allochtoon eerst gaan uitzoeken voor welke partij die moordenaar stemde dan ineens alle partijen die migranten op hun lijsten hebben staan door de modder gaan sleuren? Want d�*t zouden die ouders onder punt 1. dus wèl moeten doen? Want anders brengt het "Laagste Nieuws" de verkeerde informatie????

enfin, ik kan niet meer volgen.
Dat vele mensen op het Blok stemmen omwille van punt 2. Maar o wee als iemand punt 1 denkt. Dan is de blokgemeenschap te klein.
Precies. Met het grote verschil tussen punt 1 en 2 dat een partij een ideologie vertegenwoordigd en daarmee eerder iemands daden beïnvloedt dan zoiets globaals als een bevolkingsgroep. In tegenstelling tot wat Peace hier zegt.

Citaat:
Bij veel vreemdelingen daarentegen begint het er meer en meer op te lijken dat het een uitzondering is wanneer ze eens niet iemand kwaad berokkenen.
Als je voor hetgeen ik beweer een bewijs voor wilt hebben raad ik je aan om gewoon elke dag opnieuw de krant open te trekken.
Een nogal ongefundeerd argument en ook een typisch voorbeeld van generaliserend (een van de drogredenen waar het VB nogal eens beroep op moet doen). Dat je vaker leest dat een vreemdeling iemand kwaad berokkend heeft meer betrekking tot de bron en selectie van informatie, dan de werkelijkheid. De blokkers die mensen vermoorden, in drugs handelen etc.. zijn "de enkele rotte appels". Als een vreemdeling iets verkeerd doet, staat in alle kranten hoe "die migranten" ons land weer verpesten... Ik ontken niet dat er een zeker probleem is dat ook met bevolkingsgroepen te maken heeft, maar je moet alles nuanceren.
StoneDrake is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 07:56   #23
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Waar is dat verschenen? In de Blokbode?
[size=6]
In het Laatste Nieuws ! op pagina 3 ! [/size]

De vader van de vermoordde trucker stemde zelf op het Vlaams Blok !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 07:57   #24
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebby
Zouden de knokkersploegen van het BLok ermee hebben gedreigd dat er ook voor hem een kogel met zijn naam op in het Blok-HQ wacht?
niveau het is erg gesteld met uw waanvoorstellingen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 17 juni 2004, 08:00   #25
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Maakt het eigenlijk iets uit in welke krant het verschenen is? Zijn het dan leugens omdat het verscheen in Het Laatste Nieuws?
Tuurlijk niet, debielen hebben ook recht op een krant op hun niveau.
Het Laatste Nieuws heeft de meeste lezers... wij de meeste kiezers

wat lees jij De Morgen ? gebeten zonder geweten ?
Oud 17 juni 2004, 08:07   #26
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StoneDrake
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky

Dat vele mensen op het Blok stemmen omwille van punt 2. Maar o wee als iemand punt 1 denkt. Dan is de blokgemeenschap te klein.
Precies. Met het grote verschil tussen punt 1 en 2 dat een partij een ideologie vertegenwoordigd en daarmee eerder iemands daden beïnvloedt dan zoiets globaals als een bevolkingsgroep. In tegenstelling tot wat Peace hier zegt.
Dus?
1. vlaamsblokstemmer vermoordt jongeman ---> alle vlaamsblokstemmers zijn slecht

2. islamiet vermoordt jongeman ---> alle islamieten zijn slecht

Ideologie = ideologie nietwaar?

-----------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Citaat:
Bij veel vreemdelingen daarentegen begint het er meer en meer op te lijken dat het een uitzondering is wanneer ze eens niet iemand kwaad berokkenen.
Als je voor hetgeen ik beweer een bewijs voor wilt hebben raad ik je aan om gewoon elke dag opnieuw de krant open te trekken.
Een nogal ongefundeerd argument en ook een typisch voorbeeld van generaliserend (een van de drogredenen waar het VB nogal eens beroep op moet doen). Dat je vaker leest dat een vreemdeling iemand kwaad berokkend heeft meer betrekking tot de bron en selectie van informatie, dan de werkelijkheid. De blokkers die mensen vermoorden, in drugs handelen etc.. zijn "de enkele rotte appels". Als een vreemdeling iets verkeerd doet, staat in alle kranten hoe "die migranten" ons land weer verpesten... Ik ontken niet dat er een zeker probleem is dat ook met bevolkingsgroepen te maken heeft, maar je moet alles nuanceren.
Misschien eens een studie aanvragen met het gewogen percentage van VB stemmers die de gevangenis bevolken?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 11:24   #27
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De ouders van Eddy Martens, die door een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok na een caféruzie werd neergeschoten, doen een moedige en eerlijke getuigenis in de krant.

"De partij treft geen schuld voor wat die man heeft gedaan. Ik vind dat er iets moet worden gedaan aan de vreemdelingenproblematiek, en alleen het Vlaams Blok kan me garanderen dat er daadwerkelijk iets zal gebeuren. Mijn politieke keuze staat helemaal los van dat persoonlijke verhaal. Dat kan vreemd klinken, maar het is fout om te denken dat alle Blokkers crapuul zijn. Vroeger heb ik altijd voor de CVP of PVV gestemd, maar het Vlaams Blok heeft me kunnen overtuigen van echt iets te willen doen aan de problemen van veel mensen. Ik kan en wil ze niet afrekenen op het incident in de Pit-stop."

Blijkbaar kunnen die mensen, onder de gegeven omstandigheden, nog helderder nadenken dan het meerendeel van onze plaatselijke forumlinkiewinkies en de zelfverklaarde objectieve media die dit incident hebben aangegrepen om onze partij te demoniseren! 8)
[size=7]LIJKENPIKKERS ! BAH...[/size]
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 11:29   #28
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Citaat:
De ouders van Eddy Martens, die door een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok na een caféruzie werd neergeschoten, doen een moedige en eerlijke getuigenis in de krant.

"De partij treft geen schuld voor wat die man heeft gedaan. Ik vind dat er iets moet worden gedaan aan de vreemdelingenproblematiek, en alleen het Vlaams Blok kan me garanderen dat er daadwerkelijk iets zal gebeuren. Mijn politieke keuze staat helemaal los van dat persoonlijke verhaal. Dat kan vreemd klinken, maar het is fout om te denken dat alle Blokkers crapuul zijn. Vroeger heb ik altijd voor de CVP of PVV gestemd, maar het Vlaams Blok heeft me kunnen overtuigen van echt iets te willen doen aan de problemen van veel mensen. Ik kan en wil ze niet afrekenen op het incident in de Pit-stop."

Blijkbaar kunnen die mensen, onder de gegeven omstandigheden, nog helderder nadenken dan het meerendeel van onze plaatselijke forumlinkiewinkies en de zelfverklaarde objectieve media die dit incident hebben aangegrepen om onze partij te demoniseren! 8)
[size=7]als het u niet goed uitkomt [/size]

[size=6]Cd&V heeft daar een mooi woord voor :

RESPECT !
[/size]

Respect voor een vader die zijn zoon verloor en inziet dat dit niets met het Vlaams Blok te maken heeft, maar enkel en alleen met een uit dehand gelopen ruzie of discussie !
Oud 17 juni 2004, 12:18   #29
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

En gij BVL hebt niet aan lijkenpikkerij gedaan he..... neen zekers...

Moest die vader van leer hebben getrokken tegen het Vlaams Blok (wat misschien de meest begrijpelijke reactie zou zijn geweest) dan zou jij dit hier zelf gepubliceerd hebben in even grote zwarte letters als je nu het woord lijkenpikkerij hebt geschreven.

Wat die vader betreft : Die mens heeft duidelijk veel meer hersens in zijn hoofd dan alle Blokbashers hier op dit podium ooit bijeen kunnen schrapen.

Als er 1 iemand recht van spreken had en heeft over deze zaak dan is HIJ het. Niet ik, niet BVL, Piano, bloxbuster (leeft die nog trouwens), of andere filosofen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 12:24   #30
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

[size=7]Verzuring en frustratie![/size]
Oud 17 juni 2004, 12:27   #31
Tegendradigaard

Standaard

Ik zou het ten zeerste apprecieren moest er in een forum over een moord geen smileys gebruikt worden.

Omwille van het verdriet van de ouders en naasten van de slachtoffers

Dank U.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 17 juni 2004, 13:05   #32
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik zou het ten zeerste apprecieren moest er in een forum over een moord geen smileys gebruikt worden.

Dank U.
Juist, smileys gebruiken om uw vrouw af te toeken, das dan minder erg !
Je krijgt daar zelfs een parlementszeteltje voor...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 13:09   #33
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard

Dank U.

[size=6]AAAaaaahhh... Daar is'm zie! 8) Onze goede vriend Lucien-van-Brugge. En voelt dat Lucien, te moeten zien dat uw geliefde Vlaams Blok de grootste partij van Vlaanderen geworden is?!? En dat ze nu ook in Brugge boven de 20% van de stemmen zitten?!? [/size]
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 13:44   #34
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:

[size=6]AAAaaaahhh... Daar is'm zie! 8) Onze goede vriend Lucien-van-Brugge. En voelt dat Lucien, te moeten zien dat uw geliefde Vlaams Blok de grootste partij van Vlaanderen geworden is?!? En dat ze nu ook in Brugge boven de 20% van de stemmen zitten?!? [/size]
moet dit echt? deze discussie gaat over een vermoorde jongen, en of de politieke voorkeur van de dader er iets mee te maken heeft. geen van u beiden toont ook maar een greintje respect voor het slachtoffer

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 13:58   #35
Tegendradigaard

Standaard

BVl u gaat wel voorbij aan mijn eerste opmerking ivm lijkenpikkerij

Oud 17 juni 2004, 16:03   #36
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StoneDrake

Dus?
1. vlaamsblokstemmer vermoordt jongeman ---> alle vlaamsblokstemmers zijn slecht

2. islamiet vermoordt jongeman ---> alle islamieten zijn slecht

Ideologie = ideologie nietwaar?
Ik snap uw punt en eerlijkheid zegt me u gelijk te geven hier.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 18:00   #37
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat het incident los staat van het Vlaams Blok op zich is duidelijk, maar ofdat we onze maatschappij mogen toevertrouwen aan zulke onverantwoordelijke mandatarissen is nog maar de vraag.
Oud 17 juni 2004, 18:03   #38
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

En wat met de sp. De moord op Cools
Oud 17 juni 2004, 20:04   #39
Groen Valkje
Banneling

Groen Valkje's schermafbeelding

Standaard

Geizn het gemiddelde iq en eq van de blokaanhangers niet verwonderlijk.
Groen Valkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 20:20   #40
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Bovendien is er bij het Vlaams Blok niemand gelukkig met dergelijke zaken in tegenstelling tot bijvoorbeeld de grote massa's moslims die juichend de straat op trekken wanneer weer een terroristische aanslag gelukt is.
Alsof het Blok niet zou juichen bij Vlaamse Onafhankelijkheid!!!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be