Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 november 2012, 08:16   #21
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Op vraag van kolonisten worden Palestijnen (met een legale werkvergunning) van bussen geweerd door politie die netjes luistert.

Welk westers, democratisch land ter wereld doet dit nog?

Bron: Haaretz

Meer:

http://www.haaretz.com/news/diplomac...emium-1.480741
Slechte maatregel. Het conflicteert om enerzijds een groep palestijnen een werkvergunning te geven en ze anderzijds arbitrair en op basis van individuele vragen van kolonisten het transport naar hun werk onmogelijk te maken. Trouwens, de taak van de politie is niet om in te gaan op vragen van burgers die overdreven vragen stellen.
Dit zal mijn mening over israel niet veranderen, maar deze maatregel keur ik af.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2012, 11:07   #22
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Slechte maatregel. Het conflicteert om enerzijds een groep palestijnen een werkvergunning te geven en ze anderzijds arbitrair en op basis van individuele vragen van kolonisten het transport naar hun werk onmogelijk te maken. Trouwens, de taak van de politie is niet om in te gaan op vragen van burgers die overdreven vragen stellen.
Dit zal mijn mening over israel niet veranderen, maar deze maatregel keur ik af.
Ik ken uw persoonlijke mening niet over Israel, maar vind het idd mooi dat je het nut van dit soort praktijken niet inziet.

Mensen met een werkvergunning zijn niet direct potentiele Hamas terroristen, maar dat zullen de kolonisten hun een worst wezen.

De kolonisten hebben al jaren een vorm van pestgedrag ontwikkeld, vooral in Hebron loopt het de spuigaten uit..

Laatst gewijzigd door Tamam : 28 november 2012 om 11:09.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2012, 11:15   #23
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken uw persoonlijke mening niet over Israel, maar vind het idd mooi dat je het nut van dit soort praktijken niet inziet.

Mensen met een werkvergunning zijn niet direct potentiele Hamas terroristen, maar dat zullen de kolonisten hun een worst wezen.

De kolonisten hebben al jaren een vorm van pestgedrag ontwikkeld, vooral in Hebron loopt het de spuigaten uit..
Wat is dan het profiel van de gemiddelde hamasterrorist?
Wacht, laat me raden: de arme stakker die geen uitweg meer ziet en zichzelf (en vele anderen met hem) daarom opblaast?
Doesn't cut the mustard mate.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2012, 12:43   #24
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Wat is dan het profiel van de gemiddelde hamasterrorist?
Wacht, laat me raden: de arme stakker die geen uitweg meer ziet en zichzelf (en vele anderen met hem) daarom opblaast?
Doesn't cut the mustard mate.
Arm niet persé - vele Hamas terroristen die zichzelf opbliezen waren hoog opgeleid. ..Maar wel vaak familieleden verloren.

Dus ja, frustratie is he minste wat je moet voelen als je uzelf wilt opblazen. Of denk je dat die mensen er happy-go-lucky bijlopen om tot zover te gaan?
Oud 28 november 2012, 13:00   #25
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Arm niet persé - vele Hamas terroristen die zichzelf opbliezen waren hoog opgeleid. ..Maar wel vaak familieleden verloren.

Dus ja, frustratie is he minste wat je moet voelen als je uzelf wilt opblazen. Of denk je dat die mensen er happy-go-lucky bijlopen om tot zover te gaan?
Ik weet dat ik geen religious nutter dus moeilijk om me in hun plaats te stellen ben maar wat ik wel weet, is wat ik zie (hun videoboodschappen) en mij lijken het geen ongelukkige of gefrustreerde zieltjes te zijn maar wel strijdlustige machtswellustigen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 28 november 2012, 13:01   #26
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Humpty Dumpty Bekijk bericht
Welke uitweg heb je, levend in een kamp waar, als je in de buurt van een hek komt wordt afgeknald?
Zoals eerder gesteld: het zijn niet de wanhopigen die zich opblazen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 28 november 2012, 13:06   #27
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet dat ik geen religious nutter dus moeilijk om me in hun plaats te stellen ben maar wat ik wel weet, is wat ik zie (hun videoboodschappen) en mij lijken het geen ongelukkige of gefrustreerde zieltjes te zijn maar wel strijdlustige machtswellustigen.
Even ongelukkig en strijdlustig zoals de Zwarte Weduwen die familieleden verloren hebben in de Tsjetsjeense oorlog.

Religie heeft er niet veel meer mee te maken.
Oud 28 november 2012, 13:10   #28
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Even ongelukkig en strijdlustig zoals de Zwarte Weduwen die familieleden verloren hebben in de Tsjetsjeense oorlog.

Hey, waarom zijn nu opeens de vrouwen belangrijk?? Voor islamieten tellen die niet dus moeten ze in een discussie over hen ook niet ten berde gebracht worden om een traan of twee op te wekken.

In jouw westers hoofd heeft dit niets meer met religie te maken; in hun gehersenspoeld hoofd is dat de enige reden.
Oud 28 november 2012, 13:11   #29
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klinkt logisch .....voor een gek?
Klinkt inderdaad logisch voor een gek, voor 'a religious nutter'.

Met dank om mijn stelling te bevestigen.
Oud 28 november 2012, 13:18   #30
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hey, waarom zijn nu opeens de vrouwen belangrijk?? Voor islamieten tellen die niet dus moeten ze in een discussie over hen ook niet ten berde gebracht worden om een traan of twee op te wekken.

In jouw westers hoofd heeft dit niets meer met religie te maken; in hun gehersenspoeld hoofd is dat de enige reden.
Ik vrees dat JIJ het bent die teveel aan religie denkt. Want je kan er niet over zwijgen...

En zoek eens wat informatie op over de Zwarte Weduwen en waarom die vrouwen zich in Rusland opblazen.... het heeft amper iets te maken met religie. Net zoals een Hamas terrorist zijn motivatie voor zelfmoordaanslagen te plegen niet de islam religie is. Videos genoeg van die mannen -een paar uur voor hun aanslag opgenomen- waaruit blijkt dat ze diep gefrustreerd en op wraak uit zijn.

Laatst gewijzigd door Tamam : 28 november 2012 om 13:19.
Oud 28 november 2012, 13:46   #31
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, mensen als Bollen willen gewoon dat Israel zich zonder enige tegenstand naar de slachtbank laat leiden.
Helemaal niet. Ik steun het bestaansrecht van Israël en ik verwacht dat ze behandeld worden zoals met dat met andere naties zou doen in gelijkaardige omstandigheden.
Citaat:
Dat aanval de beste verdediging is tegen een stelletje nietsontziende barbaren is van geen tel, van Israel wordt verwacht dat ze heiliger zijn dan de paus.
Vergelijk het aantal doden en je beseft dat het hier niet zozeer om een 'verdediging' gaat maar om collectief straffen van de Palestijnen.

Daarbij kan het innemen van land in Palestijnse gebieden ook als een aanval beschouwd worden.

Palestijnen zijn ook mensen. Ze BESTAAN wel degelijk. Ze hebben rechten. En hopelijk zal dat door de VN binnenkort bevestigd worden, in de (symbolische) stemming over een Palestijnse staat.

De situatie in Gaza is toch niet houdbaar op lange termijn. Wanhoop doet mensen gekke dingen doen. Ten koste van het eigen leven zelfs.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2012, 14:14   #32
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Helemaal niet. Ik steun het bestaansrecht van Israël en ik verwacht dat ze behandeld worden zoals met dat met andere naties zou doen in gelijkaardige omstandigheden.
Hoeveel landen hebben op 30 jaar tijd 3 keer een invasie van verschillende buurlanden tegelijk mogen slikken, en nog winnen ook?

Citaat:
Palestijnen zijn ook mensen. Ze BESTAAN wel degelijk. Ze hebben rechten. En hopelijk zal dat door de VN binnenkort bevestigd worden, in de (symbolische) stemming over een Palestijnse staat.
Ze hebben al een staat, hen gegeven door de VN. Cis Jordanië.

Citaat:
De situatie in Gaza is toch niet houdbaar op lange termijn. Wanhoop doet mensen gekke dingen doen. Ten koste van het eigen leven zelfs.
En wat als anderen minder gekke dingen doen om geen of minder last van die gekken te hebben?
Oud 28 november 2012, 14:27   #33
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke uitweg heb je, levend in een kamp waar, als je in de buurt van een hek komt wordt afgeknald?
Egypte?

Blijkbaar zijn ze er daar ook niet zo verguld mee.

Mja, dat zijn geen joden èh, dat zijn geloofsbroeders, dan is 't niet erg.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2012, 15:05   #34
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hoeveel landen hebben op 30 jaar tijd 3 keer een invasie van verschillende buurlanden tegelijk mogen slikken, en nog winnen ook?
Alsof Israël geen invasies in buurlanden doet. Libanon bv.

Citaat:
Ze hebben al een staat, hen gegeven door de VN. Cis Jordanië.
Dat is geen staat. Israël controleert de grenzen. Israël controleert de contacten met Gaza.... En wat met de voortdurende kolonisatie? Moet Israël perse groter worden?

Citaat:
I am a veteran of the Israeli Defense Forces (IDF), and I know that our first-hand experiences refute the assumption, accepted by many, including President Obama, that Gaza is an independent political entity that exists wholly outside Israel. If Gaza is outside Israel, how come we were stationed there? If Gaza is outside Israel, how come we control it?
Idem voor de andere Palestijnse gebieden.

Citaat:
En wat als anderen minder gekke dingen doen om geen of minder last van die gekken te hebben?
Gekken, dieren, ünmenschen...Je bent goed op weg, zoals verschillenden hier. Blijkbaar mag er zo over de Palestijnen gedacht en geschreven worden. Moest er zo over de Israëliers geschreven worden het zou gecensureerd worden en men zou terecht als een anti-semiet afgedaan worden. Twee maten en twee gewichten.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 november 2012 om 15:16.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2012, 15:20   #35
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hoe zwaar kan je afgaan
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 28 november 2012 om 15:21.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2012, 15:32   #36
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

zwaar!
Oud 28 november 2012, 15:34   #37
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zwaar!
dat is duidelijk
Oud 28 november 2012, 15:37   #38
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Alsof Israël geen invasies in buurlanden doet. Libanon bv.

Dat is geen staat. Israël controleert de grenzen. Israël controleert de contacten met Gaza.... En wat met de voortdurende kolonisatie? Moet Israël perse groter worden?

Idem voor de andere Palestijnse gebieden.

Gekken, dieren, ünmenschen...Je bent goed op weg, zoals verschillenden hier. Blijkbaar mag er zo over de Palestijnen gedacht en geschreven worden. Moest er zo over de Israëliers geschreven worden het zou gecensureerd worden en men zou terecht als een anti-semiet afgedaan worden. Twee maten en twee gewichten.
²
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2012, 15:41   #39
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Egypte?

Blijkbaar zijn ze er daar ook niet zo verguld mee.

Mja, dat zijn geen joden èh, dat zijn geloofsbroeders, dan is 't niet erg.
idd daar zwijgt men wijselijk steeds over...
Oud 28 november 2012, 15:50   #40
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

inderdaad Dixie, de strijd is overduidelijk tegen het judaïsme ipv het zionisme!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be