![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In Brussel moet je zelfs perfect Frans praten als je solliciteert voor de straat te vegen, of de vuilbakken op te halen, maar dat een ambtenaar geen verstaanbaar Nederlands kan praten en schrijven, d�*t vind jij normaal ? Laatst gewijzigd door meneer : 13 februari 2013 om 16:36. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
het ging helemaal niet over een CD plaat, maar over het feit dat deze ambtenaar zijn persoonlijk wagen uit de VS wou ingeschreven krijgen.
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ah, kijk eens aan... Het was dus niet eens een ambtenaar; het was een kabinetsmedewerker.
Die mail is een warboeltje, maar wat er 'beledigend' aan is, zie ik met de beste wil van de wereld niet. Mij lijkt het eerder spijkers op laag water zoeken, omdat het om het kabinet van een Waalse minister gaat. Zijn de Vlamingen dan werkelijk zo'n klein(zielig) volkje? |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Minister-President
|
Ik zou er geen werelddrama van maken en belediging vind ik mogelijk wat ver gaan maar ik vind wel dat ik een degelijke dienstverlening mag verwachten van de federale overheid wat betekent dat ze effectief NL gebruiken. Wanneer ik een mail stuur naar de Duitstalgie gemeenschap dan zou ik een Duitse mail terug verwachten, naar VL/Fed niveau verwacht ik echter een NL mail terug dus ermee lachen moeten we evenmin.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
Ik heb eens nagelaten op een beledigend ambtenaar (van de fiscus) zijn grote smoel te slaan. Goed voor mij.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ooit een internationale videoconferentie moeten houden? Nog nooit één woord Nederlands gehoord in een internationale context. Je moet als poetsvrouw zelfs viertalig zijn in Brussel, terwijl een Vloms minister enkel Vloms moet kunnen spreken. Nederlands is zelfs niet noodzakelijk als ik ze bezig hoor op radio of TV. Dus pijp over je taalprobleem bij je "volksvertegenwoordigers", die je zelfs in internationale context in je Vloms dialect zullen te woord staan, omdat ze het Nederlands niet onder de knie hebben. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor de show laten ze wel eventjes weten dat het hen spijt! En eigenlijk is het de overste van die ambtenaar die ontslag moet krijgen. Je laat een ondergeschikte ambtenaar die niet in staat is een fatsoenlijke zin in het Nederlands te produceren dat soort brieven niet beantwoorden! Zoals hier al ergens staat: die krijgt misschien nog een tweetaligheidspremie erbovenop, want als het over geld uitgeven gaat (dat ze niet hebben) dan zijn ze kampioen... Laatst gewijzigd door andev : 13 februari 2013 om 19:21. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#37 |
|
Minister-President
|
Ik neem aan dat je graag op de negeerlijst wil staan gezien je getrol? Waar eis ik bijvoorbeeld zijn ontslag? Sinds wanneer behoren federale ministers en hun kabinetten niet meer tot de federale overheid?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Vlamingen, ook diegenen die het Frans voldoende machtig zijn, moeten in hun contacten met franstaligen die van slechte wil zijn gewoon geen woord Frans meer gebruiken buiten "comprends pas" en ze laten sudderen in hun pretentie!
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Splitsen dit onland, en daarna zelf de regels bepalen voor een verder samenleven. Wie betaalt beslist! |
|
|
|
|