Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Het feit dat het heelal al 4,6 miljard jaar bestaat, bewijst dat er behoefte aan is?
Akkoord 8 66,67%
Niet akkoord 4 33,33%
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2004, 17:05   #21
Pieterjan
Parlementslid

Pieterjan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Leer eens het correcte werkwoord gebruiken, Pieterjan.
ik voel een zwart gat
Oud 30 juli 2004, 17:08   #22
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
ik voel een zwart gat
Dat kan ik dus al beter geloven, maar haal je handjes uit je broek. Er lezen ook kindjes mee.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 juli 2004 om 17:08.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2004, 17:10   #23
Pieterjan
Parlementslid

Standaard

Nee hoor, die zit niet in broek, ik was gewoon heel erg diep aan het neuspeuteren...
Oud 30 juli 2004, 17:12   #24
Pieterjan
Parlementslid

Standaard

Met je vinger kom je op plaatsen waar je met
je zakdoek niet in de buurt kunt komen...

In je neus peuteren, en het verkregen resultaat netjes opeten is een van de beste manieren om gezond te blijven, zo beweert een Oostenijkse dokter.

Volgens Professor Dr. Friedrich Bischinger zijn mensen die uit hun neus eten gezond, gelukkiger en waarschijnlijk in meer harmonie met hun lichamen. Volgens hem zou de maatschappij anders tegen neuspeuteren aan moeten kijken en kinderen moeten aanmoedigen het te doen.

Met je vinger kom je op plaatsen waar je met je zakdoek niet in de buurt kunt komen, en zo kun je je neus veel schoner houden," aldus Dr. Bischinger. "En het opeten van de resten is een goede manier om het immuunsysteem van je lichaam te verbeteren." Volgens de arts bereikt het opeten van de resultaten van neuspeuteren dezelfde resultaten die de medische wetenschap constant probeert te bereiken.

Voor personen die het toch wat vervelend vinden om in hun neus te peuteren waar anderen bij zijn, adviseert hij een stil plekje op te zoeken om geheel privé van de voordelen van neuspeuteren te genieten.
Oud 30 juli 2004, 17:20   #25
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
Met je vinger kom je op plaatsen waar je met
je zakdoek niet in de buurt kunt komen...

Ik zou het ten stelligste appreciëren, mocht jij totaal uit mijn buurt blijven, met vinger, zakdoek en de hele reutemeteut......

Citaat:
In je neus peuteren, en het verkregen resultaat netjes opeten is een van de beste manieren om gezond te blijven, zo beweert een Oostenijkse dokter.
Het blijkt opnieuw overduidelijk dat het de Oostenrijkse intelligentsia zuur opgebroken is om scheep te gaan met extreem rechts.
De eerste mediche politieke benoemingen beginnen 'vruchten' af te werpen (druiven dergramschap als je het mij vraagt)

Citaat:
Volgens Professor Dr. Friedrich Bischinger zijn mensen die uit hun neus eten gezond, gelukkiger en waarschijnlijk in meer harmonie met hun lichamen. Volgens hem zou de maatschappij anders tegen neuspeuteren aan moeten kijken en kinderen moeten aanmoedigen het te doen.
Laat je vooral door mij niet tegenhouden om jezelf in volmaakte harmonie met je lichaam, te trakteren op een fikse portie neuskeutel in snotsaus.
Oud 30 juli 2004, 17:23   #26
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Dit roept om een poll.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2004, 17:27   #27
Pieterjan
Parlementslid

Standaard

Hij deed het ook!
Oud 30 juli 2004, 17:27   #28
Pieterjan
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Dit roept om een poll.

Poll Snot van de Groene Khmer?
Oud 30 juli 2004, 19:41   #29
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Sorry, verkeerd gepost.

Ik peuter ook eens af en toe ... ongemerkt

Laatst gewijzigd door Herman Desmedt ©HD : 30 juli 2004 om 19:44.
Herman Desmedt ©HD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2004, 19:47   #30
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Toch goed gepost eerst. Is eigenlijk een verwarrende draad: een kluwen dus.

Eigenlijk wou ik ook eerst reageren op de leeftijd van het heelal, maar bij nalezing is dat puntje al min of meer gecorrigeerd.

Een juistere omschrijving is: Als de lichtsnelheid inderdaad een constante is en de rest van onze theorieën over astrofysica kloppen ook in grote lijnen, dan mag de leeftijd van het heelal op zo een kleine 14 miljard jaar geschat worden. (Op géén honderd miljoen jaar exact te zeggen, wat ze ook mogen beweren.)

Maar ... het een en het ander wordt al een tijdje opnieuw in vraag gesteld.
De M-string theorie (zie onder andere Michio Kaku) geeft zelfs aan wat er was vóór de "big bang": een 11-dimensionele ruimte.
Stephen Hawkings anderzijds heeft ook niet "stil gezeten" en is blijkbaar zijn één van zijn boeken aan het herschrijven "Black holes and baby universes".
Zijn nieuwe herziening van de theorie over zwarte gaten wijst erop dat die zwarte gaten ook kunnen verdampen naar andere "universa".
Anderen hebben dan weer een studie aangevat van bepaalde superzware gaten en andere fenomenen die er mogelijk kunnen op wijzen dat er al dingen waren vóór die schatting van 14 miljard. En dan heb je natuurlijk nog het groeiend aantal mensen die ook het constant zijn van constanten in twijfel trekken. Aan de lichtsnelheid wordt al méér dan anderhalf decenium lang getwijfeld maar nu moeten misschien ook de "just six numbers" van Martin Rees er aan geloven ...
Oud 30 juli 2004, 20:46   #31
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Toch goed gepost eerst. Is eigenlijk een verwarrende draad: een kluwen dus.

Eigenlijk wou ik ook eerst reageren op de leeftijd van het heelal, maar bij nalezing is dat puntje al min of meer gecorrigeerd.

Een juistere omschrijving is: Als de lichtsnelheid inderdaad een constante is en de rest van onze theorieën over astrofysica kloppen ook in grote lijnen, dan mag de leeftijd van het heelal op zo een kleine 14 miljard jaar geschat worden. (Op géén honderd miljoen jaar exact te zeggen, wat ze ook mogen beweren.)

Maar ... het een en het ander wordt al een tijdje opnieuw in vraag gesteld.
De M-string theorie (zie onder andere Michio Kaku) geeft zelfs aan wat er was vóór de "big bang": een 11-dimensionele ruimte.
Stephen Hawkings anderzijds heeft ook niet "stil gezeten" en is blijkbaar zijn één van zijn boeken aan het herschrijven "Black holes and baby universes".
Zijn nieuwe herziening van de theorie over zwarte gaten wijst erop dat die zwarte gaten ook kunnen verdampen naar andere "universa".
Anderen hebben dan weer een studie aangevat van bepaalde superzware gaten en andere fenomenen die er mogelijk kunnen op wijzen dat er al dingen waren vóór die schatting van 14 miljard. En dan heb je natuurlijk nog het groeiend aantal mensen die ook het constant zijn van constanten in twijfel trekken. Aan de lichtsnelheid wordt al méér dan anderhalf decenium lang getwijfeld maar nu moeten misschien ook de "just six numbers" van Martin Rees er aan geloven ...
kalm aan, herman.
voor je 't weet zitten onze religieuze medemensen met een geloofscrisis.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 30 juli 2004 om 20:46.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 09:12   #32
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
kalm aan, herman.
voor je 't weet zitten onze religieuze medemensen met een geloofscrisis.
Laat duidelijk zijn dat Hawking de mogelijkheid voor een "God" niet uitsluit, alleen is de invloed van die "God" op onze huidige wereld (het heelal na de oerknal) nihil. (Als ik me tenminste nog goed zijn eerste boek over Het Heelal herinner)

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 17:20   #33
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Natuurlijk niet, iedereen weet dat er slechts 4 werkelijke, 'natuurlijke' behoeftes zijn.
Als ge wilt wippen, dan moet ge toch ergens op kunnen liggen zeker? Ge hebt dat heelal dus wel nodig, of ge nu wilt of niet.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be