![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De voorspelde/gevreesde blackouts zijn een gevolg van een gebrek aan productiemiddelen om piekmomenten op te vangen, niet van de totaal aanwezige productiecapaciteit. En electriciteit kan wel omgezet worden ter opslag, het is alleen duur en/of omvangrijk.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 november 2014 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een muizenkooi met teveel muizen ziet met men ook meer gruwelijkheden.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die lichten zijn een gevolg, geen oorzaak.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder de voordeelregels (niet die van 't spel zelf hé) zou er meer geld vanuit voetbalhoek naar de staatskassa stromen en zou er meer geld zijn om een lichtje aan te steken...
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lichten op de autosnelweg werden indertijd niet geplaatst omwille van de criminaliteit. Wel omdat men toen dacht dat het goed was voor de verkeersveiligheid. Bijkomend voordeel: er was in die jaren ook elektriciteit te over en er was geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou het een slecht verborgen subsidie kunnen noemen. Ge moogt kiezen. Straatverlichting, of al die niet gebruikte hitte direct in de rivieren dumpen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 november 2014 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want voor de verkeersveiligheid is het blijkbaar niet nodig, meer licht op de wegen.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De fonkelende ster, dit ziet men op geen andere plek op aarde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het maakt mij niet veel uit wat gevolg of oorzaak is. De verlichting op de autosnelwegen mogen van mij minder branden. Dan rijdt men vanzelf minder hard, maar in een onverlichte straat ga ik me zeker minder veilig voelen dan in een verlichte. En niet zonder reden. Ik ben niet bang om s'nachts nog een ommetjes te maken met mijn hondje, maar ik zie dan wel graag op tijd wie mij probeert te benaderen. Wie durft er trouwens om wedden dat criminelen géén gebruik zullen maken van een eventuele stroomuitval? Het licht in winkels en supermarkten blijft toch niet zonder reden s'nachts branden?
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen is niet alleen zeer dicht bevolkt (zonder hoogbouw) maar ook zeer bedrijvig.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |