![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pester verschiet dan altijd dat op een gegeven moment de stoppen doorslagen en de pesters een pak slaag krijgen van hier tot in Tokio.... Maar de gepeste was zogezegd de agressieve zot natuurlijk. ![]() Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 18 januari 2015 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom gaat men er onmiddellijk van uit dat die overtuiging ingegeven is door angst?
Al meer dan eens heb ik op dit forum gepleit voor een zekere kiesheid, terughoudendheid over bepaalde onderwerpen. Niet uit angst, niet omdat we voor wie dan ook zouden moeten buigen, maar wel omdat ik ervan overtuigd ben dat je in bepaalde omstandigheden en over zekere onderwerpen geen vliegen met azijn vangt. Hiermee wil ik op geen enkele manier de wettelijke lijnen verplaatsen, maar wel tot een zekere redelijkheid oproepen. Ik hou nu eenmaal niet van die kinderachtigheid waarvan de redacteuren van Charlie Hebdo uiting hebben gegeven door nog eens te roepen in dezelfde pot. Provoceren om te provoceren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onjuist, CH spotte weldegelijk met "de" islam, met "het" chritendom, met "het" jodendom. Ongeacht welke nuance, richting of radicaliteit. CH draagt de boodschap uit tegen alle religies te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij lijkt er een wereld van verschil te zijn tussen de spotprenten van CH en de afbeeldingen die bijvoorbeeld gebruikelijk zijn in de volkse islam van Iran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelovigen hoeven zich daar niet aan te houden. Ook dat is godsdienst vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan hé potentaat, dan gaan zij hier beslissen wat er staat te gebeuren en hoe wij moeten leven. Daar al eens bij stil gestaan groot genie? En ik weet het niet me zekerheid maar ik veronderstel dat er onder onze eigen bevolking op dat moment een hele hoop zullen zitten die dat dat toch niet zo zullen laten gebeuren, en dan ga je pas knetterende geweren zien in onze straten. Maar geloof me dan gaat ge van Tobback net nog zoveel zien als dat ge van Paula Dhondt zie,... nada, niente, niets. Laatst gewijzigd door Garry : 18 januari 2015 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vliegen moet je buiten houden, ze vangen is oninteressante en dure bezigheidsterapie. Uw benadering is fout vanaf het begin.
![]() |