Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Moest Steve Stevaert begeleid worden sinds 2011
Ja 2 40,00%
Nee 3 60,00%
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2015, 20:31   #21
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Misschien had hij wat meer psychologie en educatiewtenschappen kunnen volgen bij zijn vriend Willem Elias.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2015, 17:09   #22
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Misschien had hij wat meer psychologie en educatiewtenschappen kunnen volgen bij zijn vriend Willem Elias.
Misschien heeft Stunt zich daar laten behandelen en is het mislukt .
En voelt Elias zich schuldig en legt hij de schuld bij de slachtoffers .
Oud 5 april 2015, 11:29   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Het is evident dat die Marokkaanse begeleiding nodig heeft. Hoe gestoord kun je zijn? Met de Steve naar bed in ruil voor een appeltje voor de dorst en dat dan op video zetten. Walgelijk.
Zoals u daar terecht schrijft is het gewoon walgelijk

Lang de andere zijde van de medaille kan je u natuurlijk gaan afvragen of wijlen SS politieker zijnde niet slimmer had moeten zijn als politieker toch het risico lopende dat er van dat soort wijven op af zouden komen puur voor eigen geldgewin en alle mogelijke registers zouden opentrekken om de één of andere Politieker in ongenade te kunne brengen. Je kan dat bijna vergelijken met wat men noemt het 'politievirus (ransomware, betalen of wij blokkeren alles voort)' dat op het Internet rondspookt.

Niet bijster slim van wijlen de man in kwestie dus.

Laat ons geen 'oude' koeien uit de grachten gaan halen maar als je u al van het leven gaat beroven na zulke feiten moeten er volgens mijn ,uiteraard weer bescheiden mening, nog meer dingen niet pluis geweest zijn, dingen die geen daglicht mochten zien weet je wel.

Ach, soms is het moeilijk want ik maakte dat vroeger ook mee op een werk. Vrouwtje die een dag verlof nodig had en ging huilen bij de baas en op voorhand aan haar collega's wist te vertellen: Ik zet mijn blouse alvast wat verder open dan lukt dat wel.

Opletten is de boodschap. Hou je fluit in je broek heren want er ligt een ongekende gevarenzone op de loer bij dat soort van types.

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 april 2015 om 11:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2015, 12:11   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Het is evident dat die Marokkaanse begeleiding nodig heeft. Hoe gestoord kun je zijn? Met de Steve naar bed in ruil voor een appeltje voor de dorst en dat dan op video zetten. Walgelijk.
De vraag is wie er "gestoord" is, waarin of waarmee.

Persoonlijk kan ik me moeilijk voorstellen dat een Marokkaanse geen moslima is maar wel een prostituee.
Behalve misschien als er een niet-religieuze vorm van al taqiyya meespeelt.

Mijn broer pikte zijn (tweede) vrouw op via het internet. Een Marokkaanse schone die half zo oud was als hij. De eerste keer in zijn leven zag hij haar irl toen hij haar hand ging vragen in Marokko. De tweede keer op het stadhuis.

Toen de eerste spruit van het dolverliefde koppel(het vierde kind van mijn broer) voor de nodige zekerheid zorgde was de liefde voorbij (van haar kant toch) maar de buit (ook voor haar) wel binnen.

Een prostituee was het, uiteraard, niet maar de rest lijkt vrij gelijklopend met het avontuur van Stevaert. Alhoewel....Mijn broer én zijn eerste vrouw zijn allebei het huis kwijt waar ze zich zoveel moeite voor hadden getroost.
Oud 5 april 2015, 12:19   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Opletten is de boodschap. Hou je fluit in je broek heren want er ligt een ongekende gevarenzone op de loer bij dat soort van types.
Mannen blijven mannen. Gelukkig (?) hebben niet alle mannen macht en de faciliteiten die daarmee gepaard gaan.
Het probleem is dat macht niet voor eeuwig is, en dat machtige mannen dit vergeten op het moment dat hun broek spant.
Oud 5 april 2015, 12:30   #26
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De vraag is wie er "gestoord" is, waarin of waarmee.

Persoonlijk kan ik me moeilijk voorstellen dat een Marokkaanse geen moslima is maar wel een prostituee.
Behalve misschien als er een niet-religieuze vorm van al taqiyya meespeelt.

Mijn broer pikte zijn (tweede) vrouw op via het internet. Een Marokkaanse schone die half zo oud was als hij. De eerste keer in zijn leven zag hij haar irl toen hij haar hand ging vragen in Marokko. De tweede keer op het stadhuis.

Toen de eerste spruit van het dolverliefde koppel(het vierde kind van mijn broer) voor de nodige zekerheid zorgde was de liefde voorbij (van haar kant toch) maar de buit (ook voor haar) wel binnen.

Een prostituee was het, uiteraard, niet maar de rest lijkt vrij gelijklopend met het avontuur van Stevaert. Alhoewel....Mijn broer én zijn eerste vrouw zijn allebei het huis kwijt waar ze zich zoveel moeite voor hadden getroost.
Blijkt geen alleenstaand geval te zijn. Onlangs op TV (ik weet niet welke zender of programma) Maar daar ging het over mannen uit moslim-landen (kan toeval zijn natuurlijk) die oudere vrouwen opscharrelden. De rest vergelijkbaar, lief kwijt, geld kwijt,... .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be