![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik blijf op mijn honger zitten: hoe reageerde de Hooggeborene?
Ik koester hoop: hoeveel brave Vlamingen (of ook liefst daarnaast Franstaligen) gaan hetzelfde vragen bij het volgende publieke optreden van de Hooggeborene. En ook aan alle andere Hooggeborenen de Laeken den Taaien: dezelfde vragen stellen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Valt er over heel die zaak meer te zeggen dan wat Didier Reynders erover zei? Dat we in een rechtsstaat leven waarin het iedereen vrij staat bij de rechter zijn gelijk proberen te halen? Wat beweegt mensen er toe daarover een vlaamsnationale, belgicistische of andere boom op te zetten?
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is meer een groep die bij elke koekendozendag van 's morgens vroeg staat te wachten om een glimp van die koninklijke gasten te zien. Meestal dezelfde groep overal... |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We vervangen al genoeg meerdere nationaliteiten, sommige in het bijzonder, door het woordje "Belg"...
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik stel jou gerust, het gaat om een goede blanke madam van bij ons.
|
|
|
#26 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
P.S. Ik merk op dat je je meeste zinnen afsluit met een smiley hetgeen wijst op onzekerheid. Laatst gewijzigd door robert t : 25 juli 2018 om 18:00. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ze een Belgicist was die daar stond om de koninklijke familie te groeten zou ze ongetwijfeld wel wel een hand gegeven hebben. Waarvoor zou ze daar anders gestaan hebben? Hier betreft het duidelijk iemand die zich tussen de belgicisten gemengd heeft met met slechts één doel, die koninklijke meute eens flink op hun plaats te zeggen.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als dat zo zou zijn, hoop ik dat die enkelingen snel mogen uitgroeien tot de grote meerderheid. Dan wordt het pas echt zaaaaalig
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De ene vrouw die een handdruk weigert is een heldin van de Vlaamse zaak. De andere een onaangepaste moslima. Warrig volk op het forum.
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge hebt er ook die naakt demonstreren, dat wil nog niet zeggen dat het strip -show is of dat het hoeren zijn. Laatst gewijzigd door Garry : 25 juli 2018 om 21:08. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ergens gaan staan om iemand te ontmoeten om hem dan ostentatief geen hand te geven is eerder aandachtshoerderij dan wat anders
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Citaat:
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hele draden vol, valt daar over te zeggen. En ik herhaal: het is godverdomme spijtig dat we de Lorre zijn bakkes niet konden zien, nadat hem die boodschap onder de neus gewreven werd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die hadden toch hun mede (honingbier)?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
iemand die meer aandacht kan trekken dan degene die de uitspraak doet, niettegenstaande al diens moeite.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"De grote hoop" wil gewoon niets van uw brol willen weten.
|
|
|
|