Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2018, 13:55   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik blijf op mijn honger zitten: hoe reageerde de Hooggeborene?

Ik koester hoop: hoeveel brave Vlamingen (of ook liefst daarnaast Franstaligen) gaan hetzelfde vragen bij het volgende publieke optreden van de Hooggeborene.
En ook aan alle andere Hooggeborenen de Laeken den Taaien: dezelfde vragen stellen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2018, 13:57   #22
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik blijf op mijn honger zitten: hoe reageerde de Hooggeborene?

Ik koester hoop: hoeveel brave Vlamingen (of ook liefst daarnaast Franstaligen) gaan hetzelfde vragen bij het volgende publieke optreden van de Hooggeborene.
En ook aan alle andere Hooggeborenen de Laeken den Taaien: dezelfde vragen stellen.
Ik heb een andere vraag.

Valt er over heel die zaak meer te zeggen dan wat Didier Reynders erover zei? Dat we in een rechtsstaat leven waarin het iedereen vrij staat bij de rechter zijn gelijk proberen te halen? Wat beweegt mensen er toe daarover een vlaamsnationale, belgicistische of andere boom op te zetten?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2018, 14:02   #23
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Spijtig genoeg zijn er veel te weinig Vlamingen met ballen aan hun lijf. De grote hoop valt nog liever van zijn stokje bij het zien van dat soort sprookjesfiguren. Ze gaan er nog bloemetjes naar dragen. En dan moogt ge niet zeggen dat ze knetter gek zijn
"De grote hoop" ? Dacht het niet...
Het is meer een groep die bij elke koekendozendag van 's morgens vroeg staat te wachten om een glimp van die koninklijke gasten te zien. Meestal dezelfde groep overal...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2018, 14:04   #24
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Je beseft toch dat er heel veel kans is dat die ook een Belgicist is? Waarom zou zij daar anders staan als het niet was om de koninklijke familie (Laurent uitgezonderd) te groeten?

Ik stel dus voor om het woordje Vlaming door Belg te veranderen.
We vervangen al genoeg meerdere nationaliteiten, sommige in het bijzonder, door het woordje "Belg"...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2018, 15:31   #25
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
We vervangen al genoeg meerdere nationaliteiten, sommige in het bijzonder, door het woordje "Belg"...
Ik stel jou gerust, het gaat om een goede blanke madam van bij ons.
Oud 25 juli 2018, 17:59   #26
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ja ja, die madam was duidelijk een Vlaams-nationaliste die daar speciaal stond om Laurent uit te maken vanuit haar Vlaamse gevoelens.
Waar beweer ik dat? In jouw beperkt belgisch wereldbeeld bestaan er maar twee strekkingen : belgicisten en vlaams-nationalisten, terwijl er in werkelijkheid talloze variaties mogelijk zijn. De mevrouw waarvan sprake werkt in een kringloopwinkel. Vermoedelijk betreft het hier iemand met beperkte ontwikkeling die met de camera's op zich gericht haar "moment de gloire" wil beleven. Meer moet je daar niet achter zoeken.

Citaat:
Als jouw symbool een pissend jongetje is, dan moet je wel snel kontent zijn, hé, dat kan niet anders.
Daar kan ik niks tegen inbrengen.

P.S. Ik merk op dat je je meeste zinnen afsluit met een smiley hetgeen wijst op onzekerheid.

Laatst gewijzigd door robert t : 25 juli 2018 om 18:00.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2018, 18:04   #27
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Waar beweer ik dat? In jouw beperkt belgisch wereldbeeld bestaan er maar twee strekkingen : belgicisten en vlaams-nationalisten, terwijl er in werkelijkheid talloze variaties mogelijk zijn. De mevrouw waarvan sprake werkt in een kringloopwinkel. Vermoedelijk betreft het hier iemand met beperkte ontwikkeling die met de camera's op zich gericht haar "moment de gloire" wil beleven. Meer moet je daar niet achter zoeken.
Sorry, ik probeer steeds op het niveau te blijven van de openingposter. Vooral als dat niveau hééél hoog is.

Citaat:
Daar kan ik niks tegen inbrengen.
Het is goed dat ge het weet.

Citaat:
P.S. Ik merk op dat je je meeste zinnen afsluit met een smiley hetgeen wijst op onzekerheid.
Inderdaad.
Oud 25 juli 2018, 20:21   #28
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je beseft toch dat er heel veel kans is dat die ook een Belgicist is? Waarom zou zij daar anders staan als het niet was om de koninklijke familie (Laurent uitgezonderd) te groeten?

Ik stel dus voor om het woordje Vlaming door Belg te veranderen.
Als ze een Belgicist was die daar stond om de koninklijke familie te groeten zou ze ongetwijfeld wel wel een hand gegeven hebben. Waarvoor zou ze daar anders gestaan hebben? Hier betreft het duidelijk iemand die zich tussen de belgicisten gemengd heeft met met slechts één doel, die koninklijke meute eens flink op hun plaats te zeggen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2018, 20:29   #29
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zo'n Vlamingen zijn er zat. Het zijn politici met ballen aan hun lijf die we mankeren.
Daar heb je een punt.
Oud 25 juli 2018, 20:31   #30
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moeahahaha, Vlaams-nationalisten zijn in hun gat gebeten nu ze moeten erkennen dat ook Belgicisten kritiek leveren op leden van de koninklijke familie.

Zaaaaaalig gewoon!
Als dat zo zou zijn, hoop ik dat die enkelingen snel mogen uitgroeien tot de grote meerderheid. Dan wordt het pas echt zaaaaalig
Oud 25 juli 2018, 20:49   #31
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De ene vrouw die een handdruk weigert is een heldin van de Vlaamse zaak. De andere een onaangepaste moslima. Warrig volk op het forum.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 25 juli 2018, 20:56   #32
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De ene vrouw die een handdruk weigert is een heldin van de Vlaamse zaak. De andere een onaangepaste moslima. Warrig volk op het forum.
De ene weigert uit een meegesleepte onaangepaste cultuur, hier niet thuis horend en de andere uit protest. Een groot verschil dus.

Ge hebt er ook die naakt demonstreren, dat wil nog niet zeggen dat het strip -show is of dat het hoeren zijn.

Laatst gewijzigd door Garry : 25 juli 2018 om 21:08.
Oud 25 juli 2018, 21:16   #33
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De ene weigert uit een meegesleepte onaangepaste cultuur, hier niet thuis horend en de andere uit protest. Een groot verschil dus.

Ge hebt er ook die naakt demonstreren, dat wil nog niet zeggen dat het strip -show is of dat het hoeren zijn.
Ergens gaan staan om iemand te ontmoeten om hem dan ostentatief geen hand te geven is eerder aandachtshoerderij dan wat anders
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 25 juli 2018, 21:18   #34
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je moet er ook de rest bijzetten: ze waren de dappersten omdat de andere Galliers strontzat waren
https://forum.politics.be/archive/in...?t-140070.html
Oud 25 juli 2018, 21:19   #35
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ergens gaan staan om iemand te ontmoeten om hem dan ostentatief geen hand te geven is eerder aandachtshoerderij dan wat anders
Je zit nu ware Vlaams-Nationalisten te beledigen. Dat zijn geen aandachtshoeren.

/fake off
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2018, 10:16   #36
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Ik zie het eerder als een belgicistische daad. De koning heeft zelf op allerlei manieren te kennen gegeven dat het gedrag van Laurent hem niet zint. De terechtwijzing van die dame versterkt zijn positie en aldus ook de monarchie.
Oud 26 juli 2018, 10:23   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb een andere vraag.

Valt er over heel die zaak meer te zeggen dan wat Didier Reynders erover zei? Dat we in een rechtsstaat leven waarin het iedereen vrij staat bij de rechter zijn gelijk proberen te halen? Wat beweegt mensen er toe daarover een vlaamsnationale, belgicistische of andere boom op te zetten?
Jawel, daar valt meer over te zeggen.
Hele draden vol, valt daar over te zeggen.

En ik herhaal: het is godverdomme spijtig dat we de Lorre zijn bakkes niet konden zien, nadat hem die boodschap onder de neus gewreven werd.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 26 juli 2018, 10:44   #38
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Nopes de Galliërs waren grote afnemers van Romeinse wijn (een beetje zoals indianen en vuurwater). De zuidelijke Galliërs lagen meestal te zuipen. De 'Belgae' lagen verderaf en die waren niet zo drankzuchtig.

Die hadden toch hun mede (honingbier)?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2018, 12:14   #39
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Definitie van aandachtshoer:
iemand die meer aandacht kan trekken dan degene die de uitspraak doet, niettegenstaande al diens moeite.

Oud 29 juli 2018, 11:05   #40
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Spijtig genoeg zijn er veel te weinig Vlamingen met ballen aan hun lijf. De grote hoop valt nog liever van zijn stokje bij het zien van dat soort sprookjesfiguren. Ze gaan er nog bloemetjes naar dragen. En dan moogt ge niet zeggen dat ze knetter gek zijn
"De grote hoop" wil gewoon niets van uw brol willen weten.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be