![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
Pajosje, K.D. heeft bewust gekozen voor het woord "gemak" omdat de begrippen "huisje" ("huuske", ook niet: "hoeske"???), "schijthuis" of "schijtkot(je)" nu als verouderd gelden. Dit kon aanleiding tot een nieuwe twist. Er wordt al zoveel neergekeken op de landelijke gebieden waar de bevolking hier en daar nog hun gevoeg buitenhuis in een afzonderlijk klein huisje doen.
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
1. Sergio, valt in real life redelijk mee 2. Christophe, een toffe jongen maar zijn zus is real hot 3. Barman, Tom, ba niet te doen 4. Vally, Jo, de Valere is nen toffe pee 5. Torfs, Rik, ken ik niet 6. Ilsen, Kobe, blaaskaak eerst klas 7. Van de Veire, Peter, denkt grappig te zijn 8. Coucke, Marc, tja met zoveel geld weet ge. 9. Camps, Hugo, geen idee 10. Polleke van de Kampioenen, tja het is wat het is 11. Gooris, Sam. Superdeluxe toffe pee. Bij de vrouwen 1. Hermans, Margriet, heeft hier nen boot liggen, verder niet veel over te zeggen. 2. Van Acker, Roos, hot hot hot soms lief meestal niet 3. Boukhriss, Danira 4. Wolfs, Noémie 5. Meskens, Nathalie, lijkt me wel hot maar schijn kan bedriegen, ken ze niet in RL 6. Betty, Als dat drolleke ergens komt stinkt de buurt tot op 100 meter naar haar parfum, heeft die geen zeep? 7. Thielemans, Joy-Anna, remedie tegen de liefde en tv kijken. 8. Dexters, Tanja, Super en karakter wijf met ballen. Feestvarken maar toch goede moeder. 9. Sue, Selah, niet mijn genre maar ik denk maar goesting is koop. 10. Hot Marijke, je moet er zin in hebben 11. De Munck, Eline, krijg ik spontaan braakneigingen van. Ziehier mijn voorlopige commentaar op onze bekende mensen. Meer weten over anderen?
|
|
|
|
#23 | |
|
|
Citaat:
Neerkijken op mensen met een 'huuske' getuigt dus van domheid/onwetendheid. Of dacht gij dat ze vroeger een pot hadden met sifon? |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
BV's?
Diegenen die ik in de coulissen ontmoette waren over het algemeen heel vriendelijk en respectvol. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
axel daeseleire
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
U lijkt een connaisseur, wat vindt u van het reserve-elftal ?
1. Alloo, Luc 2. De Vlaeminck, Roger 3. Huysentruyt, Piet 4. Jambers, Paul 5. Kazaltzis, Jani 6. Otten, Hans 7. Grootaers, Walter 8. Frimout, Dirk 9. De Mey, Eddy 10. Mike uit Blind Getrouwd 11. Huybrechts, Karl 1. Meire Stefanie 2. Van Wanten, Wendy 3. Courtois, Imke 4. Hemmerechts, Kristien 5. Coppens, Astrid 6. Liekens Goedele 7. Lisa, Geena 8. Christoffels, Gerty 9. Pommeline van Temptation Island 10. Moerenhoudt, Inge 11. Van Mieghem, Hilde
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Niet huuuske dan, maar tapiiiiiiiiijjjjjt
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ken al die mensen enkel zoals ze op tv en in de andere media zich aandienen. Hoe zou ik nu weten hoe die echt zijn?
|
|
|
#32 |
|
|
Bij mij zijn die bevees veilig. Ik zou er uit die lijst hooguit 1 herkennen op straat.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar je kent dat he. De echte vedet blijft volks en trakteert rondjes. Van vrouwen krijg je niks dus moet je je opwinden over 1 of ander detail. De parfum, de haarkleur, het kettinkje ofzo. Euhm dan heb je nog ergerlijke tronies die je gewoon gaan kloten. Walter Grootaerts achtig... |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er staat er één tussen met wie ik ooit heb gesproken en dat is Walter Grootaers. Dat had dan niks met de Kreuners of met politiek of met tv te maken maar ging over de school waar zijn kinderen zitten. Down to earth kerel. Geen probleem mee gehad.
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zit er nu geen enkele hebzuchtige beevee tussen die makkelijk om te kopen is? |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die Dexters ziet er mij toch wel goedkoop uit.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
Citaat:
1. Alloo, Luc, Heb ik nooit ontmoet weet wel dat den Tuur niet zo happy was toen Luc de hand van zijn dochter vroeg. Steeds gedacht dat hij de opvolger van Jambers ging worden. 2. De Vlaeminck, Roger, nooit persoonlijk ontmoet, geen mening. 3. Huysentruyt, Piet, Klein Pietje is een gedreven manneke zijt daar maar zeker van. 4. Jambers, Paul, De Paul is minder hautain dan men zou denken, met nieuwjaar komt hij zelfs met zijn Pascale naar buiten een glaasje drinken als de buren vuurwerk afsteken 5. Kazaltzis, Jani, nooit ontmoet 6. Otten, Hans, geen idee 7. Grootaers, Walter, fantastische kerel, jaren lang goed bevriend geweest, vriendschap is een beetje verwaterd toen hij zijn huidige vrouw leerde kennen en het Kruiske verkocht. 8. Frimout, Dirk, Tja nooit ontmoet lijkt me sympathieke kerel 9. De Mey, Eddy, Nooit ontmoet 10. Mike uit Blind Getrouwd, ken ik niet 11. Huybrechts, Karl, gezellige pintepakker, toffe gast wel 1. Meire Stefanie, ooit eens aan het werk gezien was toffe dame. 2. Van Wanten, Wendy, Iris, wat een dame, sterk onderschat talent, klasse klasse en nog eens klasse alhoewel na de dood van Danny het minder met haar ging (persoonlijke mening) 3. Courtois, Imke, geen idee 4. Hemmerechts, Kristien, argh totale remedie tegen de liefde 5. Coppens, Astrid, nooit ontmoet geen mening 6. Liekens Goedele, is er een beetje over met haar sex gedoe 7. Lisa, Geena, geweldige vrouw, goede moeder, knappe zangeres 8. Christoffels, Gerty, tja Gerty, Gerty is Gerty 9. Pommeline van Temptation Island ken ik niet. 10. Moerenhoudt, Inge, ach ja gewoon. 11. Van Mieghem, Hilde, een geval apart, was goed te doen maar..;;;
|
|
|
|
#40 |
|
|
Nee nee geloof me maar, Tania weet goed waar ze mee bezig is, ze verkoopt momenteel vast goed in Malaga, appartementjes en huizen van zeven en acht cijfers.
Ze heeft daar ooit op een eiland vijf dagen in een vleermuizengrot gezeten zonder comfort niet man en vrouw waren na een nacht al afgehaakt, maar La Dexter en opgeven, no way.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 7 augustus 2020 om 16:52. |
|
|
|