![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb ook mijn bedenkingen waarom men gaat opperen voor strengere controles maar dan treinen gaat bomvol laten stouwen met mensen die absoluut wat willen lanterfanten op een zeedijk. Ik begrijp dat niet goed Ik vel daar geen oordeel over maar heb er wel mijn mening over. Volgens mij bepaalt ons gedrag alles en laat dat nu net dat zijn waar we fel in tekortschieten. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 april 2021 om 11:10. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad, dat is het waanzinnige. Als men dan toch aan vrijheidsberoving doet, is het 1000 keer efficienter en dus minder maatschappelijk schadelijk om heel hard de zieken op te sluiten, dan om de gezonden op te sluiten zodat sommigen van hen gehinderd zouden worden om een vrij los lopende zieke te ontmoeten.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Techno...f%20ingenieurs.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Staatssecretaris
|
En dat in een republiek dat naar eigen zeggen gestoeld is op de principes "LIBERTE, egalite en fraternite"
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeg dat maar niet te luid of 't is weer allemaal ons schuld.
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar "tekort schieten" heeft enkel maar een zin als men een doelstelling wil halen en dat als voornaamste doel stelt. Veruit de meeste mensen hebben uiteraard NIET als voorname of enige doelstelling van niet besmet te geraken. Zij hebben andere dingen in het leven, zoals eten, kinderen opvoeden, plezier maken en dergelijke. "besmet geraken" is niet echt bovenaan hun lijstje van belangrijke zaken. Dan kan men ook niet zeggen dat zij tekort schieten, niet meer dan dat men kan zeggen dat mensen te kort schieten in het aankopen van een Big Mac he. Dat is niet wat bovenaan hun prioriteiten staat. Het is enkel omdat een kleine kliek dat gebombardeerd heeft als absolute prioriteit dat het erop lijkt alsof het volk "onbekwaam" zou zijn. Maar het volk heeft andere katten te geselen he, en dat besmettingsgedoe, hoewel lastig, komt bij veruit de meesten niet op de eerste plaats he. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2021 om 13:38. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De metgezel van Simone de Beauvoir, JP Sartre, schreef "L'enfer, c'est les autres". Dit is nog steeds zo, en uitgesproken nu, nog steeds van toepassing. Je zal zelf maar uiterst voorzichtig zijn, je wordt gekloot door wie het niet zo nauw neemt. In alle omstandigheden binnen de publieke ruimte. Laatst gewijzigd door Rudy : 1 april 2021 om 14:12. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 1 april 2021 om 15:37. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De "andere" neemt uw vrijheid en uw ongegeneerdheid weg. Het is het bestaan van de Andere die maakt dat ge U aan zijn oordeel onderwerpt en beoordeeld wordt wat uw eigenheid vernietigt in zijn vrije keuze om te willen zijn zoals je wil zonder beoordeling. Het is enkel als er geen Andere is dat je totaal vrij bent en geen rekening moet houden met andere bewustzijns die U zouden kunnen beoordelen.
Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2021 om 17:16. |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als gij een mond- en pleximasker draagt, handschoenen, ontsmettingsgel en neusspray gebruikt en alleen buiten komt als het niet anders kan, wel, dan is de kans op besmetting kleiner dan dat er een meteoor op uw kop zou vallen, zelfs al liep de rest van de bevolking besmet rond. Het is met de staatspropaganda al zover gekomen dat mensen schrik hebben gekregen om te leven.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 1 april 2021 om 18:48. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Idd, maar ondertussen durven de goudvissen niet meer zwemmen en evolueren ze naar zeekomkommers.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 1 april 2021 om 18:53. |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|