![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
On Thu, 03 Mar 2005 19:22:47 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: >Wat mischien de bedoeling was.........................niet ? wat bedoel je ???? |
|
|
#22 |
|
|
"nieuwslezer" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 03 Mar 2005 19:22:47 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > > >>Wat mischien de bedoeling was.........................niet ? > > wat bedoel je ???? > Ontslagen worden. Hoeveel maal is deze vrouw bedreigd geworden ? Ik dacht dat het steeds de zaakvoerder was. -- Ghingis Khan http://www.vlaamsbelang.org/ http://www.filipdewinter.org/ http://deekodiver.skynetblogs.be/ http://www.belgiantransfers.org/ |
|
|
#23 |
|
|
On Thu, 03 Mar 2005 22:42:47 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: >Ontslagen worden. > >Hoeveel maal is deze vrouw bedreigd geworden ? > >Ik dacht dat het steeds de zaakvoerder was. ze heeft wel zelf ontslag genomen Nu zou het( me in dit geval neit verbazen indien dit in samenspraak is gebeurd. Ik kan men me voorstellen dat men nu echt benieuwd is wat er nu al dan niet gaat gebeuren..... |
|
|
#24 |
|
|
"nieuwslezer" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 03 Mar 2005 22:42:47 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > > >>Ontslagen worden. >> >>Hoeveel maal is deze vrouw bedreigd geworden ? >> >>Ik dacht dat het steeds de zaakvoerder was. > > > ze heeft wel zelf ontslag genomen > Nu zou het( me in dit geval neit verbazen indien dit in samenspraak is > gebeurd. Ik kan men me voorstellen dat men nu echt benieuwd is wat > er nu al dan niet gaat gebeuren..... De democratie is in gevaar. Waar is de democratie als er een paar gevaarlijke gevangenen uit de belgische gevangenissen ontsnappen ? -- Ghingis Khan http://www.vlaamsbelang.org/ http://www.filipdewinter.org/ http://deekodiver.skynetblogs.be/ http://www.belgiantransfers.org/ |
|
|
#25 |
|
|
"karel Jansens" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] i.nl > Naïma heeft ontslag gegeven, schrijven de gazetten. > > Marino Keulen, de "Johnny" van de VLD, vindt het "godgeklaagd" en > hoopt dat de gerechtelijke diensten de smeerlap rap zullen pakken. > > Hahaha!!! > > Al vijf (!) maanden komen er "dreigbrieven" aan bij Van nieuwenhuyse, > dus nu zullen ze hem wel rap hebben. > > En na vijf maanden neemt Naïmake uit schrik voor haar baas ontslag? Ik > neem aan dat zij het nieuwe Nederlandse VLD-woordenboek gekregen heeft > met de aangepaste verklaring van het lemma "onverwijld", want anders > had ze in november haar schup al moeten afkuisen. Trouwens, haar baas > heeft Naïmake haar ontslag nog niet bekrachtigd. > > Oh wacht, in de laatste brief dreigt de schrijver de producten van > Remmery "met kwik te saboteren"! Afgezien van het feit dat dit het > Remmery-gamma waarschijnlijk marginaal zou verbeteren, getuigt het ook > nog van een miserabel inzicht in chemisch-biologisch terrorisme: het > is niet zo simpel om voedsel opzettelijk met kwik te vergiftigen, en > er zijn heel wat eenvoudiger methodes voorhanden. En dit meestergenie > van het internationale terrorisme ontsnapt al bijna vijf maanden aan > onze immer waakzame politie- en veiligheidsdiensten? > > Hier past slechts één uitdrukking: Amai mijne frak! Heel die Remmery-heisa stinkt uren in de wind. Heel dat geval is zo georchestreerd als het groot is. |
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
>
>Heel die Remmery-heisa stinkt uren in de wind. Heel dat geval is zo >georchestreerd als het groot is. De hespvraag is alleen: door wie ? |
|
|
#28 |
|
|
Frank <><> wrote:
>>Heel die Remmery-heisa stinkt uren in de wind. Heel dat geval is zo >>georchestreerd als het groot is. > > > De hespvraag is alleen: door wie ? Morgen komt er in alle gazetten een paginagrote verontwaardigings-advertentie van de Vlaamse goednieuws-regering waarin alle ministers gaan laten zien hoe "democratisch" ze wel zijn en dat dat toch niet mag, zo'n brieven. Toeval? -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
|
|
#29 |
|
|
Vitae forma vocatur, "Frank <><>" <invalid.invalid@invalid>, die Fri, 04
Mar 2005 22:13:15 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>Heel die Remmery-heisa stinkt uren in de wind. Heel dat geval is zo >>georchestreerd als het groot is. > >De hespvraag is alleen: door wie ? Sè la kèstjon-sjambon! -- Fusti |
|
|
#30 |
|
|
Ghingis Khan wrote:
> "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>karel Jansens formuleerde op donderdag : >> >>>Naïma heeft ontslag gegeven, schrijven de gazetten. >>> >>>Marino Keulen, de "Johnny" van de VLD, vindt het "godgeklaagd" en >>>hoopt dat de gerechtelijke diensten de smeerlap rap zullen pakken. >>> >>>Hahaha!!! >>> >>>Al vijf (!) maanden komen er "dreigbrieven" aan bij Van nieuwenhuyse, >>>dus nu zullen ze hem wel rap hebben. >>> >>>En na vijf maanden neemt Naïmake uit schrik voor haar baas ontslag? Ik >>>neem aan dat zij het nieuwe Nederlandse VLD-woordenboek gekregen heeft >>>met de aangepaste verklaring van het lemma "onverwijld", want anders >>>had ze in november haar schup al moeten afkuisen. Trouwens, haar baas >>>heeft Naïmake haar ontslag nog niet bekrachtigd. >>> >>>Oh wacht, in de laatste brief dreigt de schrijver de producten van >>>Remmery "met kwik te saboteren"! Afgezien van het feit dat dit het >>>Remmery-gamma waarschijnlijk marginaal zou verbeteren, getuigt het ook >>>nog van een miserabel inzicht in chemisch-biologisch terrorisme: het >>>is niet zo simpel om voedsel opzettelijk met kwik te vergiftigen, en >>>er zijn heel wat eenvoudiger methodes voorhanden. En dit meestergenie >>>van het internationale terrorisme ontsnapt al bijna vijf maanden aan >>>onze immer waakzame politie- en veiligheidsdiensten? >>> >>>Hier past slechts één uitdrukking: Amai mijne frak! >> >>7 brieven vol gegevens en nen arme kruiper schandalig behandelen! Wat een >>vernuft! >>ze heeft trouwens helemaal niet haar ontslag gegeven, ze wenst ontslagen >>te worden. Ze heeft al een 10-tal nieuwe werkaanbiedingen gehad maar wenst >>thuis te blijven in de toekomst. Mag ze van mij(voor je gezin zorgen is >>geen schande), maar mogen andere mensen dan de kans krijgen om die >>vacatures(bij oa ministers) op te vullen? >>er zit een mot in mijne frak! >>ik vrees dat er ofwel een onschuldige als zondebok gaat aangeduid worden >>of (op zen belgisch) we horen er nog niet te veel meer van >> > > > Thuisblijven is goed........mits het maandelijks stempeltje............... Ze wordt gewoon doorbetaald dacht ik. > Ik vraag mij af waar haar man blijft, heeft die schrik van TV ? Heb die nochtans onlangs op TV gezien. Zag er een brave man uit. herbo |
|
|
#31 |
|
|
"Herbo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan wrote: >> "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>>karel Jansens formuleerde op donderdag : >>> >>>>Naïma heeft ontslag gegeven, schrijven de gazetten. >>>> >>>>Marino Keulen, de "Johnny" van de VLD, vindt het "godgeklaagd" en >>>>hoopt dat de gerechtelijke diensten de smeerlap rap zullen pakken. >>>> >>>>Hahaha!!! >>>> >>>>Al vijf (!) maanden komen er "dreigbrieven" aan bij Van nieuwenhuyse, >>>>dus nu zullen ze hem wel rap hebben. >>>> >>>>En na vijf maanden neemt Naïmake uit schrik voor haar baas ontslag? Ik >>>>neem aan dat zij het nieuwe Nederlandse VLD-woordenboek gekregen heeft >>>>met de aangepaste verklaring van het lemma "onverwijld", want anders >>>>had ze in november haar schup al moeten afkuisen. Trouwens, haar baas >>>>heeft Naïmake haar ontslag nog niet bekrachtigd. >>>> >>>>Oh wacht, in de laatste brief dreigt de schrijver de producten van >>>>Remmery "met kwik te saboteren"! Afgezien van het feit dat dit het >>>>Remmery-gamma waarschijnlijk marginaal zou verbeteren, getuigt het ook >>>>nog van een miserabel inzicht in chemisch-biologisch terrorisme: het >>>>is niet zo simpel om voedsel opzettelijk met kwik te vergiftigen, en >>>>er zijn heel wat eenvoudiger methodes voorhanden. En dit meestergenie >>>>van het internationale terrorisme ontsnapt al bijna vijf maanden aan >>>>onze immer waakzame politie- en veiligheidsdiensten? >>>> >>>>Hier past slechts één uitdrukking: Amai mijne frak! >>> >>>7 brieven vol gegevens en nen arme kruiper schandalig behandelen! Wat een >>>vernuft! >>>ze heeft trouwens helemaal niet haar ontslag gegeven, ze wenst ontslagen >>>te worden. Ze heeft al een 10-tal nieuwe werkaanbiedingen gehad maar >>>wenst thuis te blijven in de toekomst. Mag ze van mij(voor je gezin >>>zorgen is geen schande), maar mogen andere mensen dan de kans krijgen om >>>die vacatures(bij oa ministers) op te vullen? >>>er zit een mot in mijne frak! >>>ik vrees dat er ofwel een onschuldige als zondebok gaat aangeduid worden >>>of (op zen belgisch) we horen er nog niet te veel meer van >>> >> >> >> Thuisblijven is goed........mits het maandelijks >> stempeltje............... > > Ze wordt gewoon doorbetaald dacht ik. > >> Ik vraag mij af waar haar man blijft, heeft die schrik van TV ? > > Heb die nochtans onlangs op TV gezien. Zag er een brave man uit. > Zeer brave man dus, ranselt hij haar maandelijks af zoals het volgens de Koran hoort ? De hoofddoek moet ze zeker al dragen. -- Ghingis Khan http://www.vlaamsbelang.org/ http://www.filipdewinter.org/ http://deekodiver.skynetblogs.be/ http://www.belgiantransfers.org/ |
|
|
#32 |
|
|
Ghingis Khan wrote:
> "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>Ghingis Khan wrote: >> >>>"Lesj" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected]... >>> >>> >>>>karel Jansens formuleerde op donderdag : >>>> >>>> >>>>>Naïma heeft ontslag gegeven, schrijven de gazetten. >>>>> >>>>>Marino Keulen, de "Johnny" van de VLD, vindt het "godgeklaagd" en >>>>>hoopt dat de gerechtelijke diensten de smeerlap rap zullen pakken. >>>>> >>>>>Hahaha!!! >>>>> >>>>>Al vijf (!) maanden komen er "dreigbrieven" aan bij Van nieuwenhuyse, >>>>>dus nu zullen ze hem wel rap hebben. >>>>> >>>>>En na vijf maanden neemt Naïmake uit schrik voor haar baas ontslag? Ik >>>>>neem aan dat zij het nieuwe Nederlandse VLD-woordenboek gekregen heeft >>>>>met de aangepaste verklaring van het lemma "onverwijld", want anders >>>>>had ze in november haar schup al moeten afkuisen. Trouwens, haar baas >>>>>heeft Naïmake haar ontslag nog niet bekrachtigd. >>>>> >>>>>Oh wacht, in de laatste brief dreigt de schrijver de producten van >>>>>Remmery "met kwik te saboteren"! Afgezien van het feit dat dit het >>>>>Remmery-gamma waarschijnlijk marginaal zou verbeteren, getuigt het ook >>>>>nog van een miserabel inzicht in chemisch-biologisch terrorisme: het >>>>>is niet zo simpel om voedsel opzettelijk met kwik te vergiftigen, en >>>>>er zijn heel wat eenvoudiger methodes voorhanden. En dit meestergenie >>>>>van het internationale terrorisme ontsnapt al bijna vijf maanden aan >>>>>onze immer waakzame politie- en veiligheidsdiensten? >>>>> >>>>>Hier past slechts één uitdrukking: Amai mijne frak! >>>> >>>>7 brieven vol gegevens en nen arme kruiper schandalig behandelen! Wat een >>>>vernuft! >>>>ze heeft trouwens helemaal niet haar ontslag gegeven, ze wenst ontslagen >>>>te worden. Ze heeft al een 10-tal nieuwe werkaanbiedingen gehad maar >>>>wenst thuis te blijven in de toekomst. Mag ze van mij(voor je gezin >>>>zorgen is geen schande), maar mogen andere mensen dan de kans krijgen om >>>>die vacatures(bij oa ministers) op te vullen? >>>>er zit een mot in mijne frak! >>>>ik vrees dat er ofwel een onschuldige als zondebok gaat aangeduid worden >>>>of (op zen belgisch) we horen er nog niet te veel meer van >>>> >>> >>> >>>Thuisblijven is goed........mits het maandelijks >>>stempeltje............... >> >>Ze wordt gewoon doorbetaald dacht ik. >> >> >>>Ik vraag mij af waar haar man blijft, heeft die schrik van TV ? >> >>Heb die nochtans onlangs op TV gezien. Zag er een brave man uit. >> > > > Zeer brave man dus, ranselt hij haar maandelijks af zoals het volgens de > Koran hoort ? Denk het niet, ze lijkt nogal gelukkig te zijn met haar gezin. > De hoofddoek moet ze zeker al dragen. Daar heeft het VB toch plots geen probleem meer mee, prive en op het werk? Tegenwoordig is het enkel een probleem in een school of in een openbaar ambt. herbo |
|
|
#33 |
|
|
Lesj wrote:
> Het is zò dat MutsiPrutsi formuleerde : > >> "karel Jansens" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] i.nl... >> >>> Naïma heeft ontslag gegeven, schrijven de gazetten. >>> >>> Marino Keulen, de "Johnny" van de VLD, vindt het "godgeklaagd" en >>> hoopt dat de gerechtelijke diensten de smeerlap rap zullen pakken. >>> >>> Hahaha!!! >>> >>> Al vijf (!) maanden komen er "dreigbrieven" aan bij Van nieuwenhuyse, >>> dus nu zullen ze hem wel rap hebben. >>> >>> En na vijf maanden neemt Naïmake uit schrik voor haar baas ontslag? Ik >>> neem aan dat zij het nieuwe Nederlandse VLD-woordenboek gekregen heeft >>> met de aangepaste verklaring van het lemma "onverwijld", want anders >>> had ze in november haar schup al moeten afkuisen. Trouwens, haar baas >>> heeft Naïmake haar ontslag nog niet bekrachtigd. >>> >>> Oh wacht, in de laatste brief dreigt de schrijver de producten van >>> Remmery "met kwik te saboteren"! Afgezien van het feit dat dit het >>> Remmery-gamma waarschijnlijk marginaal zou verbeteren, getuigt het ook >>> nog van een miserabel inzicht in chemisch-biologisch terrorisme: het >>> is niet zo simpel om voedsel opzettelijk met kwik te vergiftigen, en >>> er zijn heel wat eenvoudiger methodes voorhanden. En dit meestergenie >>> van het internationale terrorisme ontsnapt al bijna vijf maanden aan >>> onze immer waakzame politie- en veiligheidsdiensten? >> >> >> Even dacht ik dat JIJ hem gevangen had genomen. Niet dus: het is weer >> wat geschreeuw langs de zijlijn... >> Je hebt je partij wel gevonden hé Jazz? >> >> >>> >>> Hier past slechts één uitdrukking: Amai mijne frak! >> >> >> Inderdaad. > > > als jazz em vind zou hij onmiddellijk de weg worden opgestuurd van bv > getuige X1 > wie zijn werk is het om die kerel(?) te pakken? > Persoonlijk denk ik dat het brave, bedreigde schaap er meer van weet. Ze > blijft zo rustig en ontspannen bij het hele verhaal, ze lijkt wel blij > dat ze niet meer hoeft te gaan werken Denk dat ze blij is omdat ze hoopt dat daarmee de bedreigingen zullen stoppen... ik zou ook opgelucht zijn. herbo |
|
|
#34 |
|
|
"Herbo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan wrote: >> "Herbo" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>>Ghingis Khan wrote: >>> >>>>"Lesj" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected]... >>>> >>>> >>>>>karel Jansens formuleerde op donderdag : >>>>> >>>>> >>>>>>Naïma heeft ontslag gegeven, schrijven de gazetten. >>>>>> >>>>>>Marino Keulen, de "Johnny" van de VLD, vindt het "godgeklaagd" en >>>>>>hoopt dat de gerechtelijke diensten de smeerlap rap zullen pakken. >>>>>> >>>>>>Hahaha!!! >>>>>> >>>>>>Al vijf (!) maanden komen er "dreigbrieven" aan bij Van nieuwenhuyse, >>>>>>dus nu zullen ze hem wel rap hebben. >>>>>> >>>>>>En na vijf maanden neemt Naïmake uit schrik voor haar baas ontslag? Ik >>>>>>neem aan dat zij het nieuwe Nederlandse VLD-woordenboek gekregen heeft >>>>>>met de aangepaste verklaring van het lemma "onverwijld", want anders >>>>>>had ze in november haar schup al moeten afkuisen. Trouwens, haar baas >>>>>>heeft Naïmake haar ontslag nog niet bekrachtigd. >>>>>> >>>>>>Oh wacht, in de laatste brief dreigt de schrijver de producten van >>>>>>Remmery "met kwik te saboteren"! Afgezien van het feit dat dit het >>>>>>Remmery-gamma waarschijnlijk marginaal zou verbeteren, getuigt het ook >>>>>>nog van een miserabel inzicht in chemisch-biologisch terrorisme: het >>>>>>is niet zo simpel om voedsel opzettelijk met kwik te vergiftigen, en >>>>>>er zijn heel wat eenvoudiger methodes voorhanden. En dit meestergenie >>>>>>van het internationale terrorisme ontsnapt al bijna vijf maanden aan >>>>>>onze immer waakzame politie- en veiligheidsdiensten? >>>>>> >>>>>>Hier past slechts één uitdrukking: Amai mijne frak! >>>>> >>>>>7 brieven vol gegevens en nen arme kruiper schandalig behandelen! Wat >>>>>een vernuft! >>>>>ze heeft trouwens helemaal niet haar ontslag gegeven, ze wenst >>>>>ontslagen te worden. Ze heeft al een 10-tal nieuwe werkaanbiedingen >>>>>gehad maar wenst thuis te blijven in de toekomst. Mag ze van mij(voor >>>>>je gezin zorgen is geen schande), maar mogen andere mensen dan de kans >>>>>krijgen om die vacatures(bij oa ministers) op te vullen? >>>>>er zit een mot in mijne frak! >>>>>ik vrees dat er ofwel een onschuldige als zondebok gaat aangeduid >>>>>worden of (op zen belgisch) we horen er nog niet te veel meer van >>>>> >>>> >>>> >>>>Thuisblijven is goed........mits het maandelijks >>>>stempeltje............... >>> >>>Ze wordt gewoon doorbetaald dacht ik. >>> >>> >>>>Ik vraag mij af waar haar man blijft, heeft die schrik van TV ? >>> >>>Heb die nochtans onlangs op TV gezien. Zag er een brave man uit. >>> >> >> >> Zeer brave man dus, ranselt hij haar maandelijks af zoals het volgens de >> Koran hoort ? > > Denk het niet, ze lijkt nogal gelukkig te zijn met haar gezin. Ze zien er allemaal gelukkig uit, zoniet een pak ransel. >> De hoofddoek moet ze zeker al dragen. > > Daar heeft het VB toch plots geen probleem meer mee, prive en op het werk? > Tegenwoordig is het enkel een probleem in een school of in een openbaar > ambt. > Het gaat hom over het princiepe, moet ze hem dragen of het regnt slagen, of wil ze hem dragen. Als je het haar vraagt zal ze antwoorden *Vrije wil* omdat ze weet dat er anders een pak ransel aan vast hangt. Het kan ook zijn dat ze reeds haar levenlang met een hoofddoek op moet rondlopen, en ze zich zonder zich niet meer wel voelt in haar eigen lichaam. De vrijheid van de vrouw..................in de Islam..............bulderlach........ -- Ghingis Khan http://www.vlaamsbelang.org/ http://www.filipdewinter.org/ http://deekodiver.skynetblogs.be/ http://www.belgiantransfers.org/ |
|
|
#35 |
|
|
"Herbo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Lesj wrote: > >> Het is zò dat MutsiPrutsi formuleerde : >> >>> "karel Jansens" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected] i.nl... >>> >>>> Naïma heeft ontslag gegeven, schrijven de gazetten. >>>> >>>> Marino Keulen, de "Johnny" van de VLD, vindt het "godgeklaagd" en >>>> hoopt dat de gerechtelijke diensten de smeerlap rap zullen pakken. >>>> >>>> Hahaha!!! >>>> >>>> Al vijf (!) maanden komen er "dreigbrieven" aan bij Van nieuwenhuyse, >>>> dus nu zullen ze hem wel rap hebben. >>>> >>>> En na vijf maanden neemt Naïmake uit schrik voor haar baas ontslag? Ik >>>> neem aan dat zij het nieuwe Nederlandse VLD-woordenboek gekregen heeft >>>> met de aangepaste verklaring van het lemma "onverwijld", want anders >>>> had ze in november haar schup al moeten afkuisen. Trouwens, haar baas >>>> heeft Naïmake haar ontslag nog niet bekrachtigd. >>>> >>>> Oh wacht, in de laatste brief dreigt de schrijver de producten van >>>> Remmery "met kwik te saboteren"! Afgezien van het feit dat dit het >>>> Remmery-gamma waarschijnlijk marginaal zou verbeteren, getuigt het ook >>>> nog van een miserabel inzicht in chemisch-biologisch terrorisme: het >>>> is niet zo simpel om voedsel opzettelijk met kwik te vergiftigen, en >>>> er zijn heel wat eenvoudiger methodes voorhanden. En dit meestergenie >>>> van het internationale terrorisme ontsnapt al bijna vijf maanden aan >>>> onze immer waakzame politie- en veiligheidsdiensten? >>> >>> >>> Even dacht ik dat JIJ hem gevangen had genomen. Niet dus: het is weer >>> wat geschreeuw langs de zijlijn... >>> Je hebt je partij wel gevonden hé Jazz? >>> >>> >>>> >>>> Hier past slechts één uitdrukking: Amai mijne frak! >>> >>> >>> Inderdaad. >> >> >> als jazz em vind zou hij onmiddellijk de weg worden opgestuurd van bv >> getuige X1 >> wie zijn werk is het om die kerel(?) te pakken? >> Persoonlijk denk ik dat het brave, bedreigde schaap er meer van weet. Ze >> blijft zo rustig en ontspannen bij het hele verhaal, ze lijkt wel blij >> dat ze niet meer hoeft te gaan werken > > Denk dat ze blij is omdat ze hoopt dat daarmee de bedreigingen zullen > stoppen... ik zou ook opgelucht zijn. > Ik ze dan persoonlijk bedreigd geworden ? Ik dacht dat het haar werkgever was welke dreigbrieven kreeg. Klein verschilletje....niet ? -- Ghingis Khan http://www.vlaamsbelang.org/ http://www.filipdewinter.org/ http://deekodiver.skynetblogs.be/ http://www.belgiantransfers.org/ |