![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Dat ze hier in Gent maar ne keer op zwartrijders controleren . (is wel duur, betrapt worden! Bij de nmbs ben je er met 500fr vanaf..)
|
|
|
|
#22 |
|
Burger
|
wel ik heb enkele jaren de trein gepakt van genk-brussel-Gent
en zonder te zeveren, er zat elke dag wel een illegaal op (indier ofzo?) geen ticket natuurlijk.... eigelijk heel dom want dan vraagt de controleur, pasport? speak english? no En dan staat de politie aan het station te wachten... Illegalen zijn ind. mensen, en vallen dus ook onder de wet ofniet? |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
Groen is goed bezig om in Antwerpen onder de één procent te stranden!
|
|
|
|
|
|
#25 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Vergeet vooral je identiteitskaart niet. Zodat je ten allen tijde kan gecontroleerd worden zodra je de voordeur uitstapt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 juni 2005 om 09:45. |
|||||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Klopt allicht want: Het is een uitgeprocedeerde asielzoeker. Zes jaar zit hij hier al, boven mijn hoofd, maar hij is er het laatste jaar haast nooit, hij betaalt alleen de huur en komt af en toe zijn postbus legen, met zijn Armeense vrouw en kindje waar hij op een ander adres mee woont. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
1. Schuldig aan zwartrijden 2. Zonder pas 3. Zonder papieren Drie overtredingen tegelijk, maar dat moet kunnen van Groen. Een paar boombladeren opstoken in uw tuin mag dan weer NIET.... |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die jongen is werkelijk politiek vluchteling. Zijn broer is in Armenië opgepakt en spoorloos, al vijf jaar of langer. Hijzelf word hier uitgebuit, of geholpen, naargelang je het bekijkt, door een werkgever die tevreden is met een hooggeschoolde die tegen laag loon een hooggeschoolde van hier vervangt. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
ik kak op het VB. Ik ben geen "linkse", nog "rechtse", nog "centrum", ik vertegenwoordig hier m'n eigen mening, geen enkele partij die goed genoeg is om de mijne te vervangen. O ja, alle tegenstanders van het VB zijn linksen zeker ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Er IS een ander regelment voor allochtonen momenteel, eentje die een beetje strenger is dan de "gelijke" medemens. Dat had je niet door zeker ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ja hoor, als je HEEEL HARD zoekt. Wat een kinderachtige kommentaar toch allemaal.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uiteraard zitten de grote tegenstanders van het vb bij het establisment met het koningshuis op kop (maar eigenlijk zijn deze evenzeer tegenstander van de nva). |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
maar al wie het vb steunt beseft afwel niet goed wat voor soort organisatie em steunt (hoe vaak komt het voor dat een vb'er slecht een fractie van de info bezit en daarmee kritiek rondbazuind) ofwel zijn het inderdaad mensen met een heel laag moraal bezef. Bewijzen voor deze stellingname zijn er: - 70 puntenprogramma (officieel geschrapt, ja, so what ?) - knokploegen (geloof wat je wil, ik heb er nog gezien, en ja, mij uit de voeten gemaakt) - veroordeling als racistische organisatie (of het moet zijn dat het vb de belgische rechtstaat niet erkend) - demagogische leugens verkondigen, met als enkel doel de onvrede en onveiligheidsgevoel van hun (potentiele) kiezers verhogen. Ik hoor je repliek op dit laatste al afkomen: iedere politieker liegt meestal (in bedekte termen). Antwoord: ja, natuurlijk. 280 000 nieuwe jobs beloven zonder dit te kunnen waarmaken is jezelf eens flink te kakken zetten. Jarenlang "Geen commentaar" repliek geven als premier is op z'n zachts gezegd geen getuigenis van een beleid die je recht in je schoenen staand kan verdedigen. Veroordelingen voor "kreatief spelen met helicopters" is niet echt een regeringspartij waardig. Bij je volk en kiezers haatgevoelens aanwakkeren tegen al wat vreemd en anders is, is niet alleen crimineel te noemen, het doet terugdenken aan een akelige geschiedenis. Ik denk dat we de grootste partijen hebben gehad, niet ? Valt je iets op ? Politiek is nu eenmaal kiezen voor het minst erge kwaad ...
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(1) denk je dat dat beter is aan de linkerzijde van het politieke firmament? (2) dan zitten de gevangenissen vol met blokkertjes .... (3) zitten er aan de andere kant geen knokploegen misschien ?? 't Zal nog niet wezen (4) Akkoord. Maar je wakkert ook haat en angstgevoelens aan door wijken te laten verloederen door niet op te treden tegen overlastgedrag, lawaaihinder, sluikstorten, kleine kriminaliteit .... (5) Akkoord zonder meer.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uiteindelijk is het simpel. Schaf het cordon af, en laat het vb, als de gelegenheid zich voordoet, mee in den boot stappen. We zien dan wel wat er van komt (veel slechter dan nu, kan het al niet). Trouwens, het is naief van af te geven op het vreemdelingenbeleid van het vb (zij worden hier trouwens zeer regelmatig, en hoe langer hoe meer, langs rechts voorbijgestoken, en nog meer trouwens, hoe geloofwaardig zijn veroordelingen nog als men enerzijds hiervoor wetten moet veranderen, en anderzijds moet op zoek gaan naar de juiste rechter om de veroordeling uit te spreken). De grote schrik van het establisment is gewoonweg hun Belgie barst standpunt. Het vreemdelingenstandpunt is gewoonweg een onderdeel dat door het vb opgepompt wordt om stemmen te winnen (blijkbaar met sukses) en door de tegenstanders van het Belgie barst standpunt, om het vb te demoniseren (blijkbaar met minder sukses). |
|
|
|
|
|
|
#40 | |||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het word een heel lange lijst ... Citaat:
VB'ers beweren in koor dat links criminelen betuttelen, dat het op een ei na bijna loont om crimineel te zijn. Zelfs al zitten jullie in een worst case scenario nog in de cel (moet efkes een lach onderdrukken) jullie krijgen er een 5 sterrenhotel ipv een cel. Wat anders he dan de werkkampen of deportatie uit België die veel VB'ers aanhangen ? Om nog maar over doodstraf te zwijgen. Citaat:
1 zal volstaan. O ja, ik wil benadrukken dat je niet ontkent dat VB knokploegen heeft. Citaat:
Alleen word er dan niet per definitie een kleurling opgeplakt. Citaat:
|||||
|
|
|