![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Bent u de waanzin nabij?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 5 augustus 2005 om 23:42. |
|||||
|
|
|
|
|
#23 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs van Spirit vraag ik mij af wat ze eigenlijk willen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Bob : 5 augustus 2005 om 23:43. |
|||||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sinds wanneer heeft een meerderheid (50%+1) terroristiche acties of burgeroorlog nodig? |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik denk eerder de minderheid, kan me natuurlijk ook vergissen, maar bij mijn weten heeft een meerderheid absoluut geen rede om onder de wapens te gaan. En wil U er nu eens mee ophouden om het armageddon te voorspellen, het is onozele prietpraat dat op niks trekt. U roept op tot collectieve angst voor een spook dat leeft in u verbeelding.
|
|
|
|
#29 |
|
Europees Commissaris
|
En de boer...hij ploegde verder...
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ja, iemand die in het Noorden van België woont. Kan katholiek, protestant, joods of vrijzinnig zijn. Kan VLD-er, CD&V-er, NVA-er, SPA-er, Groen, Spiritist of (godbetert) VB-er zijn. Waar haal je je Vlaamse meerderheid? |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |||||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Indien ja, ik zou ze graag kennen. En ja, het nazisme had in Duitsland de meerderheid en is meer dan een beetje onder de wapens gegaan. Amerika is de grootste natie van de wereld en Amerika gaat massaal onder de wapens. Het is gewoon het recht van de sterkste. Probleem is om het niet de sterkste te laten worden...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Boontjes : 6 augustus 2005 om 21:53. |
|||||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
En bij het citaat eronder: logica is NIET taalgebonden, logica is wiskunde en deze is universeel. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vond het een geestig citaat van een ex-groot licht op dit forum. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Belgische politici behoren tot de klasse aan wie zo weinig mogelijk geld dient toevertrouwd te worden, getuige de rampzalige financiele toestand. Mijn grootmoemoe beheert haar geld beter. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Europa wordt alles terugbetaald. In andere werelddelen, dacht dat men met een lichte franchise zat. Tenminste voor deze zaken die in Belgie worden terugbetaald. BTW de grootste ziekenkassen zijn dan wel van spa en cdv strekking (ge weet toch wel dat de kosten van deze ziekenkassen, meer bijdragen van de weddes van alle huisdokters tesamen). |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Als je naar het buitenland ga neem je gewoon een extra verzekering zelfde dus voor de ardennen! En wat de sociale zekerheid in belgie betreft(waar de politiekers zo graag over stoefen)die is zeker niet om te stoefen want hier krijgt men gewoon een basis paket en de rest komt er op neer van maar bij te dokken! Dan toch liever het amerikaanse systeem! En wat je complottheorie betreft de naïeve ben jij wel(wie heeft je dat wijs kunnen maken) |
|
|
|
|