![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
lesjkajski wrote:
> STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Off-topic, maar ten eerste HAAT ik voetbal, en ten tweede is het een Waalse ploeg. Kan je aub je sig veranderen? Geen probleem indien niet, maar het stoort gewoon. En voor wie me stoort heb ik een 'stille' oplossing. Fust kent die wel en Willy ook. > lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski Grellig? Mochten jouw foto's daarom persee niet online? No sweat voor mij hoor, maar 'grellig' is hierbij wat hilarisch. UOP |
|
|
#22 |
|
|
De Vermetele wrote:
> Mijn sluitspier is daarentegen nog steeds intact, dank u! Let wel, een > sluitspier is geen klitoris Hayek! Ben je zeker dat jouw kennis anatonmie nog intact is? Kennis die je weinig gebruikt, verwatert snel. Uwe Hayek -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
|
|
#23 |
|
|
"Hayek" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > De Vermetele wrote: > > > > Mijn sluitspier is daarentegen nog steeds intact, dank u! Let wel, een > > sluitspier is geen klitoris Hayek! > > Ben je zeker dat jouw kennis anatonmie nog intact is? Ik vrees dat jij het een en ander erbij hebt gefantaseerd dat nog in geen 100 miljoen jaar van evolutie te ontwikkelen valt. > Kennis die je weinig gebruikt, verwatert snel. Jij hebt gelukkig jouw wondermiddel dat je tevens een IQ van 185 bezorgt. Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#24 |
|
|
Uncle's opblaaspop wrote:
> Doet het pijn Luc? Ach Raymond heeft natuurlijk gelijk, op zijn eigen > wijze. En wat een geschifte homofobe malloot op Belienjournal daar over > denkt kan me echt niet meer schelen, ondanks zijn coole regenjas en > zijn terrifieke bakkebaarden. Voor uw informatie, ik heb dat artikel geschreven, niet Belien. Als je terug nuchter bent kunnen we misschien verder discussiëren. Tot zolang, over en out. Luc |
|
|
#25 |
|
|
Uncle's opblaaspop wrote:
> > Doet het pijn Luc? Ach Raymond heeft natuurlijk gelijk, op zijn eigen > wijze. En wat een geschifte homofobe malloot op Belienjournal daar > over denkt kan me echt niet meer schelen, ondanks zijn coole regenjas > en zijn terrifieke bakkebaarden. Belien noch Colen gaan trouwens ooit > in op hun commentaar. Leuk om lezen tussendoor, maar nog deelnemen, > nein danke ;-) Ondertussen weet ik waarom Belien echt buitengegooid > is bij zijn krant, maar ik ben zoals steeds la Grande Muette ;-) > UOP aka Hugo (user #8 op Belienjournal) Ik lees hier een berg frustraties. Vlaanderen is niet ethisch progressief en wordt dat nooit. Gelukkig maar. |
|
|
#26 |
|
|
"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Voor uw informatie, ik heb dat artikel geschreven, niet Belien. > Als je terug nuchter bent kunnen we misschien verder discussiëren. Tot > zolang, over en out. > Not so harsh, Lucas. Mag mijn favoriete POP geen drankje consumeren vooraleer ie weer naar The Obsolete Far East vertrekt? U's |
|
|
#27 |
|
|
In article <[email protected]. com>,
[email protected] says... > Luc Van Braekel wrote: > > > "Hamburgers en cola, ja dat wist u al. Maar kent u ook de oorzaak van > > het algemeen verval? Kortzichtig denken, luidruchtig spreken, eeuwig in > > oneliners blijven steken. Weg met Amerika! Weg met die boeren van > > Amerika! Weg met Amerika! Weg met het kolonialisme van Amerika! Weg met > > dat lelijke knauwende Engels. Al die Angelsaksische pretentie, > > arrogantie. Ja, een gloeiende pook in hun gat, en dat is dat! [...] Die > > dwaze macho's, moh vent moh vent, die spelen nu al 60 jaar politieagent. > > [...] Ik ben van het Belgische, het Europese panel, en ik verzoek u: > > clear my channel! [...]" > > Doet het pijn Luc? Ach Raymond heeft natuurlijk gelijk, op zijn eigen > wijze. En wat een geschifte homofobe malloot op Belienjournal daar over > denkt kan me echt niet meer schelen, ondanks zijn coole regenjas en > zijn terrifieke bakkebaarden. Belien noch Colen gaan trouwens ooit in > op hun commentaar. Leuk om lezen tussendoor, maar nog deelnemen, nein > danke ;-) Ondertussen weet ik waarom Belien echt buitengegooid is bij > zijn krant, maar ik ben zoals steeds la Grande Muette ;-) > > UOP aka Hugo (user #8 op Belienjournal) > > " De partijen wilden in Mol met een Vlaams-nationalistisch, rechts initiatief uitpakken. Dat zou onder een nieuwe naam - dus Vlaams Belang noch N-VA - naar de kiezer trekken. Colen lichtte haar partijbestuur bewust niet in over deze gesprekken, hoewel voorzitter Frank Vanhecke begin dit jaar eiste dat alle potentiële onderhandelingen hem zouden worden gemeld. Omdat de gesprekken vandaag dreigden uit te lekken, zette N-VA-voorzitter Bart De Wever er gisteren zelf een punt achter. De Wever bestempelde de onderhandelingen als een ,,soloslim-nummertje waarvan de plaatselijke partijafdeling niets afwist''. De Standaard beschikt evenwel over informatie dat de nationale N-VA-top wel op de hoogte was. De Wever was bereid de gesprekken te dulden, ja zelfs aan te moedigen, op voorwaarde dat Colen haar partij zou verlaten. Deze voorwaarde was voor Colen bespreekbaar. Het kamerlid heeft al langer het gevoel dat Vlaams Belang haar niet waardeert en wil na tien jaar in het parlement een punt zetten achter haar partijpolitieke carrière. Eerder dit jaar werd haar een plaats in het partijbestuur ontzegd, ten voordele van Morel, een vrouw die nog geen jaar lid is van Vlaams Belang. Colen vindt bovendien dat haar partij steeds minder wakker ligt van ethische thema's. Zo schoot de bereidheid van de kamerfractie om over een wettelijke regeling voor draagmoederschap te praten haar in het verkeerde keelgat. Knelpunt voor Colens vertrek is haar statuut van kostwinner. Echtgenoot Paul Belien is heel actief als publicist, maar zoekt tevens een betaalde baan waarvan het gezin kan leven. Volgens indiscreties werd tot bij Vlaams minister- president Yves Leterme en CD&V-voorzitter Jo Vandeurzen gelobbyd om Belien onder dak te krijgen. De CD&V-top leek geneigd de N-VA en Belien ter wille te willen zijn. Tot gisteren. ,,Door het stopzetten van de gesprekken, moeten we dit scenario aborteren'', zuchtte een bron gisteren. " DS 10/9/2005 http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G90HQQI5 IS het dat, Pop? Eerst broodroof en dan de wortel voor de neus hangen? Nu ja... seen before. Tom De Moor |
|
|
#28 |
|
|
Vitae forma vocatur, "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com>, die Sun,
11 Sep 2005 21:36:18 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Uncle's opblaaspop wrote: > >> >> Doet het pijn Luc? Ach Raymond heeft natuurlijk gelijk, op zijn eigen >> wijze. En wat een geschifte homofobe malloot op Belienjournal daar >> over denkt kan me echt niet meer schelen, ondanks zijn coole regenjas >> en zijn terrifieke bakkebaarden. Belien noch Colen gaan trouwens ooit >> in op hun commentaar. Leuk om lezen tussendoor, maar nog deelnemen, >> nein danke ;-) Ondertussen weet ik waarom Belien echt buitengegooid >> is bij zijn krant, maar ik ben zoals steeds la Grande Muette ;-) >> UOP aka Hugo (user #8 op Belienjournal) > > >Ik lees hier een berg frustraties. >Vlaanderen is niet ethisch progressief en wordt dat nooit. >Gelukkig maar. Mee eens. -- Fusti |
|
|
#29 |
|
|
Vitae forma vocatur, Tom De Moor <[email protected]>, die
Mon, 12 Sep 2005 01:05:37 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >In article <[email protected]. com>, >[email protected] says... >> Luc Van Braekel wrote: >> >> > "Hamburgers en cola, ja dat wist u al. Maar kent u ook de oorzaak van >> > het algemeen verval? Kortzichtig denken, luidruchtig spreken, eeuwig in >> > oneliners blijven steken. Weg met Amerika! Weg met die boeren van >> > Amerika! Weg met Amerika! Weg met het kolonialisme van Amerika! Weg met >> > dat lelijke knauwende Engels. Al die Angelsaksische pretentie, >> > arrogantie. Ja, een gloeiende pook in hun gat, en dat is dat! [...] Die >> > dwaze macho's, moh vent moh vent, die spelen nu al 60 jaar politieagent. >> > [...] Ik ben van het Belgische, het Europese panel, en ik verzoek u: >> > clear my channel! [...]" >> >> Doet het pijn Luc? Ach Raymond heeft natuurlijk gelijk, op zijn eigen >> wijze. En wat een geschifte homofobe malloot op Belienjournal daar over >> denkt kan me echt niet meer schelen, ondanks zijn coole regenjas en >> zijn terrifieke bakkebaarden. Belien noch Colen gaan trouwens ooit in >> op hun commentaar. Leuk om lezen tussendoor, maar nog deelnemen, nein >> danke ;-) Ondertussen weet ik waarom Belien echt buitengegooid is bij >> zijn krant, maar ik ben zoals steeds la Grande Muette ;-) >> >> UOP aka Hugo (user #8 op Belienjournal) >> >> >" >De partijen wilden in Mol met een Vlaams-nationalistisch, rechts initiatief >uitpakken. Dat zou onder een nieuwe naam - dus Vlaams Belang noch N-VA - naar >de kiezer trekken. Colen lichtte haar partijbestuur bewust niet in over deze >gesprekken, hoewel voorzitter Frank Vanhecke begin dit jaar eiste dat alle >potentiële onderhandelingen hem zouden worden gemeld. > >Omdat de gesprekken vandaag dreigden uit te lekken, zette N-VA-voorzitter Bart >De Wever er gisteren zelf een punt achter. De Wever bestempelde de >onderhandelingen als een ,,soloslim-nummertje waarvan de plaatselijke >partijafdeling niets afwist''. De Standaard beschikt evenwel over informatie >dat de nationale N-VA-top wel op de hoogte was. De Wever was bereid de >gesprekken te dulden, ja zelfs aan te moedigen, op voorwaarde dat Colen haar >partij zou verlaten. > >Deze voorwaarde was voor Colen bespreekbaar. Het kamerlid heeft al langer het >gevoel dat Vlaams Belang haar niet waardeert en wil na tien jaar in het >parlement een punt zetten achter haar partijpolitieke carrière. Eerder dit jaar >werd haar een plaats in het partijbestuur ontzegd, ten voordele van Morel, een >vrouw die nog geen jaar lid is van Vlaams Belang. Colen vindt bovendien dat >haar partij steeds minder wakker ligt van ethische thema's. Zo schoot de >bereidheid van de kamerfractie om over een wettelijke regeling voor >draagmoederschap te praten haar in het verkeerde keelgat. > >Knelpunt voor Colens vertrek is haar statuut van kostwinner. Echtgenoot Paul >Belien is heel actief als publicist, maar zoekt tevens een betaalde baan >waarvan het gezin kan leven. Volgens indiscreties werd tot bij Vlaams minister- >president Yves Leterme en CD&V-voorzitter Jo Vandeurzen gelobbyd om Belien >onder dak te krijgen. De CD&V-top leek geneigd de N-VA en Belien ter wille te >willen zijn. Tot gisteren. ,,Door het stopzetten van de gesprekken, moeten we >dit scenario aborteren'', zuchtte een bron gisteren. >" >DS 10/9/2005 > >http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=G90HQQI5 > > >IS het dat, Pop? Eerst broodroof en dan de wortel voor de neus hangen? > >Nu ja... seen before. > >Tom De Moor Daar dit in de betalende deel van DS zullen anderen deze referentie niet kunnen lezen. Daarom druk ik het artikel hier integraal af: ==================================== Flirt N-VA en Belang in Mol voorbij N-VA-VOORZITTER DE WEVER BLAAST ONDERHANDELINGEN OP Van onze redacteur BRUSSEL/MOL - Op bevel van Bart De Wever zijn gesprekken tussen de N-VA en het Vlaams Belang over een gezamenlijke lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in Mol gisteren stopgezet. Daarmee sneuvelt het uitstapscenario voor Vlaams-Belangkamerlid Sandra Colen. VIA arrondissementeel voorzitter Kris Van Dijck liet N-VA-voorzitter Bart De Wever gisteren de samenwerkingsgesprekken tussen de plaatselijke afdelingen van Vlaams Belang en N-VA afbreken. Het lag in de bedoeling dat de twee partijen in 2006 samen zouden deelnemen aan de Molse gemeenteraadsverkiezingen, met Sandra Colen als lijsttrekker. Het stopzetten van de onderhandelingen beëindigt tevens enkele nationale manoeuvres in the dark ten voordele van het gezin Colen-Belien. De gesprekken in Mol verliepen tussen Jo Valgaeren en René Van Hoof, twee gewezen schepenen en beiden N-VA-lid, enerzijds en kamerlid Sandra Colen (Vlaams Belang) en haar man Paul Belien anderzijds. Valgaeren wil van een kartel met CD&V niet weten. Bovendien weigert Valgaeren ook te praten met ,,overloopster'' Marie-Rose Morel. Morel ruilde N-VA voor Vlaams Belang met de opdracht N-VA'ers te ,,bewerken''. De partijen wilden in Mol met een Vlaams-nationalistisch, rechts initiatief uitpakken. Dat zou onder een nieuwe naam - dus Vlaams Belang noch N-VA - naar de kiezer trekken. Colen lichtte haar partijbestuur bewust niet in over deze gesprekken, hoewel voorzitter Frank Vanhecke begin dit jaar eiste dat alle potentiële onderhandelingen hem zouden worden gemeld. Omdat de gesprekken vandaag dreigden uit te lekken, zette N-VA-voorzitter Bart De Wever er gisteren zelf een punt achter. De Wever bestempelde de onderhandelingen als een ,,soloslim-nummertje waarvan de plaatselijke partijafdeling niets afwist''. De Standaard beschikt evenwel over informatie dat de nationale N-VA-top wel op de hoogte was. De Wever was bereid de gesprekken te dulden, ja zelfs aan te moedigen, op voorwaarde dat Colen haar partij zou verlaten. Deze voorwaarde was voor Colen bespreekbaar. Het kamerlid heeft al langer het gevoel dat Vlaams Belang haar niet waardeert en wil na tien jaar in het parlement een punt zetten achter haar partijpolitieke carrière. Eerder dit jaar werd haar een plaats in het partijbestuur ontzegd, ten voordele van Morel, een vrouw die nog geen jaar lid is van Vlaams Belang. Colen vindt bovendien dat haar partij steeds minder wakker ligt van ethische thema's. Zo schoot de bereidheid van de kamerfractie om over een wettelijke regeling voor draagmoederschap te praten haar in het verkeerde keelgat. Knelpunt voor Colens vertrek is haar statuut van kostwinner. Echtgenoot Paul Belien is heel actief als publicist, maar zoekt tevens een betaalde baan waarvan het gezin kan leven. Volgens indiscreties werd tot bij Vlaams minister-president Yves Leterme en CD&V-voorzitter Jo Vandeurzen gelobbyd om Belien onder dak te krijgen. De CD&V-top leek geneigd de N-VA en Belien ter wille te willen zijn. Tot gisteren. ,,Door het stopzetten van de gesprekken, moeten we dit scenario aborteren'', zuchtte een bron gisteren. De snelle manier waarop N-VA de gesprekken opblies - als Valgaeren en Van Hoof blijven praten, zetten ze zich meteen buiten de partij - bespaart Vlaams Belang een genante tegenspraak. De Molse Vlaams-Belangafdeling was ervan overtuigd dat Vanhecke niet opgezet zou zijn met de gesprekken. De Belangvoorzitter is enkel geïnteresseerd in het doorbreken van het cordon, wanneer Filip Dewinter, Morel of andere kopstukken kunnen schitteren. Dat Colen zou slagen waar Morel faalt, is voor hem een behoorlijke nachtmerrie. 12/09/2005 Bart Brinckman ============================================= -- Fusti |
|
|
#30 |
|
|
Fustigator <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > Vitae forma vocatur, "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com>, die Sun, > 11 Sep 2005 21:36:18 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et >> >>Ik lees hier een berg frustraties. >>Vlaanderen is niet ethisch progressief en wordt dat nooit. >>Gelukkig maar. > > Mee eens. > Ha ja? Me dunkt dat het tegendeel al een paar tientallen jaren bewezen wordt: de pil, abortus, euthanasiewetgeving, homohuwelijk... Hier en daar vind je, mits enig zoekwerk, nog wel een vergeten pilaarbijter, vooral dan in achterlijke flamingantische kringen. Schertsfiguren �* la vaudeville-revolutionair Dieter Kwaak die hun xenofobe frustraties dan maar proberen af te wentelen op artiesten die in hun kleine teen meer inhoud hebben dan het hele zootje kleffe behangersdiscipelen bij elkaar. |
|
|
#31 |
|
|
"Tom De Moor" <[email protected]> wrote in message
> > Deze voorwaarde was voor Colen bespreekbaar. > Coolen, beste jongen - Coolen. U's |
|
|
#32 |
|
|
Uncle's wrote:
> "Tom De Moor" <[email protected]> wrote in message > >>Deze voorwaarde was voor Colen bespreekbaar. >> > > > Coolen, beste jongen - Coolen. bewijs het eens Luc |
|
|
#33 |
|
|
boutros gali <[email protected]> schreef:
> Fustigator <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > Vitae forma vocatur, "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com>, die Sun, > > 11 Sep 2005 21:36:18 GMT, in littera > > <[email protected]> in foro be.politics (et > >>Vlaanderen is niet ethisch progressief en wordt dat nooit. > >>Gelukkig maar. > > Mee eens. > Ha ja? Me dunkt dat het tegendeel al een paar tientallen jaren bewezen > wordt: de pil, abortus, euthanasiewetgeving, homohuwelijk... Wil jij den Fust z'n maandag vergallen, lelijke deugniet? ;-) -- Vriendelijke GNUtjes, Pros Op http://users.skynet.be/ovo/Nieuw.html Pater Verbiest's kanonnen. Op de 150 namen de militaire mandarijnen er 149 met algemeene stemmen in ontvangst. Een triomf voor Verbiest! |
|
|
#34 |
|
|
In article <[email protected]>, [email protected]
says... > Uncle's wrote: > > "Tom De Moor" <[email protected]> wrote in message > > > >>Deze voorwaarde was voor Colen bespreekbaar. > >> > > > > > > Coolen, beste jongen - Coolen. > > bewijs het eens > > Luc > Hey Luc, ben je aan het vissen naar Marc Peeters El Secundo? Tom - walvisjager - De Moor |
|
|
#35 |
|
|
Pros Robaer wrote:
> boutros gali <[email protected]> schreef: > >> Fustigator <[email protected]> wrote in >> news:[email protected]: > >>> Vitae forma vocatur, "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com>, die >>> Sun, 11 Sep 2005 21:36:18 GMT, in littera >>> <[email protected]> in foro >>> be.politics (et > >>>> Vlaanderen is niet ethisch progressief en wordt dat nooit. >>>> Gelukkig maar. > >>> Mee eens. > >> Ha ja? Me dunkt dat het tegendeel al een paar tientallen jaren >> bewezen wordt: de pil, abortus, euthanasiewetgeving, homohuwelijk... > Ik had het over Vlaanderen, niet over belgie. Die laatste drie dingen die je daar noemt zijn belgicistische ondingen die met de hulp van een PS meerderheid door de strot van de Vlamingen geramd zijn. |
|
|
#36 |
|
|
Tom De Moor wrote:
> In article <[email protected]>, > [email protected] says... >> Uncle's wrote: >>> "Tom De Moor" <[email protected]> wrote in message >>> >>>> Deze voorwaarde was voor Colen bespreekbaar. >>>> >>> >>> >>> Coolen, beste jongen - Coolen. >> >> bewijs het eens >> >> Luc >> > > > Hey Luc, ben je aan het vissen naar Marc Peeters El Secundo? > Niks zo verleidelijk als Uncle over de kling jagen het is dus Dr. Alexandra Colen voor wie te lui is om het zelf op te zoeken: http://www.secessie.nu/ Waarschuwing voor Uncle: Klik niet op die link want dan ga je je te erg opjagen. En je speelt al in je blessuretijd. |
|
|
#37 |
|
|
"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > bewijs het eens > Je hebt gelijk: was abuis. U's |
|
|
#38 |
|
|
In article <[email protected]>, "Dirk Vermeer"
<trace veegaf @ time.com> says... > > > Hey Luc, ben je aan het vissen naar Marc Peeters El Secundo? > > > > > Niks zo verleidelijk als Uncle over de kling jagen Ach Dirk, het specimen dat leeft (?) onder naam Uncle zit al jaar en dag in mijn vergeetput. Ik kietel hem enkel nog een beetje via reply's op reply's. Het is niet verleidelijk, het is te gemakkelijk en ik ben nogal snel verveeld als er geen uitdaging meer aan is. Snip to end wegens raftactiviteiten op de Zenne met Pop. Tom - fles vodca met chileense rode peper en honing gekregen (*)- De Moor (*) zacht naar binnen, nadien brand... I like it :-) |
|
|
#39 |
|
|
"Uncle's" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Je hebt gelijk: was abuis. > Dit mot 'Cooolen' zijn. Uit U's archief vd jaren stillekens: "Zowel 't Pallieterke as Paul Belien behoren - samen met jou, Tommy-Dummy - tot deze uitstervende obscurantensoort, waar be.politics té vol van staat. En voeg er dat mensch Alexandra Colen ook maar bij. Van deze boeren lust uncle geen eieren. > Dr. Alexandra Colen is uitgeefster van > http://www.secessie.nu/ Verbaast me nix - niet dat ik aan die gore onzin 1 minuut wil verspillen. Secessie nu - hilarisch! Baseert ze z ook op het fameuze Plakkaat v Verlaetinghe? (sorry as uncle nog 's in 1 hoongelach losbarst) Heb dit enkele dagen geleden aan enige politieke vrienden voorgelegd - ze vonden het de beste mop vd laatste jaren. Doe zo voort, stel obsoleten. (En wees dankbaar dat *BE*.politics jullie de gelegenheid biedt jullie ranzige ideeën te posten.)" Leuk. U's |
|
|
#40 |
|
|
Vitae forma vocatur, boutros gali <[email protected]>, die Mon, 12 Sep
2005 17:26:41 GMT, in littera <[email protected] 2> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator <[email protected]> wrote in >news:[email protected] : > >> Vitae forma vocatur, "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com>, die Sun, >> 11 Sep 2005 21:36:18 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics (et > >>> >>>Ik lees hier een berg frustraties. >>>Vlaanderen is niet ethisch progressief en wordt dat nooit. >>>Gelukkig maar. >> >> Mee eens. >> > >Ha ja? Me dunkt dat het tegendeel al een paar tientallen jaren bewezen >wordt: de pil, abortus, euthanasiewetgeving, homohuwelijk... >Hier en daar vind je, mits enig zoekwerk, nog wel een vergeten >pilaarbijter, vooral dan in achterlijke flamingantische kringen. >Schertsfiguren �* la vaudeville-revolutionair Dieter Kwaak die hun xenofobe >frustraties dan maar proberen af te wentelen op artiesten die in hun kleine >teen meer inhoud hebben dan het hele zootje kleffe behangersdiscipelen bij >elkaar. Drink minder vooraleer te posten. -- Fusti |