Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2003, 20:00   #21
Maddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Idem dito vuile verrrader. Straks moeten we jullie weer uit jullie huisjes komen halen.
Maddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2003, 20:01   #22
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke grens van het wettelijke heeft Tacitus overschreden????????
Aanzetten tot geweld zijn bij wet verboden.

Citaat:
Maar u bant blijkbaar op aanvraag, dus geef ik u hier mijn lijstje:-

H. Guderian
- Eichmann
U las er waarschijnlijk over.
Daarom ter info nogmaals: ik ban niemand, en ben dit ook niet van plan.

Citaat:
Zielige laffaard!
Ik was reeds op de hoogte van uw omschrijving mijner persoon.
Zal ik dit wissen als dubbelpost, of verkiest u het te laten staan als beklemtoning van uw discussieniveau?
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2003, 20:02   #23
Frontaal
Vreemdeling

Frontaal's schermafbeelding

Standaard

Het is toch volslagen ondenkbaar dat je omwille van politieke redenen geband wordt. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar de Vl-nationalisten zijn ook geen doetjes, hoor.
Frontaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2003, 20:02   #24
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frontaal
Ik denk toch dat, ongeacht de mening van een persoon, deze niet uitgesloten mag worden. Het is essentieel voor een debat dat iedereen zijn mening kan uiten, jammer dat bepaalde moderatoren zich door politieke motieven laten leiden.
Ook als forummer genaamd 'rechts België' een nederlander uitscheldt voor: vuilen hollander?

Ik vind het 'grapje' dat in Yann's onderschrift gelinkt wordt zeer wansmakelijk en ziek. De Ijzertoren als nzistisch beschouwen is dom aangezien het monument is van voor de uitvinding van het nazisme.
Belgicisten zijn blijkbaar niet altijd van de snuggersten...

Erwin
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2003, 20:04   #25
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
@ Zeno

Idem dito vuile verrrader. Straks moeten we jullie weer uit jullie huisjes komen halen.
Ach Yanneke toch, jij moet nog veel leren. Kom binnen enkele jaartjes nog eens terug als je wat ouder bent, ok?

Trouwens, binnenkort is het 6 december. Staat je schoentje al?
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2003, 20:04   #26
Maddy
Banneling

Standaard

Geachte Peter Johan,wil u die persoon aub bannen,wegens het overteden van het forumreglement(persoonlijke en publieke aanval op de moderator)
Maddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2003, 20:04   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk toch dat, ongeacht de mening van een persoon, deze niet uitgesloten mag worden. Het is essentieel voor een debat dat iedereen zijn mening kan uiten, jammer dat bepaalde moderatoren zich door politieke motieven laten leiden.
Van iemand met een belgische driekleur als avatar verwacht ik niet anders dan dat de oproep van Tacitus tot agressie en zijn herhaaldelijke smerige insinuaties goedgepraat worden.
Oud 11 november 2003, 20:05   #28
Frontaal
Vreemdeling

Standaard

Wees eens consequent: Guderian en Eichmann mogen wél blijven? Ofwel iedereen, ofwel niemand. Wat win je nu? Ga je tegen jezelf debatteren? Overigens ben ik de mening toegedaan dat de Ijzertoren symbool geworden is voor dingen die een hang naar exclusivisme vertonen.
Oud 11 november 2003, 20:07   #29
Frontaal
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Van iemand met een belgische driekleur als avatar verwacht ik niet anders dan dat de oproep van Tacitus tot agressie en zijn herhaaldelijke smerige insinuaties goedgepraat worden.
Knuppel, ik weet niet eens wat er gezegd is. Ik zeg gewoon: waarom moet deze of gene gebannen worden en mensen die nazi's zijn (Eichmann?) niet?
Oud 11 november 2003, 20:08   #30
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het is toch volslagen ondenkbaar dat je omwille van politieke redenen geband wordt. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar de Vl-nationalisten zijn ook geen doetjes, hoor.
Stop die hypocrisie aub!!! Nu de geslagen hond komen uithangen, terwijl jullie zelf op dit forum niks anders doen dan je politieke tegenstanders uitschelden, zonder een waardig inhoudelijk debat.

Ben je je eigen topic van vorige week al vergeten (dat met al die foto's van nazi-bijneenkomsten afgewisseld met foto's van Geert Bourgeois, enz...)?? Dat was laag. Net zo laag als het -virtueel- opplazen van een vredesmonument op 11 november. Jaaa, jullie hebben respect voor de oorlogsslachtoffers!
Oud 11 november 2003, 20:08   #31
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Wat heeft discussieniveau nu nog van belang, als er toch met willekeur geband wordt!

[size=7]HEY HOP, BLAAS EM OP![/size]

Oud 11 november 2003, 20:09   #32
Frontaal
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan
Citaat:
Welke grens van het wettelijke heeft Tacitus overschreden????????
Aanzetten tot geweld zijn bij wet verboden.

Citaat:
Maar u bant blijkbaar op aanvraag, dus geef ik u hier mijn lijstje:-

H. Guderian
- Eichmann
U las er waarschijnlijk over.
Daarom ter info nogmaals: ik ban niemand, en ben dit ook niet van plan.

Citaat:
Zielige laffaard!
Ik was reeds op de hoogte van uw omschrijving mijner persoon.
Zal ik dit wissen als dubbelpost, of verkiest u het te laten staan als beklemtoning van uw discussieniveau?
Beste moderator, waar was de specifieke aanzet tot geweld? Want ik zie hier veel mensen met dat Ijzertorentje...
Oud 11 november 2003, 20:10   #33
Frontaal
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Citaat:
Stop die hypocrisie aub!!! Nu de geslagen hond komen uithangen, terwijl jullie zelf op dit forum niks anders doen dan je politieke tegenstanders uitschelden, zonder een waardig inhoudelijk debat.

Ben je je eigen topic van vorige week al vergeten (dat met al die foto's van nazi-bijneenkomsten afgewisseld met foto's van Geert Bourgeois, enz...)?? Dat was laag. Net zo laag als het -virtueel- opplazen van een vredesmonument op 11 november. Jaaa, jullie hebben respect voor de oorlogsslachtoffers!
Ben je je eigen topic van vorige week al vergeten Ik was hier vorige week niet eens, wat heb ik daar nu mee te maken?
Oud 11 november 2003, 20:11   #34
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddy
Geachte Peter Johan,wil u die persoon aub bannen,wegens het overteden van het forumreglement(persoonlijke en publieke aanval op de moderator)
Waarom zou ik?
Verwijten kan niet bijten.
Ik ben steeds bereid om mijn standpunt publiekelijk te verdedigen, wanneer forummers niet bereid zijn om via de discrete weg van PB, terug op redelijke wijze aan het gebeuren deel te nemen.

Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2003, 20:11   #35
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat heeft discussieniveau nu nog van belang, als er toch met willekeur geband wordt!

Hij staat er nog hoor! Volgende keer beter!

Je onmacht en frustratie druipt gewoon van je berichten! 8)
Oud 11 november 2003, 20:12   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Willekeur, zei je?

WILLEKEUR?

En maar blijven oproepen tot opblazen!

Niet lang meer en je blaast jezelf op van haat en frustratie.
Oud 11 november 2003, 20:15   #37
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Nazisme, dat is pas iets dat letterlijk door de wet verboden is.

Maar op het internet mag dat.

Ter informatie: gebouwen van de grootte van de Ijzertoren worden bij vernietiging altijd opgeblazen met dynamiet. Dat is geen dreigement voor een terreurdaad, dat is bouwkundig en economisch gezien de meest efficiënte, snelle en onschadelijkste manier.

En dat mag je vragen aan elke bouwkundig ingenieur dat je tegenkomt.

Dynamiet gebruiken is niet bij wet verboden. Slopers mogen dat hanteren mits de nodige vergunningen. Wij zetten niet aan tot geweld of terreur, maar wij vragen de sloop (of de herwaardering in de oorspronkelijke betekenis) van een monument met ontaarde betekenis. Dat dat met dynamiet zou moeten gebeuren, is gewoon een feit. Niets abnormaals aan, niets gewelddadigs aan.

Waar heeft Tacitus dan aangezet tot geweld?

Gebeurt er nu al iets rond het bannen van personen die emailadressen en telefoonnummers van BUB leden op dit forum hebben gepost? Veel van onze leden zijn studenten rechten en advokaten, laat ik dat al weten. Het is niet moeilijk om een dossiertje op te stellen waarmee wij naar de rechtbank kunnen gaan...

Waar blijven jullie met reactie op het overtreden van de privacywetten?

Heren moderators?
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2003, 20:16   #38
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Ben je je eigen topic van vorige week al vergeten Ik was hier vorige week niet eens, wat heb ik daar nu mee te maken?
Ben jij Tacitus dan niet? 8) Komkom, geef maar toe.
Oud 11 november 2003, 20:16   #39
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Nee hoor Knuppel. Frustratie is een VlaemSSche eigenschap, géén Belgische. Dat hebben we daarnet gemerkt uit uw bleitreactie.

Laten we het ons zo stellen. Jullie mogen me allemaal een mail sturen als de Vlaamse onafhankelijkheid een feit is: 8)

[email protected]

Dan zal ik jullie allen PERSOONLIJK feliciteren.
Oud 11 november 2003, 20:19   #40
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

De Ijzertoren wordt jaarlijks gebruikt - misbruikt - door mensen met nazistische sympathieën. Dit grafmonument voor de gesneuvelde Belgische strijders, die vochten voor het vaderland en die wij als geen ander eren, is bedoezeld! Bevuild, door het krapuul dat het heeft misbruikt als propaganda voor een onverdraagzame ideologie.

Liever géén grafmonument, dan een dat staat voor alles wat respect voor oudstrijders, wapenstilstand, en vrede niet is!
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be