![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als 'ie zo goed is, zal 'ie ook wel gevoel voor humor hebben. Hoop ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, als God een Zeeuw is verklaart dat misschien ook de Watersnoodramp: Gods water over Gods akker...? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() 1. Gerard Reve
2. Louis Couperus 3. Volkert van der Graaf |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() Net zoals Kennedy de eeuwige mythe werd ingekogeld in Dallas/Texas nu weer veertig jaar geleden.
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee hoor, Pim was een gevaar voor politiek correct Nederland, want hij had taboes doorbroken, en was ook op weg naar een overdonderend succes. Had een tegenstander hem niet vermoord, dan was centrum-links op weg naar dezelfde verdomhoek als extreem-links. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen zijn ze in Nederland toch maar lekker bezig om 80% van zijn programma netjes in banen te leiden!
(kwestie van de LPF stemmers terug naar hun vertrouwde stekje te leiden)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ons is het anders. Wij hebben nog altijd een bende struisvogels die met hun kop in 't zand regeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds ik een tijd lang al op nederlandse en nederlands/maghrebijnse forums meediscussieer volg ik ook automatisch de Nederlandse politieke bestel en TV. Het is compleet hilarisch om aan te zien hoe we hier in Belgie telkens erin slagen om zo'n jaar of 10 achteraan te hollen! Toen ginder het poldermodel grandioos ineenstuikte was er hier toch nog zo'n konijn dat daar de grootste lof voor had? Wij moeten gewoon nog een jaartje of 10 afwachten tot de boel hier ook helemaal verziekt is en dan gaan ze hier ook reageren. Ach ach! was dat Vlaams Blok er toch maar niet! Dan zouden ze tenminste NU acties kunnen ondernemen ZONDER de mensen de indruk te geven dat ze "bruin" zien! Erg hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
De geest is sinds vorig jaar wel uit de fles, en als al die veranderingen niet snel genoeg gaan - grote kans op bij conservatieve partijen als VVD en CDA - zou er makkelijk weer een nieuwe fortuijnistische beweging kunnen ontstaan. Voorlopig staat de LPF echter op zwaar verlies in de peilingen (van 8 naar 3 zetels). Nieuw-Rechts, de pseudo-extreem-rechtse partij van Michiel Smit (gemeenteraadslid in Rotterdam, na ruzie uit Leefbaar Rotterdam gezet), zou misschien ook een zeteltje halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voordat zo iemand terug voorbij komt in Nederland moet er waarschijnlijk weer een halve eeuw worden gewacht. Die Van der Graaf heeft met zijn laffe moord veel schade toegebracht aan Nederland en aan de Nederlandse bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om taboes te doorbreken en revolutionaire ideeën te doen werken eb je uitzonderlijke mensen nodig. Pim Fortuyn was zo iemand. Het feit dat veel van zijn punten nu worden aangekaard is goed. Maar het zal alleen maar een kopie zijn van het originele. Als Fortuyn had mogen meedoen en een aantal jaren had meegedraaid, dan was er zeker een nieuwe tijdperk aangebroken. Nu dus niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen van de verdere LPF kopstukken hadden die eigenschappen samen. het LPF heeft het enkel kunnen verbrodden door hun eigen ongelooflijk amateurisme op politiek vlak, en inderdaad omdat ze totaal niet voorbereid waren op zulk groot aantal zetels. Je kan dat die mensen zelf geeneens kwalijk nemen. Heel de partij werd gewoon gedragen door PF. Maar moest hij niet vermoord geweest zijn, zou men PF daar wèl op aangesproken hebben natuurlijk! Alhoewel hij daar ook geen schuld aan gehad zou hebben. In dat geval zouden CDA en VVD helemaal niet de huidige koers hebben aangevat. Wat D66 betreft. Als ik de verkiezingsprogramma's volg, de debatten en vooral die oude voorman van D66, die ook nog eens een verhouding zou gehad hebben met Gretta van Arafat, ![]() Enfin, voor dienen De Graaff zou ik gestemd hebben denk ik, voor Van Mierlo zeker! maar ik weet begot hun programma niet! het klinkt alleen zo goed in mijn oren. En ik weet geeneens welke richting ze uitgaan. zou ik een d66 stemmer zijn moest ik Nederlandse zijn? (oeps... nationaliteit belangrijk!?) Wat is trouwens het equivalent van D66 in Belgie? Waar zit de Belgische Hans van Mierlo? Waar zit de forum Hans van Mierlo? In feite heeft Volkert compleet het tegengestelde bekomen van wat zijn bedoeling was. Niet enkel Pim Fortuyn op een verhoogje gezet, maar zélfs n�* het debacle van het LPF het volledige beleid in Nederland van koers laten veranderen, net die richting uit die hijkoste wat kost wou vermijden. Of letterlijk: "hoe een dubbeltje rollen kan"
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
En inderdaad, de meeste politici zijn middelmatig, dus zo moeilijk is het niet om op te vallen. Zolang je maar niet dom bent of zo'n uitstraling hebt. ![]() |
|
![]() |
![]() |