![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
[email protected] wrote:
> On 28 mrt, 11:00, Dennis VG / WarlocK <[email protected]> > wrote: >> On 27 Mar 2007 23:32:23 -0700, [email protected] wrote: >> >> (...) >> >> > Was het een schok Dennis te moeten vaststellen dat het >> > migrantenstemrecht niet dat is dat je je in je oortjes hebt laten >> > blazen :-) >> >> *kuch* >> Ik ben altijd al tegen het migrantenstemrecht geweest, voor eender welke >> verkiezingen. Ik heb me dus helemaal niets laten wijsmaken. > > Maar je reageert niet op het feit dat Europeanen zonder bijkomende > voorwaarden wél mogen deelnemen aan gemeenteraadsverkiezingen. Toen > heb ik het vb niet gehoord: geen campagne waarmee Vlaanderen ontsierd > werd met 'migrantenstemrecht: neen'. Twee maten en twee gewichten? > Moet ik het concreter maken? Als Turkije morgen bij de EU komt (en > die dag komt er) hebben alle Turken plots stemrecht. Zonder > voorwaarden. Maar het vb is *tegen*migrantenstemrecht. Oh boy... > Het VB is niet voor niets tegen toetreding van Turkije tot de EU, wat dat betreft is die oh boy van je dus wat zwakjes. En persoonlijk hoop ik ook dat die europrutsters gaan inzien dat Turkije niet in de EU thuishoort, andere cultuur en wat belangrijker is andere religie, een in mijn ogen onverdraagzame religie, dat soort dingen heeft de burger niet nodig in Europa. Noem het twee maten en twee gewichten, interesseert mij niet, dat men een referendum houdt over die toetreding van Turkije, zover zal het echter niet komen gezien de meningen van de autochtone bevolking en de europrutsers daar lijnrecht tegenover elkaar staan, en als jij, god behoedde het, gelijk mocht krijgen dat de europrutsers hun zin toch doordrijven en Turkije toetreedt tot de EU denk ik dat we nog niet aan de nieuwe patatten toezijn. > >> -- Micro$oft What do you want to patch today? |
|
|
#22 |
|
|
On 28 mrt, 12:08, Caswallawn <[email protected]>
wrote: > [email protected] wrote: > > On 28 mrt, 11:00, Dennis VG / WarlocK <[email protected]> > > wrote: > >> On 27 Mar 2007 23:32:23 -0700, [email protected] wrote: > > >> (...) > > >> > Was het een schok Dennis te moeten vaststellen dat het > >> > migrantenstemrecht niet dat is dat je je in je oortjes hebt laten > >> > blazen :-) > > >> *kuch* > >> Ik ben altijd al tegen het migrantenstemrecht geweest, voor eender welke > >> verkiezingen. Ik heb me dus helemaal niets laten wijsmaken. > > > Maar je reageert niet op het feit dat Europeanen zonder bijkomende > > voorwaarden wél mogen deelnemen aan gemeenteraadsverkiezingen. Toen > > heb ik het vb niet gehoord: geen campagne waarmee Vlaanderen ontsierd > > werd met 'migrantenstemrecht: neen'. Twee maten en twee gewichten? > > Moet ik het concreter maken? Als Turkije morgen bij de EU komt (en > > die dag komt er) hebben alle Turken plots stemrecht. Zonder > > voorwaarden. Maar het vb is *tegen*migrantenstemrecht. Oh boy... > > Het VB is niet voor niets tegen toetreding van Turkije tot de EU, wat dat > betreft is die oh boy van je dus wat zwakjes. > En persoonlijk hoop ik ook dat die europrutsters gaan inzien dat Turkije > niet in de EU thuishoort, andere cultuur en wat belangrijker is andere > religie, een in mijn ogen onverdraagzame religie, dat soort dingen heeft de > burger niet nodig in Europa. > Noem het twee maten en twee gewichten, interesseert mij niet, dat men een > referendum houdt over die toetreding van Turkije, zover zal het echter niet > komen gezien de meningen van de autochtone bevolking en de europrutsers > daar lijnrecht tegenover elkaar staan, en als jij, god behoedde het, gelijk > mocht krijgen dat de europrutsers hun zin toch doordrijven en Turkije > toetreedt tot de EU denk ik dat we nog niet aan de nieuwe patatten toezijn. > > > > -- > > Micro$oft > What do you want to patch today?- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven - > > - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven - Fortis heeft nu reeds de grootste Turkse bank gekocht. Als teken aan de wand kan dat tellen, niet? Bovendien is het EU-lidschap een perfecte stok achter de deur om van Turkije een democratischer land te maken: erkenning van de mensenrechten, het niet uitvoeren van de doodstraf, ... Dat is toch wat het vb vraagt: dat de problemen bij de bron worden aangepakt zodat er geen verschuiving naar hier moet gebeuren. :-) |
|
|
#23 |
|
|
On 28 Mar 2007 03:25:44 -0700, [email protected] wrote:
>On 28 mrt, 12:08, Caswallawn <[email protected]> >wrote: >> [email protected] wrote: >> > On 28 mrt, 11:00, Dennis VG / WarlocK <[email protected]> >> > wrote: >> >> On 27 Mar 2007 23:32:23 -0700, [email protected] wrote: >> >> >> (...) >> >> >> > Was het een schok Dennis te moeten vaststellen dat het >> >> > migrantenstemrecht niet dat is dat je je in je oortjes hebt laten >> >> > blazen :-) >> >> >> *kuch* >> >> Ik ben altijd al tegen het migrantenstemrecht geweest, voor eender welke >> >> verkiezingen. Ik heb me dus helemaal niets laten wijsmaken. >> >> > Maar je reageert niet op het feit dat Europeanen zonder bijkomende >> > voorwaarden wél mogen deelnemen aan gemeenteraadsverkiezingen. Toen >> > heb ik het vb niet gehoord: geen campagne waarmee Vlaanderen ontsierd >> > werd met 'migrantenstemrecht: neen'. Twee maten en twee gewichten? >> > Moet ik het concreter maken? Als Turkije morgen bij de EU komt (en >> > die dag komt er) hebben alle Turken plots stemrecht. Zonder >> > voorwaarden. Maar het vb is *tegen*migrantenstemrecht. Oh boy... >> >> Het VB is niet voor niets tegen toetreding van Turkije tot de EU, wat dat >> betreft is die oh boy van je dus wat zwakjes. >> En persoonlijk hoop ik ook dat die europrutsters gaan inzien dat Turkije >> niet in de EU thuishoort, andere cultuur en wat belangrijker is andere >> religie, een in mijn ogen onverdraagzame religie, dat soort dingen heeft de >> burger niet nodig in Europa. >> Noem het twee maten en twee gewichten, interesseert mij niet, dat men een >> referendum houdt over die toetreding van Turkije, zover zal het echter niet >> komen gezien de meningen van de autochtone bevolking en de europrutsers >> daar lijnrecht tegenover elkaar staan, en als jij, god behoedde het, gelijk >> mocht krijgen dat de europrutsers hun zin toch doordrijven en Turkije >> toetreedt tot de EU denk ik dat we nog niet aan de nieuwe patatten toezijn. >> >> >> >> -- >> >> Micro$oft >> What do you want to patch today?- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven - >> >> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven - > >Fortis heeft nu reeds de grootste Turkse bank gekocht. Als teken aan >de wand kan dat tellen, niet? Bovendien is het EU-lidschap een >perfecte stok achter de deur om van Turkije een democratischer land te >maken: erkenning van de mensenrechten, het niet uitvoeren van de >doodstraf, ... Dat is toch wat het vb vraagt: dat de problemen bij de >bron worden aangepakt zodat er geen verschuiving naar hier moet >gebeuren. :-) > Wat het VB voor de rest vindt zal mij worst wezen, de verwijzing naar hen was alleen om maar aan te geven dat hun standpunt over migrantenstemrecht en toetreding van Turkije in overeenstemming zijn. Dat een bank daar koopt waar ze geld kan vinden is nogal logisch, doet echter niets af aan het feit dat het merendeel der autochtone Europeanen tegen de toetreding van Turkije is, en dat zou belangrijker moeten zijn dan geldgewin. Dus jij gaat de verschuiving oplossen door de verschuiving toe te laten, dat ik daar niet aan gedacht heb ;-) -- www.caswallawn.be |
|
|
#24 |
|
|
On 28 Mar 2007 02:38:13 -0700, [email protected] wrote:
> On 28 mrt, 11:00, Dennis VG / WarlocK <[email protected]> > wrote: >> On 27 Mar 2007 23:32:23 -0700, [email protected] wrote: >> >> (...) >> >>> Was het een schok Dennis te moeten vaststellen dat het >>> migrantenstemrecht niet dat is dat je je in je oortjes hebt laten >>> blazen :-) >> >> *kuch* >> Ik ben altijd al tegen het migrantenstemrecht geweest, voor eender welke >> verkiezingen. Ik heb me dus helemaal niets laten wijsmaken. > > Maar je reageert niet op het feit dat Europeanen zonder bijkomende > voorwaarden wél mogen deelnemen aan gemeenteraadsverkiezingen. Toen > heb ik het vb niet gehoord: Klein secondje :) IK ben het VB niet. Ik ga niet met alles akkoord wat het VB zegt. Ik heb nog altijd een eigen mening. > geen campagne waarmee Vlaanderen ontsierd > werd met 'migrantenstemrecht: neen'. Twee maten en twee gewichten? > Moet ik het concreter maken? Als Turkije morgen bij de EU komt (en > die dag komt er) hebben alle Turken plots stemrecht. Zonder > voorwaarden. Maar het vb is *tegen*migrantenstemrecht. Oh boy... > >> >>>> Elke soort van verkiezingen is goed genoeg om stemmen te krijgen voor de >>>> VLD-in-nood. "Potentiële kiezer" slaat niet noodzakelijk op de volgende >>>> verkiezingen, maar op elke verkiezing waar migranten momenteel mogen >>>> meedoen. >> >>>> Had de verzOpen VLD deze uitspraak gedaan de dag na de verkiezingen, dan >>>> was mijn uitspraak net hetzelfde geweest, >> >>> Ik vrees van niet: je ontdekt blijkbaar *nu pas* wat het >>> migrantenstemrecht inhoudt. Erg... >> >> LOL :) >> Nee hoor. Ik blijf erbij, het zijn potentiële kiezers. Je begrijpt >> precies niet wat potentieel wil zeggen. > > De enige vraag die je je moet stellen is: waarom stemmen die > potentiële kiezers niet voor het vb: die partij is naar eigen zeggen > niet-racistisch? Als men jarenlang lastercampagnes voert tegen het VB dat ze racisten zijn, dan beginnen poliet ongeïnteresseerde "nieuwkomers" die ook te geloven. >>>> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven - >> >> googlebrol :) > > Typisch: in kritiek geven ben je goed. Nu nog oplossingen > verzinnen ;-) |