![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
goed idee idd, maar laat het een wetenschappelijk onderbouwd ministerie zijn. Ideologie kunnen we missen als de pest als het hierover gaat.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Minister-President
|
![]()
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
bestaat de minister van de noordzee nog?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 april 2007 om 11:07. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Persoonlijk ga ik niet akkoord, ik vind dat Groen! nut heeft. Nu ja, mijn stem krijgen ze waarschijnlijk niet, op sommige vlakken (kernenergie, om een belangrijk voorbeeld te geven) zijn ze me te radicaal |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Zich steeds meer om ecologie bekommeren (lees de milieuproblematiek recupereren) staat niet gelijk aan een goed beleid daaromtrent voeren. En één van de meest gehoorde kritieken op Groen! vanuit dezelfde hoek, is juist dat ze zich te veel met andere thema's bezig houden. Alsof dat niet zou mogen of verwonderlijk is voor een politieke partij. Ik vrees dus dat je me het verband nog steeds niet hebt kunnen uitleggen.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
Zou het kunnen dat Kaatd nu weer onder een andere naam deelneemt?
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Gouverneur
|
Heel dat milieu gezeik is een voorwendsel voor nieuwe heffingen. Jammer dat sprookjes zulk een pijnlijke gevolgen kunnen hebben. Reeds ministers genoeg me dunkt.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
Citaat:
En euh... Groen! is niet de enige partij die voor de kernuitstap is hé. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Je moet wel goed gek zijn om op een partij te stemmen dat zijn programma enkel ophangt rond ecologie. Het is niet meer dan normaal dat een politieke partij over alle thema's een standpunt inneemt. Meer zelfs het is nogal logisch dat een partij waar ecologie centraal staat links is. Ecologie houdt namelijk niet op aan de landsgrenzen en een degelijk ecologisch beleid impliceert dus solidariteit.
Laatst gewijzigd door Edina : 5 april 2007 om 17:00. |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En heeft dan onder de noemer Paars II de hele regelneukerij op de helling gezet door de puur liberale aanpak van "als het kan" niet hardnekkig tegen te gaan. Dat was een puur electorale stunt van de linkse spitsbroeders. Ongeveer hetzelfde hoe Stalin zijn medeoppergaaien lekker dooddeed, of als ie in een goeie bui was, gewoon naar de Goelags stuurde. Ik hoop dat Groen er een les uit geleerd heeft. En daar lijkt het zeker op. De geleerde les "roep hard, doe alsof en graai mee in de vetpotten"
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Dat hoop ik ook
Laatst gewijzigd door Edina : 5 april 2007 om 17:38. |