![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ik vrees dat je je dromen voor waar neemt. Nu, word maar actief in Vivant, binnen de korste keer zit het daar dan ook bovenarms op... |
|
|
|
|
|
|
#22 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En nu, ter vergelijking, een paar uitpsraken van VLD senator Jean-Marie Dedecker: Citaat:
Citaat:
Royalisten en andere 'echte Belgen : Stem VLD!! |
|||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vreemdeling
|
Goed, u weet ik al waar ik niet op moet stemmen.
Zoals al meerdere malen is aangehaald neemt u uw dromen graag voor werkelijkheid: de VLD is niet koningsgezind en bijlange niet unitaristisch! De VLD is eerder een samenraapsel van verschillende mensen met verschillende standpunten, met een dun laagje liberalisme erop. Je kunt echt bewijzen dat de VLD �*lles is als je individuele personen aanhaalt.
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bart Tommelijn, je weet wel, de nieuwe opkomende ster van de VLD, is een oud VUJO'er, een overtuigde flamingant, en droomt op termijn van een onafhankelijk Vlaanderen (met uiteraard de VLD aan zet).
Doen Patriotten : stem VLD!! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Om het in het Belgisch (
VLD=confederalistisch confederalisme=separatisme ![]()
|