![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#402 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laat nu net hier het schoentje wringen.
|
|
|
#403 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Edit: Geweldige link Hahaha. Thx.
|
|
|
|
|
#404 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar dan toch wel eentje die jou om je moeder doet roepen manneke..;zijt daar maar zeker van. Phoe!
Dwarsliggers zijn nodig.....ze houden de sporen recht . ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 26 september 2010 om 20:21. |
|
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dwarsligger zijn nodig,ze houden de sporen recht.....ja ,so what? Ik lig dwars..ik eis dat mijn moslim huishoudhulp varkensvlees eet uit respect voor mijn cultuur. Dus wat is je punt?
|
|
|
|
#406 |
|
Minister-President
|
Het is wel leuk om te horen dat je je kuisvrouw aan tafel uitnodigt. Het is inderdaad grof om het eten aan tafel te weigeren. Maar de kans dat ze hun geloofsvoorschriften laten vallen om te voldoen aan je gastvrijheid is klein.
|
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Blaas!
|
|
|
|
#408 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kan/wil je nog uitleggen wat "eten wat men je voorschotelt" te maken heeft met "respect hebben voor" Ik wist immers niet dat al die vegetariers eigenlijk respectloze mensen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#410 |
|
Minister-President
|
Dank u...jij maakt duidelijk wat ik wil aantonen : Sta aub niet te bleiten als een Calimero dat je als allochtoon geen kansen krijgt op een job!! Die krijgen jullie immers wel...maar pas jullie aan zodat jullie op de eisen van de werkgever kunnen ingaan!! Niet-allochtoonse werkkrachten doen dit immers ook , zonder gezaag en geneut over discriminatieof wat dan ook. Wij zijn ook niet altijd gelukkig met de eisen van onze baas, maar toch doen we onze job naar behoren . Wij gaan niet naar gelijk welk centrum om onze baas als racist of wat dan ook uit te schelden.
|
|
|
#411 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dwarsliggers zijn nodig.....ze houden de sporen recht . ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 26 september 2010 om 20:31. |
|
|
|
|
|
|
#412 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tja, de vegetarische kandidaten zullen dan toch een speciale inspanning moeten doen. Laatst gewijzigd door Pericles : 26 september 2010 om 20:37. |
|
|
|
|
|
|
#414 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#415 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#416 |
|
Minister-President
|
Toen ik opgroeide in een klein stadje waren er geen vegetariërs. De eerste vegetariërs kwam ik tegen toen ik verder studeerde na mijn 18 jaar. 2 soorten mensen bestonden niet in die stad: Kleurlingen en vegetariërs.
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Minister-President
|
Trouwens artisjok....wat je zegt is tegenstrijdig.
Principes opgeven en respect hebben voor.... Als ik respect heb voor iemand dan wil ik gerust mijn principes overboord zetten, juist omwille van dat respect. Ik was toch duidelijk in mijn zogezegde jobaanbieding: een goedbetaalde job in een familiale sfeer, zelfs een hoofddoek mag terwijl ik fel gekant ben tegen elke vorm van religie. Ik verwacht gewoon een respectvolle en vriendschappelijke band met mijn werkkracht , en dat ze mee met ons aan tafel gaat...gezellig wat napraten enzo.. en ik hou de maaltijden simpel , ook al heb ik een paar uren werk om mijn goulash klaar te maken. Hongaarse goulash,(met varkensvlees) met een slaatje en frietjes. Sorry, maar als mijn werkkracht dan afkomt met het feit dat ze dit niet mag eten van haar onzichtbaar sprookjesvriendje Allah , dan voel ik mij bekocht.....want ik vroeg in de jobaanbieding uitdrukkelijk om GEEN religieuse raakpunten, terwijl ik UIT RESPECT wel een hoofddoek toeliet. Waarom kan dat respect dan niet wederzijds zijn?
Dwarsliggers zijn nodig.....ze houden de sporen recht . ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 26 september 2010 om 20:46. |
|
|
|
|
|
#418 | |
|
|
Respect, voor wie? Toch niet voor iemand die totaal geen rekening houdt met zn medemensen?
Mijn rug op met zulke achterlijke, bekrompen eisen.. Eet uwe speknekkenburger zelf op. Smakelijk.
|
|
|
|
|
#419 |
|
Minister-President
|
Goed betaald zijn en gratis eten. Velen willen dat toch. Goulash met frietjes. Ik krijg al honger.
|
|
|
|
|
|
#420 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|