![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoewel ze dan mss nog harder verwend raken. Het enige dat ik niet zou vertrouwen is je politieke overtuiging. Ik ben zelf namelijk niet koningsgezind en zeker niet Belgisch gezind. |
|
|
|
|
|
|
#402 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#403 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#404 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat mij gelijk aan dit stukje film deed terugdenken. http://nl.youtube.com/watch?v=EtrS-yFgKFM |
|
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ook papa en mama hebben niets aan hun politieke opvattingen te zeggen, en geloof me, ze houden er soms denkbeelden op na waar papa niets moet van hebben. Ik vind dat normaal, geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om hun op dat vlak te beïnvloeden. Integendeel, ik geniet van de politieke discussies die we hier vaak hebben. Ze weten wel haarfijn wat papa's overtuiging is en ze informeren vaak naar wat ik denk over bepaalde feiten uit de actualiteit. Laat Belgicistische babysit Kim dus maar komen! Laatst gewijzigd door Kortaf : 6 oktober 2007 om 10:12. |
|
|
|
|
|
|
#406 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#407 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En uiteindelijk zo van die kinderen krijgen met als gedachtegoed een macabere mix van links-communisme, anarchisme, libertarisme, autoritarisme, militarisme en conservatisme zeker?
Nee dank u.
|
|
|
|
#408 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat speelt het tenslotte voor rol? Het is je kind en of hij nu paars is of groen, ros of acajou, jeanet of pot, of erger nog: Belgicist |
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We hebben een forumbabysit ![]()
|
|
|
#411 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#412 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel, omdat we ouders zijn, De meest veelzijdigste taak die er bestaat. Je moet als goede ouder immers alles tegelijk zijn. En we hebben altijd lombas nog om onze kids terug op het rechte Europese en Benelux pad te krijgen. Daarbij is het juist positief voor mensen om verschillende meningen te kennen, over wat dan ook, zodat ze hun eigen weg kunnen zoeken en vinden in de jungle des leven. Laatst gewijzigd door Jantje : 6 oktober 2007 om 11:36. |
|
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Minister
|
Citaat:
en geen ouder |
|
|
|
|
|
|
#414 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uwen tijd komt nog wel ...
En dan hoor ik je al zeggen ...:In mijnen tijd was het toch allemaal anders ....
|
|
|
#415 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In mijn tijd konden we nog appelen pikken, zonder schrik te moeten hebben voor geweren. In mijn tijd konden de mensen nog verdragen dat de kids op straat speelde. In mijn tijd waren de bejaarden er nog om ons vanalles te leren als onze ouders geen tijd hadden of het niet kende. In mijn tijd waren de mensen nog verdraagzaam en hulpvaardig tegenover elkaar. Niet alles uit mijn tijd was goed, maar sommige zaken wel. Wij konden niet opzoeken op internet, wij konden niet over de hele wereld op reis gaan met lage koste maatschappijen. Sommig zaken zijn verbetert, maar sommige verslechterd. En dat zeg ik dan ook eerlijk tegen mijn kids. |
|
|
|
|