![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#422 |
|
Banneling
|
Winsten die o.a. gemaakt worden met geïnvesteerd spaargeld.
M.a.w. die bonussen worden 'indirect' uitgekeerd met spaargeld. Heb jij nog niet gehoord van de term bank run? Een van de meest bekende was die van 1933 gedurende de Grote Depressie in de VS. Mijn punt was dat zelfs banken nooit �*l hun klanten op het zelfde moment hun geld (!!!) kunnen teruggeven. Maar misschien moeten we stoppen om spaargeld met een hoopje festivaltickets te vergelijken. De festivaltickets van het in water gevallen Pukkelpop 2011 worden deels terug vergoed a.d.h.v. drank- en eetbonnen voor de komende drie jaar. Goed, je kan dit een povere tegemoetkoming vinden. Het zij zo. Persoonlijk vind ik niet dat zo'n tickets terugbetaald dienen te worden, als er geen annulatieverzekering of iets dergelijks bij het ticket werd verkocht. Aangezien ook Pukkelpop enkel verzekerd was voor schade en niet voor tickets of geannuleerde groepen, onderstreept dit nogeens dat een terugbetaling helemaal niet afgedwongen kan worden. Juridisch lijkt het me sowieso een moeilijke zaak en voor de rest: ieder zijn mening. |
|
|
|
|
|
#423 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#424 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind het ook maar kleinzielig van die PP-gangers - geen exen want ze willen blijkbaar de bonnen gebruiken op volgende edities - dat die online opvragingen doen. Ze laten zich dus echt kennen voor een paar euro's. Laatst gewijzigd door Mam : 27 november 2011 om 12:52. |
|
|
|
|
|
|
#425 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
opkomen voor rechtvaardigheid is tegenwoordig al kleinzielig...we gaan echt zeer rap de dieperik in.
|
|
|
#426 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In totaal heeft hij er ook miljoenen uitgehaald. Er zitten verschillende vzw's en nog andere dochterondernemingen verbonden aan PP waarlangs hij ook geld ophaald.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#427 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#428 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#429 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nope, helemaal niet. Ik kan er enkel niet goed bij hoe je enkele individuen kleinzielig kan vinden omdat ze een paar euro's opvragen, terwijl Chokri zelf miljoenen eruit haalt. Past dat nog in je ideaalbeeld van die graaier?
|
|
|
|
|
|
#430 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind het logisch dat Chokri en anderen ( de Lijn, ...) iets verdienen aan pukkelpop. Je betaalt ook niet zomaar tickets terug bij overmacht. Moest de staat Pukkelpop specifiek om die reden helpen, zie ik nog wel serieuze compensaties gebeuren. Anders niet. |
|
|
|
|
|
|
#431 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat kunnen de mensen die een rechtszaak aanspannen eraan doen dat de media het naar voor brengt? Weten dat...is nog niet de schuld hebben van e. Zij mogen geen rechtszaak aanspannen omdat het gebeurt is op een plek die heel wat aandacht trekt? Ook dat was de vraag niet. Waarom mogen mensen niet klagen indien er iets ergers bestaat? Als dat de regel is...dan mogen deze ouders niet klagen want er zijn mensen die hun heel familie zijn verloren in ongelukken...veel erger.
Laatst gewijzigd door illwill : 27 november 2011 om 16:32. |
||
|
|
|
|
|
#432 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Om te verifieren. Probleem mee?
|
|
|
|
|
#433 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Indien het niet hebben van een verzekering het argument zelve is om niet te hoeven betalen....dan vrees ik dat er nog veel gaat gebeuren.
Laatst gewijzigd door illwill : 27 november 2011 om 16:38. |
||
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zouden we de balansen van PP ergens kunnen raadplegen... of zijn die geheim?... |
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nope, helemaal niet. Ik zou de last er niet voor over hebben.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#436 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zich verrijken niet akkoord. Dit heerschap krijgt ruim 100.000 euro per jaar om ons te vertegenwoordigen, iets waar hij blijkbaar geen tijd voor heeft als ik zijn bijdrge zie in het parlement. Een schande hoe hij op het gemoed probeert te spelen van kinderen die meestal hard hebben moeten werken om die vele euro's bij elkaar te krijgen. Waarschijnlijk wil hij geld overhouden om in Cuba een festival te organiseren.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 27 november 2011 om 19:22. |
|
|
|
|
|
|
#437 |
|
Staatssecretaris
|
sommige vergeten precies dat er ook doden zijn gevallen bij die ramp.
ok, je hebt in principe recht op terugbetaling voor iets wat je niet hebt gekregen maar wel betaald hebt maar laten we iets respectvol zijn naar de familie van de slachtoffers van die dag. Als ge nu zit te zeiken over die 150euro die je terugwilt omdat je niet goed hebt kunnen feesten maar er wel voor betaald heb zeg je eigenlijk net zoveel dat die doden hun leven maar 150euro waard is geweest. Wees verdomme blij dat je toen veilig bent thuis geraakt in plaats van te zeiken over wettelijke rechtvaardigheid, toon gewoon wat menselijkheid |
|
|
|
|
|
#438 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#439 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het is vak misselijkmakend om te zien hoe vals sociaal mensen zijn en doen want op het einde van de rit komt toch alles neer op het eigenbelang. En dat hebben we te danken aan onze welvaarts staat en verlichte manier van denken en samenleven.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
|
|
|
|
|
#440 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit staat helemaal los van het feit dat Chrokri een hele hoop verdient aan pukkelpop. |
|
|
|
|