![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4381 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wat is je punt nu? Mond vol tanden?
|
|
|
|
|
#4382 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4383 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, zo te zien wel e.
Wat anders, je aantal reacties per dag opkrikken?
Laatst gewijzigd door illwill : 2 april 2008 om 11:44. |
|
|
|
|
|
|
#4384 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4385 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#4386 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4387 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ja hoor , je WILT het gewoon niet zien jochie! er is zat! Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#4388 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is een desillusie om te denken dat een select clubje van conspiracy theorists WEL zou zien wat honderduizenden journalisten, wetenschappers en onderzoekers NIET zien : 1 bewijs, 1 inside getuigenis, 1 document. Moest bovenstaande niet waar zijn, zouden we niet langer spreken van een conspiracy THEORY, nietwaar? |
|
|
|
|
|
|
#4389 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En het gaat er toch niet om of 21531635126731673512632176537123176531253125317254 1 mensen het niet zien? het gaat er om of het klopt jochie!! Mijn god, je lult over logica maar daar heb je helemaal geen kaas van gegeten. Pin d" Ar |
|
|
|
|
|
|
#4390 |
|
Staatssecretaris
|
Wanneer is iemand eigenlijk een conspiracy theorist? Stopt iemand met een wetenschapper of onderzoeker te zijn omdat hij kritisch naar het verhaal van de overheid kijkt? En vooral hoe maak jij jezelf wijs dat op die manier redeneren zogezegd kritisch of vooruitstrevend is ipv naïef en achterhaald?
|
|
|
|
|
|
#4391 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
* Dat select clubje is enkel het topje van de ijsberg... nl, diegenen die durven uitkomen (en het zich kunnen veroorloven om ervoor uit te komen) voor hun "opinie" zonder te hoeven vrezen voor repercussies (overigens ex Navo Generaal Wesley Clark heeft zich nu bij die groep aangesloten...), de lijst van kopstukken is heel wat langer dan dat, het is maar een handgreep (ik denk bijv aan de Duitse minister van Defensie); * Dat select clubje stelt enkel voorop dat het officiele verhaal niet kan en niet klopt, niemand van die kopstukken zegt te weten wat er effectief wel gebeurd is. Nogal logisch dat bewijzen moeilijk te geven zijn, als de crime scene onmiddellijk ontoegankelijk werd gemaakt en "ontsmet" door de criminelen zelf... * Dat select clubje zijn kopstukken met bewezen staat van dienst als denkers, militaire machtshebbers, mensen die hun gewicht in de schaal leggen als , etc en geen dromers/zeikers die jullie zo graag viseren om de ganse "truth" organisatie in discrediet te brengen; * het is de officiele versie welke een conspiracy theory is en die door de criminelen en hun eigen media de wereld is ingestuurd. Wat gaat reporter Jefke Klak die voor De Standaard werkt anders durven verkondigen dan wat de grote persagentschappen verkondigen? Trouwens die gasten nemen enkel maar nieuws over van wat ze o.a. de dag voordien in de angelsakisische pers hebben gelezen. |
|
|
|
|
|
|
#4392 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
* Velen roepen het al luidkeels, en langzaam sijpelt het door: De VS zou een zinkend schip zijn. En wat/wie zou de VS daarna kunnen gaan overkoepelen? .. Vindt er langzaam een paradigma-shift plaats? * Niet 'vrezen' voor repercusies klinkt mij als 'Alice in Wonderland' in de oren. Schitterend als het echt zo (zou) kan (kunnen)! |
|
|
|
|
|
|
#4393 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als ik, als relatieve leek, na 15 minuten research en wat rekenwerk, de gangbare claims van conspiracy theorists lek kan schieten, geeft dat toch wel te denken, nietwaar? Ik heb mijn bedenkingen bij een aantal aspecten van het officiële verhaal maar de basis is onaangetast. Er zijn gewoon, in alle redelijkheid, geen argumenten om daaraan te twijfelen. Ik neem aan dat er een cover-up kan geweest zijn van incompetenties, en dat sommigen inderdaad hadden kunnen handelen op basis van bepaalde informatie. Maar de sprong naar 'inside job' is gewoon niet substantieerbaar. En dát en niets anders zorgt ervoor dat conspiracy theories enkel theoriën zijn en blijven op dit moment. Ik zou persoonlijk niets liever zien dan dat de Bush-Cheney-Wolfowitz-Feith-Rumsfeld kliek hierachter zou blijken te zitten, maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik die stelling echt niet kan maken. |
|
|
|
|
|
|
#4394 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik herhaal dat een cover-up van incompetenties mogelijk is, maar voor een 'inside job' cover-up bestaat er geen enkel bewijs. Ik zie trouwens dat ook vele van jouw 'invloedrijke' mensen eerder die richting uitdenken. Citaat:
Net zoals je paparazi hebt die dagen, weken, maanden kunnen wachten op die ene foto die hun genoeg cash oplevert. Zouden die niet durven die éne shockerende foto te nemen en verkopen die hun multi-miljonair maakt? Ik denk het niet. Ik kan je bovenstaande commentaar trouwens counteren met 1 woord : Watergate. Ik durf zeggen dat we sinds die dagen minder schroom hebben dan ooit om dergelijke zaken uit te brengen. Helaas krijg je daardoor ook charlatans zoals een Alex Jones etc. die natuurlijk winstgevende zaakjes ruiken maar die absoluut niet de journalistieke fond hebben om hun hilarische beweringen te onderbouwen. |
||
|
|
|
|
|
#4395 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 3 april 2008 om 01:28. |
|
|
|
|
|
|
#4396 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=bMUuH...eature=related Ik verzoek u om alle video's van Griffin hierboven nog eens te bekijken, met de lange lijst van tekortkomingen en eigenaardigheden van het rapport - te lang om hier op te noemen... 1 van de grote hyaten was zelfs dat het rapport geen gewag maakt van het feit dat achteraf 6 zgn terroristen/ kapers levend terug gevonden zijn... Dat hele gedoe is werkelijk in de doofpot gestopt... Griffin is een op rust gestelde professor theologie, een man met enorme integriteit, een academicus, die zich nu enkel nog bezighoudt met het bestuderen van de 911-commission report... Citaat:
Je zal mij zelden in casuistiek zien vervallen hier (berekeningen, video's over de torens etc...), het is onbeginnen werk voor ons om dergelijke zaken te bekijken. Deze is ook interessant, van nog een ander kopstuk: http://www.youtube.com/watch?v=i6QLnvvyIzg Zie mijn punt hier vlak boven wat betreft Griffin. "Only plausible explanation is a cover up" ... en dit is ooh heel interessant, Griffin is ook van disbeliever, naar full on believer geevolueerd, pas na jaren...: http://www.youtube.com/watch?v=AxKW3EqbfRE&NR=1 Citaat:
Laatst gewijzigd door straddle : 3 april 2008 om 03:38. |
|||
|
|
|
|
|
#4397 |
|
Europees Commissaris
|
Nog een paar andere kopstukken met credibiliteit:
Andreas von Bulow: http://en.wikipedia.org/wiki/Andreas_von_B%C3%BClow Barrie Zwicker (Canadese auteur, interessant overigens): http://www.youtube.com/watch?v=o-u7v...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=NHegC...eature=related |
|
|
|
|
|
#4398 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4399 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Een aantal dingen vallen niet te rijmen: - Jij claimt een technische en wetenschappelijke achtergrond te hebben - Jij claimt het NIST rapport gelezen te hebben - Jij claimt dat het NIST rapport een gegronde basis levert voor het officuiële verhaal 1 van de drie stellingen is een leugen beste Parcifal, want deze zijn nooit alle drie verenigbaar.
|
|
|
|
#4400 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|