![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#43981 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 7 augustus 2023 om 01:48. |
|
|
|
|
|
|
#43982 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo kunnen we veel dingen doen he. Het volstaat van te verklaren dat er ergens anders een broedervolk is waar je invloed over moet hebben, en je mag daar alles aan diggelen gaan schieten tot ze uw ondergeschikten zijn. |
|
|
|
|
|
|
#43983 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#43984 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Goed zo. Dat zijn allemaal latere Oekrainse recruten voor het Russische offensief tegen Europa minder he.
Oekraine, als latere uitvalsbasis naar Oost Europa, moet zoveel mogelijk uitgemoord en vernietigd worden alvorens in Russische handen te vallen he. DAT is de strategie. Gans Oekraine een dode puinhoop. En liefst ook nog zo veel mogelijk dooi Russen. Dat maakt de kans op een succesvolle inval in Oost Europa kleiner. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 augustus 2023 om 05:23. |
|
|
|
|
|
#43985 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Daarom dat er nu 800 US legerbasissen zijn over de hele wereld om onze soevereiniteit te beschermen tegen de niet-westerlingen, hé. Betaalde bescherming. Ik twijfel of de maffia dat uitgevonden heeft, of toch een handige politieker.....
|
|
|
|
#43986 | |
|
|
Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 7 augustus 2023 om 09:49. |
|
|
|
|
|
|
#43987 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Operator Starsky viert op dag 530 het heuglijke feit dat de magische kaap van 250.000 permanent gedemobiliseerde russen bereikt is in oekraine.
https://www.youtube.com/watch?v=MslX1Avsgpw |
|
|
|
|
|
#43988 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#43989 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Onzin. Het Russisch heeft dezelfde behandeling als het Spaans in Catalonië. |
||
|
|
|
|
|
#43990 |
|
Europees Commissaris
|
Je geeft elke dag haarscherp aan dat je volslagen geïndoctrineerd bent door communistische regimes en hun niet-communistische opvolgers. Je zit echt op de lijn van GUN en Straddle qua introductie.
|
|
|
|
|
|
#43991 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Me dunkt dat u wat mijn wereldbeeld betreft helemaal NIKS doorhebt. Ik ga het nog één keer herhalen: ALLE imperia mogen wat mij betreft verdwijnen, de oudste eerst. Ik geef toe dat ik een zwak heb voor een samenleving die - zich op zo democratisch mogelijke wijze kan & mag organiseren, - haar markt-economie en haar informatie-stromen zo vrij mogelijk houdt, - een zo strikt mogelijke scheiding van de wetgevende, uitvoerende en rechterlijke machten nastreeft, - individuele burgerrechten zo goed mogelijk beschermt. Laat maar weten WIE van uw véle 'vrienden' (want 'vijanden van uw vijanden') mij een bestaan in zo'n samenleving kan garanderen. Dit gezegd zijnde: me dunkt vooral dat u het absoluut niet kunt verkroppen dat ik niet blindelings wens te dwepen met bolsjewisten, islamieten, keizers, maoïsten en tsaren die zich in de loop der tijden verantwoordelijk hebben gemaakt voor vele honderden miljoenen doden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#43992 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor een keer ben ik het daar met de Chinezen eens: de Oeigoeren zijn moslims he. Die van de wereld helpen is altijd een goed idee.
|
|
|
|
|
|
#43993 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Through most of the 19th century and until the mid 20th century, the largest ethnic group in Odesa was Russians, with the second largest ethnic group being Jews.[91] https://en.wikipedia.org/wiki/Odesa Etnische Russen die Russisch spreken, maar met Rusland heeft dit niets te zien hoor. Native language of the population of the city of Donetsk as of the Ukrainian Census of 2001:[62] Russian 87.8% Ukrainian 11.1% |
|
|
|
|
|
|
#43994 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij heeft op sommige punten gelijk. Russisch spreken is nu verboden in Oekraïne terwijl een 30% van de mensen die in Oekraïne wonen Russisch spreken. Democratie is toch anders dacht ik zo.
|
|
|
|
|
|
#43995 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Anders was er Rusland met de oude grenzen zonder Siberië. En was dat een soort VS, een anarchistische natie voor vrijbuiters. Cossack natie of zoiets. Dat Siberië. Nu dat imperialisme... Dat is van Engeland de oude erfvijand op het water overgewaaid naar de VS.
|
|
|
|
#43996 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor de Nederlanders dan toch.
In België is de erfvijand Frankrijk. Guldensporenslag.
|
|
|
#43997 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43998 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uiteraard lees ik niks van wat ik in een link meegeef. Ik tik gewoon willekeurig enkele letters in, en het eerste het beste dat "Safari" mij aanreikt, plof ik hier in deze draad. 2) Het is nu ook weer niet zo dat 'onafhankelijkheid erkennen' al héél lang in de mode is, hé. Maar wat doet het er ook toe? Als het u goed uitkomt, hoeft het toch niet: hoevéél landen hebben de annexatie van de Krim en de Donbas door Rusland al 'erkend', misschien?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 7 augustus 2023 om 15:44. |
|
|
|
|
|
|
#43999 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is dat niet volledig vergelijkbaar met hoe europese landen werken ? Kijk naar ons eigen landeke : onze overheid schrijft ook voor wat het officiële taalgebruik is inzake de overheid, inzake de organisatie van de arbeidsvloer, inzake het onderwijs. Maar laat de burger in zijn privé leven volkomen vrij te spreken wat hij/zij zelf wil. (tot grote frustratie van de vendeliersbrigade die graag anderstaligen verplicht willen doen nederlands spreken...) |
|
|
|
|
|
|
#44000 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 augustus 2023 om 17:33. |