![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4441 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#4442 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#4443 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4444 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tegenwoordig zijn er veel te veel vakjes voor seks.
Wat hebben we niet allemaal? Homo, bi, lesbi, hetero, kinky, en zo nog 100 zeker? Groepseks, dat is het antwoord volgens mij. Gewoon één grote berg en duik er u tussen. |
|
|
|
|
|
#4445 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#4446 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Is het niet zo, dat dat wat hier gesteld wordt, alles te maken heeft met de sexuele moraal? Nu wij voorbehoedsmiddelen hebben, wat weerhoudt ons ervan om sex los te koppelen van voortplanting? Dat betekent tevens, dat 'perversiteit' niet meer bestaat, enkel nog 'illegaliteit'. Datgene wat conform de wet wordt uitgevoerd, kan nooit verkeerd zijn. Inclusief 'sodomie', omdat dit wettelijk niet strafbaar is. Toch? *oops* ik zie nu pas dat ik op pag. 223 zit (bijna 5000 posts?). Hoe lang loopt dit topic al? Jézus!
Laatst gewijzigd door Mephisto : 13 april 2005 om 14:43. |
||
|
|
|
|
|
#4447 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#4448 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
zo ******* ugly.
Laatst gewijzigd door Eternity : 13 april 2005 om 22:45. |
|
|
|
|
|
|
#4449 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#4450 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#4451 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4452 |
|
Minister
|
Ik vind mensen die homosexualiteit pervers vinden heel pervers.
|
|
|
|
|
|
#4453 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4454 |
|
|
of anders bekeken is het huwelijk dan weer pervers
deftige mensen doen immers toch aan veelwijverij - en mannerij !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 april 2005 om 00:33. |
|
|
|
|
|
#4455 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sexuele daden waarbij een of meerdere deelnemers tegen hun wil betrokken zijn, en fysieke of mentale schade oplopen, mogen wat mij betreft gerust als pervers bestempeld worden. Dat homosex hier niet meer of niet minder aanleiding toe geeft dan heterosex, lijkt me evident. Aan een piet trekken is net hetzelfde of het nu door een hetero's of homo's gebeurt. Zoniet zou elke man die ooit 'de hand aan zichzelf sloeg' ook een homo en een perverseling zijn, en ik dacht dat we die zever uit kerkelijke hoek reeds lang ontgroeid waren.
|
|
|
|
|
#4456 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#4457 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Wat dat paard betreft, ik heb hier een ezel die elk gebukt wezen langs achter bespringt, gelijke rechten voor onzen Oscar ook dus...wanneer mag hij eens langskomen?
|
|
|
|
#4458 |
|
Minister
|
Vicky, da's normaal bij minderheden. Hoor jij de gemiddelde Belg klagen over discriminatie? Dat komt pas, wanneer je behoort tot de minderheid, en het gevoel hebt in de verdrukking te staan. De allochtoon roept dat ie bestaat, zo ook de homofiel. Logisch, want homo's zijn 10 tot 13% van de bevolking. Net zo als allochtonen. Allerlei minderheden doen zich in die zin hetzelfde voor: zij roepen voor 2 om aandacht.
En ik vind dat begrijpelijk. U ook?
|
|
|
|
#4459 | |
|
|
Citaat:
De armen zijn de grootste minderheid die het hardste verdrukt wordt ! 25 percent van de bevolking weet je wel !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 april 2005 om 11:45. |
|
|
|
|
|
|
#4460 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|