Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2005, 22:29   #4441
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Prodigy
Iemand die 100% homo is zal zich niet kunnen voortplanten nee. Als ge als homo met een vrouw naar bed gaat dan zijt ge bi en ik heb het over homo's.
Maar als hij nu echt eens zijn best doet
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 22:30   #4442
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iemand die 100% homo is zal zich niet kunnen voortplanten nee. Als ge als homo met een vrouw naar bed gaat dan zijt ge bi en ik heb het over homo's.
Er bestaat zoiets als een 'spermabank'...
Oud 12 april 2005, 22:31   #4443
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sperma van een homo, kan altijd bij een vrouw ingebracht worden.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 22:40   #4444
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tegenwoordig zijn er veel te veel vakjes voor seks.
Wat hebben we niet allemaal? Homo, bi, lesbi, hetero, kinky, en zo nog 100 zeker?
Groepseks, dat is het antwoord volgens mij. Gewoon één grote berg en duik er u tussen.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 22:54   #4445
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Wat hebben we niet allemaal? Homo, bi, lesbi, hetero, kinky, en zo nog 100 zeker?
Groepseks, dat is het antwoord volgens mij. Gewoon één grote berg en duik er u tussen.
Always beter then war...
Oud 13 april 2005, 14:42   #4446
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Een opmerking over dat laatste: op vrijwillige basis uiteraard, maar met wederzijds respect? Als dat een vereiste is moeten alle bordelen dicht.
Dan ben jij één van de niet-graag-gezien gasten in het bordeel. Er zijn genoeg 'vaste klanten', die wel degelijk respect hebben voor de hoer waar ze 'op' kruipen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
In deze topic wordt mijns inziens de verkeerde vraag gesteld. Homoseksualiteit is zeer zeker pervers (een aars is niet gemaakt om in te neuken), maar... en dan
Moet ik eens een waslijst maken van perverse zaken die een hetero kan uitspoken (o.a. anaal neuken)?
De juiste vraag moet zijn: moeten wij iemand, en ook onszelf, veroordelen omwille van perverse handelingen? Uiteraard met dien verstande dat we ons niet bezondigen aan de door Pat opgesomde verwerpelijke zaken.
Het antwoord is neen. Maar nooit zal ik kunnen aanvaarden dat anaal neuken natuurlijk is, of dat plas en poepseks niet pervers zouden zijn. Maar nogmaals: pervers, en dan?
Zolang die zaken maar niet worden aangeprezen als een volwaardige variant van een geslachtelijke omgang, en dat is nu juist wat mij stoort bij anders geaarden of mensen met onnatuurlijke neigingen.

Gelukkig ken ik homo's die hun anders zijn hebben aanvaard maar ook beseffen dat het niet natuurlijk is. Of zoals een kennis van me die alleen kan klaarkomen, als zij op hem .............. (vul maar zelf in). Het laatste wat die man ooit zou zeggen is dat zijn doen normaal is, maar dat hoeft ook niet voor hem. Ik respecteer hem dan ook.
De rest van het betoog kan ik mij volledig bij aansluiten. Ik wil er dan ook op voortborduren *zonder de berichten erna gelezen te hebben, overigens* - dat kán 'dubbelpost' betekenen:

Is het niet zo, dat dat wat hier gesteld wordt, alles te maken heeft met de sexuele moraal? Nu wij voorbehoedsmiddelen hebben, wat weerhoudt ons ervan om sex los te koppelen van voortplanting?

Dat betekent tevens, dat 'perversiteit' niet meer bestaat, enkel nog 'illegaliteit'. Datgene wat conform de wet wordt uitgevoerd, kan nooit verkeerd zijn. Inclusief 'sodomie', omdat dit wettelijk niet strafbaar is. Toch?

*oops* ik zie nu pas dat ik op pag. 223 zit (bijna 5000 posts?). Hoe lang loopt dit topic al? Jézus!

Laatst gewijzigd door Mephisto : 13 april 2005 om 14:43.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2005, 17:35   #4447
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou ze niet te eten willen geven, de 100%-homo's die wel eens met een vrouw naar bed zijn geweest of die zelfs getrouwd zijn geweest. Zelfs een man die 100% homo is, kan zich perfect voortplanten. Informeer je eens een beetje...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2005, 22:45   #4448
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
[size=3]Blotemannenspektakel op Vlaamse podia[/size]

Na de heren die "creatief met hun piemel omspringen" (Puppetry of the Penis), is er weer iets nieuws in de aanbieding. De Amerikaanse voor-stelling "Naked Boys Singing" komt namelijk naar de Vlaamse podia. Acht jongens in adams-kostuum zingen en dansen in maart in de Stadsschouwburg en Antwerpen en in april in het Capitole in Gent. Dat maakte de Music Hall Group bekend. De musical is aan zijn zesde jaar begonnen in New York en trok wereldwijd al ongeveer anderhalf miljoen toeschouwers. In het spektakel dat zo'n 90 minuten duurt, zingen acht mooie heren zestien nummers. De meestal naakte acteurs maken grapjes over voor de hand liggende thema's zoals besnijdenis en masturbatie, maar hebben het ook over ernstigere onderwerpen. De ballad "Kris, Look What You've Missed" (Kris, dit is wat je mist) gaat over een man die stierf aan aids en over alle dingen die hij niet zag. Het doel van de voorstelling is "de pracht van de mannelijke naaktheid te vieren met komedie, zang en dans", is te lezen op www.nakedboyssinging.com.

"Naked Boys Singing" is in Antwerpen (Stadsschouwburg) van 11 tot 13 maart en in Gent (Capitole) van 15 tot 16 april. Tickets bestellen kan via 070/344.111 of via www.sherpa.be

www.hetrozehuis.be

damn, ze hadden nu toch wel eens knappere mannen kunnen kiezen ;/
zo ******* ugly.

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 13 april 2005 om 22:45.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2005, 19:17   #4449
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Niet waar, zolang er geen voorplantingsproblemen zijn zoals onvruchtbaarheid e.d. kan een homo zich perfect normaal voortplanten en daarvoor moet je geen bi zijn, je mag zelfs 200 % homo zijn, het is perfect mogelijk; indien niet kan je me altijd het tegendeel bewijzen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2005, 19:18   #4450
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto

*oops* ik zie nu pas dat ik op pag. 223 zit (bijna 5000 posts?). Hoe lang loopt dit topic al? Jézus!
Topic loopt al van april 2003; dus nu al 2 jaar! Het is niet alleen de langstlopende topic maar ook de topic met het meeste aantal reacties!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2005, 19:42   #4451
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Wat heeft zich voortplanten er eigenlijk mee te maken? Ik snap het verband niet.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2005, 19:43   #4452
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Ik vind mensen die homosexualiteit pervers vinden heel pervers.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 00:04   #4453
Dorian
Parlementslid

Dorian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of homosexualiteit pervers is laat ik in 't midden maar 't is in elk geval ONNATUURLIJK!
Om de natuur in stand te houden is voortplaznting nodig en laat dit nu net iets zijn dat homo's niet kunnen.
Ongehuwde priesters zijn volgens mij ook tegennatuurlijk en een ernstige vorm van perversie.
Dorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 00:32   #4454
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

of anders bekeken is het huwelijk dan weer pervers
deftige mensen doen immers toch aan veelwijverij - en mannerij !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 april 2005 om 00:33.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 09:59   #4455
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat betekent tevens, dat 'perversiteit' niet meer bestaat,
Ik denk dat perversiteit weldegelijk bestaat, naargelang de definitie die je ervoor hanteert.
Sexuele daden waarbij een of meerdere deelnemers tegen hun wil betrokken zijn, en fysieke of mentale schade oplopen, mogen wat mij betreft gerust als pervers bestempeld worden.

Dat homosex hier niet meer of niet minder aanleiding toe geeft dan heterosex, lijkt me evident. Aan een piet trekken is net hetzelfde of het nu door een hetero's of homo's gebeurt. Zoniet zou elke man die ooit 'de hand aan zichzelf sloeg' ook een homo en een perverseling zijn, en ik dacht dat we die zever uit kerkelijke hoek reeds lang ontgroeid waren.
Oud 15 april 2005, 10:00   #4456
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Doe mij om te beginnen een heuveltje uit de Ardennen.
Oud 15 april 2005, 11:21   #4457
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Je maakt daar een grove blunder door homoseksualiteit automatisch te koppelen aan anale sex, terwijl dit zeer zeker niet voor alle homoseksuelen van toepassing is.
Verder geef ik je gelijk: zelfs al zijn sommige seksuele handelingen "pervers" (ik neem aan dat je bedoelt "niet gericht op procreatie"), wat dan nog?
Wat twee volwassen mensen tussen hun vier muren met elkaar uitspoken, daar heeft niemand zich mee te bemoeien of zelfs maar een oordeel over te vellen.
Je hebt natuurlijk volledig gelijk wanneer het om volwassenen met wederzijdse toestemming gaat, maar...kunnen jullie het misschien ook tussen die vier muren houden en ons daar niet meer mee lastig vallen? Ik ken geen enkele hetero die steeds maar weer over zijn hetero begint te lullen. Homo's daarentegen doen dat altijd maar weer.

Wat dat paard betreft, ik heb hier een ezel die elk gebukt wezen langs achter bespringt, gelijke rechten voor onzen Oscar ook dus...wanneer mag hij eens langskomen? Je moet je haasten want hij wordt binnenkort gecastreerd.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 11:31   #4458
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Vicky, da's normaal bij minderheden. Hoor jij de gemiddelde Belg klagen over discriminatie? Dat komt pas, wanneer je behoort tot de minderheid, en het gevoel hebt in de verdrukking te staan. De allochtoon roept dat ie bestaat, zo ook de homofiel. Logisch, want homo's zijn 10 tot 13% van de bevolking. Net zo als allochtonen. Allerlei minderheden doen zich in die zin hetzelfde voor: zij roepen voor 2 om aandacht.

En ik vind dat begrijpelijk. U ook?
Oud 15 april 2005, 11:42   #4459
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vicky, da's normaal bij minderheden. Hoor jij de gemiddelde Belg klagen over discriminatie? Dat komt pas, wanneer je behoort tot de minderheid, en het gevoel hebt in de verdrukking te staan. De allochtoon roept dat ie bestaat, zo ook de homofiel. Logisch, want homo's zijn 10 tot 13% van de bevolking. Net zo als allochtonen. Allerlei minderheden doen zich in die zin hetzelfde voor: zij roepen voor 2 om aandacht.

En ik vind dat begrijpelijk. U ook?
Hela maat en ons weer aan t vergeten he ! Altijd maar bezig over homo s en allochtonen. foei toch. Dat is een discriminatie waar de linksen zich veel te veel hebben aan bezondigd !

De armen zijn de grootste minderheid die het hardste verdrukt wordt ! 25 percent van de bevolking weet je wel !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 april 2005 om 11:45.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 12:54   #4460
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Je hebt natuurlijk volledig gelijk wanneer het om volwassenen met wederzijdse toestemming gaat, maar...kunnen jullie het misschien ook tussen die vier muren houden en ons daar niet meer mee lastig vallen? Ik ken geen enkele hetero die steeds maar weer over zijn hetero begint te lullen. Homo's daarentegen doen dat altijd maar weer.
Ik ken ook geen enkele hetero die gediscrimineerd wordt omdat hij hetero is; jij wel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be