Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2009, 22:17   #441
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Europa wordt inderdaad een ver van mijn bed show.
De term EUSSR vind ik van toepassing. Een onverkozen club, een 'parlement' zonder noemenswaardige oppositie (de paar meer eurokritische leden worden compleet geisoleerd), wie een ander beeld van de EU heeft dan steeds maar verdere integratie wordt voor gek aanzien...

En dan natuurlijk nog enorme financiële bonussen voor de apparatsjiks van het geheel.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2009, 22:21   #442
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
De term EUSSR vind ik van toepassing. Een onverkozen club, een 'parlement' zonder noemenswaardige oppositie (de paar meer eurokritische leden worden compleet geisoleerd), wie een ander beeld van de EU heeft dan steeds maar verdere integratie wordt voor gek aanzien...

En dan natuurlijk nog enorme financiële bonussen voor de apparatsjiks van het geheel.
zo'n beetje als de VS dus

dan is de term USE nog beter op z'n plaats
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2009, 23:23   #443
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
zo'n beetje als de VS dus

dan is de term USE nog beter op z'n plaats

Nee hoor:

- In de VS is er toch nog iets wat op een oppositie lijkt in hun senaat.
- De President is er verkozen
- De Federale Staten binnen de VS hebben op zowat alle vlakken buiten defensie en buitenlandse politiek meer vrijheid dan de europese landen nog hebben binnen de EU. Ze hebben alleszins meer vrijheid dan wat er nog zal resten eens project EUSSR af is.

Ik vind het amerikaanse systeem verre van perfect maar het is oneindig 'democratischer' dan de EU.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2009, 14:24   #444
waarnemer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Lomp standpunt van het VB. Ze zouden moeten blij zijn dat we Europa hebben met deze huidige fincanciële crisis.
Voor mij op het pijnlijke af. Met de situatie in Ijsland. Met al die Belgische banken. Wat zou er van een Belgische frank over zijn zonder Europa.

Een partij die zoveel kiezers heeft gehad, nu afkomen met zo een standpunt. Gewoon genant. Je durft er haast niet over beginnen. (Behalve op deze 25ste of zo pagina waar niemand dat toch leest.)
waarnemer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2009, 11:36   #445
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waarnemer Bekijk bericht
Voor mij op het pijnlijke af. Met de situatie in Ijsland. Met al die Belgische banken. Wat zou er van een Belgische frank over zijn zonder Europa.

Een partij die zoveel kiezers heeft gehad, nu afkomen met zo een standpunt. Gewoon genant. Je durft er haast niet over beginnen. (Behalve op deze 25ste of zo pagina waar niemand dat toch leest.)
Je hebt duidelijk niet gelezen waar het over gaat... zeker als ge 'systeemke' maar wat blind gaat volgen...
Oud 11 april 2009, 11:38   #446
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
En jullie wel?

...
Nagel op de kop!
Oud 13 april 2009, 02:43   #447
waarnemer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Je hebt duidelijk niet gelezen waar het over gaat... zeker als ge 'systeemke' maar wat blind gaat volgen...
De pers en televisie meldden na het congres dat
...het Vlaams Belang zich in de aanloop naar de verkiezingen profileert als een “anti-Europapartij”
Bron: website van het VB.
1) Niet aan mij om al die teksten te lezen. Volg ze al lang niet meer. Maar dit liep de spuigaten uit.
2) Politici zijn er heel goed is om wat de draaien en te keren, af te zwakken of het wat anders uit te leggen als ze zien dat het niet pakt. Maar hebben al die mensen van de pers dat dan allemaal samen verkeerd gehoord? Of is het een samenzwering?
3) Het VB is best in staat op twee niveaus te werken. Bijvoorbeeld een zeer vuile indruk geven aan hun minder geschoold publiek, hun volgelingen van vroeger toen ze nog lekker schelden, ook op papier. Terwijl ze in andere discussies, in gepubliceerde teksten, er een andere draai aan geven. Ook nuttig tegenover een procureur, bewijs eens dat wij racist zouden zijn...
waarnemer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2009, 10:14   #448
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Het nieuwe programma, waar ik het dus over had, zal 28 maart aan de partijraad ter goedkeuring worden voorgelegd. Of gaat U mij hier komen uitleggen wat wij doen in de partij? Lijkt me logisch dat we met een nieuw programma naar de kiezer stappen he? Waarom anders een congres en werkgroeppen inleggen? Ik geef ook krediet, en ik zal dat nieuwe EU-programma hier zelfs speciaal aankondigen. Zoals ik dus al eens vertelde.
Ik ben nog steeds in blijde verwachting van de wonderlijk nieuw VB programma rond Europa.
Oud 7 mei 2009, 12:16   #449
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Ik ben nog steeds in blijde verwachting van de wonderlijk nieuw VB programma rond Europa.

http://www.vlaamsbelang2009.be/files...mma_europa.pdf

'At your service', kunde weer spijkers op laag water zoeken
Oud 11 juli 2009, 17:54   #450
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

ik vint paras oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooke!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! keol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2009, 17:55   #451
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

GKifhil:kojuiknilnliohujoijnhiuftgkjhgtfjlkfhgrt
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be