![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#441 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De term EUSSR vind ik van toepassing. Een onverkozen club, een 'parlement' zonder noemenswaardige oppositie (de paar meer eurokritische leden worden compleet geisoleerd), wie een ander beeld van de EU heeft dan steeds maar verdere integratie wordt voor gek aanzien...
En dan natuurlijk nog enorme financiële bonussen voor de apparatsjiks van het geheel. |
|
|
|
|
|
#442 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
dan is de term USE nog beter op z'n plaats |
|
|
|
|
|
|
#443 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Nee hoor: - In de VS is er toch nog iets wat op een oppositie lijkt in hun senaat. - De President is er verkozen - De Federale Staten binnen de VS hebben op zowat alle vlakken buiten defensie en buitenlandse politiek meer vrijheid dan de europese landen nog hebben binnen de EU. Ze hebben alleszins meer vrijheid dan wat er nog zal resten eens project EUSSR af is. Ik vind het amerikaanse systeem verre van perfect maar het is oneindig 'democratischer' dan de EU. |
|
|
|
|
|
|
#444 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Een partij die zoveel kiezers heeft gehad, nu afkomen met zo een standpunt. Gewoon genant. Je durft er haast niet over beginnen. (Behalve op deze 25ste of zo pagina waar niemand dat toch leest.) |
|
|
|
|
|
|
#445 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#446 |
|
Minister-President
|
|
|
|
#447 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
...het Vlaams Belang zich in de aanloop naar de verkiezingen profileert als een “anti-Europapartij” Bron: website van het VB. 1) Niet aan mij om al die teksten te lezen. Volg ze al lang niet meer. Maar dit liep de spuigaten uit. 2) Politici zijn er heel goed is om wat de draaien en te keren, af te zwakken of het wat anders uit te leggen als ze zien dat het niet pakt. Maar hebben al die mensen van de pers dat dan allemaal samen verkeerd gehoord? Of is het een samenzwering? 3) Het VB is best in staat op twee niveaus te werken. Bijvoorbeeld een zeer vuile indruk geven aan hun minder geschoold publiek, hun volgelingen van vroeger toen ze nog lekker schelden, ook op papier. Terwijl ze in andere discussies, in gepubliceerde teksten, er een andere draai aan geven. Ook nuttig tegenover een procureur, bewijs eens dat wij racist zouden zijn... |
|
|
|
|
|
|
#448 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#449 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
http://www.vlaamsbelang2009.be/files...mma_europa.pdf 'At your service', kunde weer spijkers op laag water zoeken
|
|
|
|
#450 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik vint paras oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooke!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! keol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#451 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
GKifhil:kojuiknilnliohujoijnhiuftgkjhgtfjlkfhgrt
|