![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dus men mag in je eigen land niks meer zeggen of verbieden terwijl bij deze het dan nog op een democratische manier is gebeurt?? Je mag wel zoals bij mij thuis het verbieden van een in godsnaam een klein tuinhuizeke we zouden willen bijbouwen waar nikske mis mee is maar we mogen niet maar als het alweer over zaken gaat van moslims dan mag je nikske? Doe gerust zo verder. Turkije toont daarmee nogmaals aan ze niet thuis horen in de EU.Ze willen er zo graag bij maar blijven in hun eigen vel snijden. |
|
|
|
|
|
|
#462 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen dat 'misschien hier en daar' zou ik toch wat willen bijstellen. Ik vermoed dat er in banken zoals die Zwitserse nogal wat criminele gelden worden witgewassen, en dat het dus niet zou gaan om 'misschien hier en daar' een rekeningetje dat zou verdwijnen, maar dat neemt nog altijd niet weg dat de totale impact van de door u beschreven operatie al bij al toch eerder gering zou blijven. Ik denk niet dat de Zwitsers zèlf nu en masse hun banken in de steek gaan laten, en ik acht het best mogelijk dat 'moslim-bashers' en 'islam-haters' aller landen nu al druk op zoek zijn naar het dichtst bij zijnde filiaal van een Zwitserse bank
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#463 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch nog maar even m'n vraag herhalen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#464 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#465 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weeral van die moslima's ?
|
|
|
#466 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U bedoelt dat het volgens de Zwitserse wetten niet meer kan, of heb ik u verkeerd begrepen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 2 december 2009 om 15:37. |
|
|
|
|
|
#467 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hoezo? Ik meende toch dat het een kwestie is van handtekeningen verzamelen; krijg je er niet voldoende dan komt er geen referendum van.
|
|
|
#468 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 december 2009 om 15:38. |
||
|
|
|
|
|
#469 | |
|
|
Citaat:
2. Zwitserland is een zeer beschaafd en democratisch land 3. De EU moet zich niet mengen in de interne zwitserse aangelegenheden, ongeacht wat men over hun beslissingen mag denken. |
|
|
|
|
|
|
#470 |
|
|
Ik neem aan dat u pleit voor onmiddellijke harde strafmaaatregelen tegen alle islamitische landen waar men niet vrij kerken mag bouwen?
|
|
|
|
|
|
#471 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#472 | |
|
|
Geleend van het forum Leefbaar Rotterdam:
http://www.leefbaarrotterdam.nl/inde..._veranderinge/ Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 2 december 2009 om 15:48. |
|
|
|
|
|
|
#473 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 2 december 2009 om 15:47. |
|
|
|
|
|
|
#474 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een waarheid als een bergkoe
|
|
|
|
|
#475 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#476 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#477 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#478 |
|
Vreemdeling
|
AVV-VVK staat voor 'Alles voor Vlaanderen - Vlaanderen voor Kristus'. Ma ja dat wist je al. Uit eerbetoon voor mijn voorouders en omdat ik het gewoon mooi vindt gebruik ik graag AVV-VVK... Ja ik heb liever AVV VVV: alles voor Vlanderen en Vlaanderen voor Vlamingen...
|
|
|
#479 |
|
Vreemdeling
|
Heel mooi geantwoord!! Mensen die in godsdienst geloven zijn gebrainwashed tot en met (door oermensen van miljoenen jaren geleden!).
|
|
|
#480 | |
|
|
Citaat:
Op datum: ......, bij deze klant niet bezorgen wegens onzelievevrouwenietopwerkdagtenhemelgevarencompens atiedag. De (goedroomse) telexist aan het andere einde van de buizenpost was wel enige dingen van mij / onze afdeling gewend en verzond keurig het bericht, had echter wel op het aan de telexcopie gehechte concept bijgekrabbeld: VANDALEN! Edit: hee, dit programma kan die woordlengte niet aan; ik had er GEEN spatie ingezet.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 2 december 2009 om 17:13. |
|
|
|
|