![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#482 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#483 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#484 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
geen slecht idee, inderdaad ![]()
![]() |
![]() |
#485 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Raar dat ik daar geen problemen mee ondervond, integendeel ze gingen gewillig mee. ![]() Al een geluk dat er mannen avances maken of driekwart van België was nog vrijgezel. Trouwens, ‘k maak het nu nog mee dat er vrouwen avances maken, wetende dat ik een vrouw en kind heb. Nu niet de heilige Maria gaan uithangen. De meeste vrouwen vinden het leuk dat er aandacht naar hen gaat, en dan bedoel ik niet de handtastelijkheden. U bent misschien ongevoelig voor die aandacht of hebt misschien liever aandacht van een vrouw, maar dat telt zeker niet voor meeste vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
oké ~ dan heb ik niks gezegd ![]()
![]() |
![]() |
#487 | |
|
![]() Citaat:
en ik heb echt geen meldpunt nodig om dat te weten, vriendinnen praten hier namelijk met elkaar over. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Daar heb je geen meldpunt voor nodig, ondervinding, meer dan genoeg... Want euh, 't zijn meestal de losers die onmiddellijk 'avances' beginnen te maken.
![]() |
![]() |
#489 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Oké ~dan heb ik niks gezegd ![]() [font=Times New Roman][font=Verdana]Alles lezen juffie, er staat duidelijk "het onnozel uitvluchtje" [/font][/font] [font=Times New Roman][font=Verdana]Ik denk niet dat een vrouw een onbekende man ten dans zal vragen als er langs haar kant geen interesse is in de man in kwestie. [/font][/font] [font=Times New Roman][font=Verdana]Of bent u zo’n persoon die iedereen maar aan uw lichaam laat plakken? [/font][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ze dan verder beginnen lullen en zichzelf o zo serieus nemen en vooral onweerstaanbaar.... ![]() Als een vrouw een man gaat uitnodigen dan hebben we het niet over een MAN die avances maakt hee
![]() |
![]() |
#491 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat zegt mij genoeg, daar een loser ook weet dat hij niet te hoog moet mikken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ik kom niet meer bij van 't lachen, afin, goed voor mij, weer een loser minder dan.
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 6 augustus 2004 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
|
![]() Citaat:
het feit dat u niet afgewezen wordt, komt mss omdat u niet zomaar op een vrouw afstapt, maar eerst vanop een afstand bekijkt of je een kans maakt (bv of er oogcontact is). ofwel bent u natuurlijk gewoon onweerstaanbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
who cares ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De meeste mannen vinden zichzelf onweerstaanbaar (blijkt goed uit hun gesprekken over homo's: denken dat ze on sight verkracht gaan worden),
klein tips: #1 als een meisje oogcontact onwijkt is het niet omdat ze verlegen is #2 als een meisje je negeert is het niet omdat ze je sexy vind #3 een neen betekent meestal wel (behalve als de lichaamstaal duidelijk anders is) een neen ... #4 Neen, de kans is niet groot (lees: héél klein) dat U een onweerstaanbare casanova bent. Hetgeen waar ik het best mee kan lachen zijn mensen die indruk willen maken op een meisje en zich daarmee compleet belachelijk maken. Overlaatst iemand in de fitniss: een meisje is aant bankdrukken met 20 kg (de losse baar), daarnaast gaat een jongen (die er duidelijk voor de eerste keer was) liggen, kijkt ff naar het meisje, en begint belachelijk veel gewicht te stapelen (90 kg, voor zo'n dun persoontje met benen dunner dan mijn armen ...) Die jongen gaat liggen, kijkt nog eens cool naar het meisje, pakt de bar, laat ze zakken, .... ... en krijgt ze niet meer omhoog, hij moest ze laten vallen op zijn buik ... en ik ben hem moeten gaan helpen of hij lag er nu nog ... *edit* bah, /me gaat terug naar dom familiefeest beneden, wish me luck ![]()
Laatst gewijzigd door Eternity : 6 augustus 2004 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#498 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eternity : 7 augustus 2004 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik al eerder vermelde ben ik al 15 jaar met dezelfde vrouw en heb reeds een kind verwekt. Dus uw tips kan u misschien zelf toepassen op uw soortgenoten. Als u evenveel mannen kan versieren als ik vrouwen heb versierd mag u al blij zijn. |
|
![]() |
![]() |