Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2004, 22:02   #481
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MT
Wat bedoeld u met lastig vallen? Een meisje aanspreken of avances maken valt voor mij niet onder lastigvallen,bepotelen daarentegen wel.
Als dat meisje met haar achterste bloot rondloopt zal ze wel aangestaard worden, maar zoals u het hier voorstelt is het net of alle vrouwen worden aangestaard door hetero mannen. En ja als er een vrouw passeert die bloedmooi is kan ik het ook niet laten om eens om te kijken, denkt u dat vrouwen dit niet doen?

En wees nu eerlijk, zoveel vrouwelijke schoonheid loopt er nu ook niet rond om er speciaal het hoofd voor te draaien.
Goh, duidelijk een man aan het woord, ik kan je verzekeren dat telkens aangesproken worden en telkens mannen die zo nodig avances moeten maken, wel als hinderlijk worden gezien door die vrouwen.
Oud 6 augustus 2004, 22:04   #482
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Goh, duidelijk een man aan het woord, ik kan je verzekeren dat telkens aangesproken worden en telkens mannen die zo nodig avances moeten maken, wel als hinderlijk worden gezien door die vrouwen.
Allez dan, we zullen stoppen met avances maken.
Oud 6 augustus 2004, 22:04   #483
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Arme, misleide zielen... Ik heb werkelijk met ze te doen...
Er staan toch wel enkele sterke argumenten op hun site voor de Vlaamse onafhankelijkheid, waarschijnlijk denken ze over u net hetzelfde.
Oud 6 augustus 2004, 22:08   #484
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Allez dan, we zullen stoppen met avances maken.
Als jij zo'n man bent die denkt compleet irrisistable te zijn en de duidelijke niet interesse afdoet als verlegenheid en nee als ja...
geen slecht idee, inderdaad
Oud 6 augustus 2004, 22:27   #485
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Hebben ze u dat gezegd soms? U hebt een meldpunt voor vrouwen die aangesproken worden door mannen?
Raar dat ik daar geen problemen mee ondervond, integendeel ze gingen gewillig mee. Denkt u dat mannen niet worden aangesproken door vrouwen of het onnozel uitvluchtje “wil je met me dansen?”
Al een geluk dat er mannen avances maken of driekwart van België was nog vrijgezel. Trouwens, ‘k maak het nu nog mee dat er vrouwen avances maken, wetende dat ik een vrouw en kind heb. Nu niet de heilige Maria gaan uithangen. De meeste vrouwen vinden het leuk dat er aandacht naar hen gaat, en dan bedoel ik niet de handtastelijkheden. U bent misschien ongevoelig voor die aandacht of hebt misschien liever aandacht van een vrouw, maar dat telt zeker niet voor meeste vrouwen.
MT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 22:37   #486
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hebben ze u dat gezegd soms? U hebt een meldpunt voor vrouwen die aangesproken worden door mannen?
Raar dat ik daar geen problemen mee ondervond, integendeel ze gingen gewillig mee. Denkt u dat mannen niet worden aangesproken door vrouwen of het onnozel uitvluchtje “wil je met me dansen?”
Al een geluk dat er mannen avances maken of driekwart van België was nog vrijgezel. Trouwens, ‘k maak het nu nog mee dat er vrouwen avances maken, wetende dat ik een vrouw en kind heb. Nu niet de heilige Maria gaan uithangen. De meeste vrouwen vinden het leuk dat er aandacht naar hen gaat, en dan bedoel ik niet de handtastelijkheden. U bent misschien ongevoelig voor die aandacht of hebt misschien liever aandacht van een vrouw, maar dat telt zeker niet voor meeste vrouwen.
ahaa ~ "wil jij met me dansen" vindt jij avances maken?
oké ~ dan heb ik niks gezegd
Oud 6 augustus 2004, 22:44   #487
ingenious

Standaard

Citaat:
vrouwen vinden het soms leuk om aandacht te krijgen. het hangt er gewoon vanaf waar, wanneer en vooral van wie. als je een hele avond door losers wordt aangesproken, ben je echt niet blij met de aandacht hoor.

en ik heb echt geen meldpunt nodig om dat te weten, vriendinnen praten hier namelijk met elkaar over.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 22:56   #488
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
vrouwen vinden het soms leuk om aandacht te krijgen. het hangt er gewoon vanaf waar, wanneer en vooral van wie. als je een hele avond door losers wordt aangesproken, ben je echt niet blij met de aandacht hoor.

en ik heb echt geen meldpunt nodig om dat te weten, vriendinnen praten hier namelijk met elkaar over.
yep en uitgerekend op zo'n moment, met enkele vriendinnen eens onder mekaar, zonder mannen, a girls night out, heb je prijs...
Daar heb je geen meldpunt voor nodig, ondervinding, meer dan genoeg...
Want euh, 't zijn meestal de losers die onmiddellijk 'avances' beginnen te maken.
Oud 6 augustus 2004, 22:56   #489
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
ahaa ~ "wil jij met me dansen" vindt jij avances maken?
oké ~ dan heb ik niks gezegd
Ahaa ~ “aangesproken worden” vindt u avances maken?
Oké ~dan heb ik niks gezegd

[font=Times New Roman][font=Verdana]Alles lezen juffie, er staat duidelijk "het onnozel uitvluchtje" [/font][/font]
[font=Times New Roman][font=Verdana]Ik denk niet dat een vrouw een onbekende man ten dans zal vragen als er langs haar kant geen interesse is in de man in kwestie. [/font][/font]
[font=Times New Roman][font=Verdana]Of bent u zo’n persoon die iedereen maar aan uw lichaam laat plakken? [/font][/font]
Oud 6 augustus 2004, 23:11   #490
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ahaa ~ “aangesproken worden” vindt u avances maken?
Oké ~dan heb ik niks gezegd

[font=Times New Roman][font=Verdana]Alles lezen juffie, er staat duidelijk "het onnozel uitvluchtje" [/font][/font]
[font=Times New Roman][font=Verdana]Ik denk niet dat een vrouw een onbekende man ten dans zal vragen als er langs haar kant geen interesse is in de man in kwestie. [/font][/font]
[font=Times New Roman][font=Verdana]Of bent u zo’n persoon die iedereen maar aan uw lichaam laat plakken? [/font][/font]
Nee hoor, en als zo iemand vraagt om te dansen en je zegt nee is de kous normaal gezien af, end of story...
Als ze dan verder beginnen lullen en zichzelf o zo serieus nemen en vooral onweerstaanbaar....
Als een vrouw een man gaat uitnodigen dan hebben we het niet over een MAN die avances maakt hee
Oud 6 augustus 2004, 23:16   #491
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
yep en uitgerekend op zo'n moment, met enkele vriendinnen eens onder mekaar, zonder mannen, a girls night out, heb je prijs...
Daar heb je geen meldpunt voor nodig, ondervinding, meer dan genoeg...
Want euh, 't zijn meestal de losers die onmiddellijk 'avances' beginnen te maken.
Dan zal u waarschijnlijk bij de groep horen waar ik mijn hoofd niet voor zal omdraaien, daar u naar eigen zeggen meestal de losers aantrekt.
Dat zegt mij genoeg, daar een loser ook weet dat hij niet te hoog moet mikken.
Oud 6 augustus 2004, 23:18   #492
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dan zal u waarschijnlijk bij de groep horen waar ik mijn hoofd niet voor zal omdraaien, daar u naar eigen zeggen meestal de losers aantrekt.
oh oh wat geweldig grappig
ik kom niet meer bij van 't lachen, afin, goed voor mij, weer een loser minder dan.

Laatst gewijzigd door oriana : 6 augustus 2004 om 23:20.
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 23:21   #493
ingenious

Standaard

Citaat:
wel mijn beste, als zo'n loser op je afkomt begin je wel aan jezelf te twijfelen. al chance zijn het niet altijd losers die afkomen. maar elke vrouw heeft aantrok van losers.

het feit dat u niet afgewezen wordt, komt mss omdat u niet zomaar op een vrouw afstapt, maar eerst vanop een afstand bekijkt of je een kans maakt (bv of er oogcontact is). ofwel bent u natuurlijk gewoon onweerstaanbaar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 23:35   #494
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
wel mijn beste, als zo'n loser op je afkomt begin je wel aan jezelf te twijfelen. al chance zijn het niet altijd losers die afkomen. maar elke vrouw heeft aantrok van losers.

het feit dat u niet afgewezen wordt, komt mss omdat u niet zomaar op een vrouw afstapt, maar eerst vanop een afstand bekijkt of je een kans maakt (bv of er oogcontact is). ofwel bent u natuurlijk gewoon onweerstaanbaar.
Inderdaad, ik zal mij niet gauw belachelijk maken door op het wilde weg naar een vrouw te stappen.Ik ben meer het rustige type, als ze zelf niet afkomen is het ook zo.
who cares
Oud 6 augustus 2004, 23:49   #495
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
oh oh wat geweldig grappig
ik kom niet meer bij van 't lachen, afin, goed voor mij, weer een loser minder dan.
Huh? Dit is niet grappig bedoeld, ik meen dat. Ik kan me amper herinneren dat er ooit een griezel rond mij stond te draaien om aandacht te trekken. En moest dat zo zijn, dan verplaats ik me gewoon. Vrees niet, ik ben al 15 jaar van de straat af, dus de kans dat u mij in een danstent tegenkomt is zeer klein.
Oud 6 augustus 2004, 23:51   #496
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

De meeste mannen vinden zichzelf onweerstaanbaar (blijkt goed uit hun gesprekken over homo's: denken dat ze on sight verkracht gaan worden),

klein tips:

#1 als een meisje oogcontact onwijkt is het niet omdat ze verlegen is
#2 als een meisje je negeert is het niet omdat ze je sexy vind
#3 een neen betekent meestal wel (behalve als de lichaamstaal duidelijk anders is) een neen ...
#4 Neen, de kans is niet groot (lees: héél klein) dat U een onweerstaanbare casanova bent.

Hetgeen waar ik het best mee kan lachen zijn mensen die indruk willen maken op een meisje en zich daarmee compleet belachelijk maken.

Overlaatst iemand in de fitniss: een meisje is aant bankdrukken met 20 kg (de losse baar), daarnaast gaat een jongen (die er duidelijk voor de eerste keer was) liggen, kijkt ff naar het meisje, en begint belachelijk veel gewicht te stapelen (90 kg, voor zo'n dun persoontje met benen dunner dan mijn armen ...)
Die jongen gaat liggen, kijkt nog eens cool naar het meisje, pakt de bar, laat ze zakken, ....
... en krijgt ze niet meer omhoog, hij moest ze laten vallen op zijn buik ... en ik ben hem moeten gaan helpen of hij lag er nu nog ...

*edit* bah, /me gaat terug naar dom familiefeest beneden, wish me luck

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 6 augustus 2004 om 23:54.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 23:56   #497
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
De meeste mannen vinden zichzelf onweerstaanbaar (blijkt goed uit hun gesprekken over homo's: denken dat ze on sight verkracht gaan worden),

klein tips:

#3 een neen betekent meestal wel (behalve als de lichaamstaal duidelijk anders is) een neen ...
#4 Neen, de kans is niet groot (lees: héél klein) dat U een onweerstaanbare casanova bent.

Hetgeen waar ik het best mee kan lachen zijn mensen die indruk willen maken op een meisje en zich daarmee compleet belachelijk maken.

Overlaatst iemand in de fitniss: een meisje is aant bankdrukken met 20 kg (de losse baar), daarnaast gaat een jongen (die er duidelijk voor de eerste keer was) liggen, kijkt ff naar het meisje, en begint belachelijk veel gewicht te stapelen (90 kg, voor zo'n dun persoontje met benen dunner dan mijn armen ...)
Die jongen gaat liggen, kijkt nog eens cool naar het meisje, pakt de bar, laat ze zakken, ....
... en krijgt ze niet meer omhoog, hij moest ze laten vallen op zijn buik ... en ik ben hem moeten gaan helpen of hij lag er nu nog ...

haha, typisch voorbeeld van de loser die zelf niet beseft dat hij een loser is(zoals de meesten) ~ en good luck met het familiefeestje
Oud 7 augustus 2004, 00:00   #498
MT
Schepen

Standaard

Citaat:

klein tips:

Mag ik zo vrij zijn u te vragen aan wie u deze tips geeft?
Oud 7 augustus 2004, 09:25   #499
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag ik zo vrij zijn u te vragen aan wie u deze tips geeft?
Voelt u u aangesproken?

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 7 augustus 2004 om 09:30.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2004, 11:28   #500
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Voelt u u aangesproken?
Nee hoor jongen. Wat ervaring met vrouwen betreft heb ik geen hulp nodig van jongetjes die het met hun zelfde geslacht doen.
Zoals ik al eerder vermelde ben ik al 15 jaar met dezelfde vrouw en heb reeds een kind verwekt. Dus uw tips kan u misschien zelf toepassen op uw soortgenoten. Als u evenveel mannen kan versieren als ik vrouwen heb versierd mag u al blij zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be