![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#502 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#504 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Jij doet alsof je begrepen hebt dat ze een omgekeerde A heeft gebruikt. Jij doet alsof ze zou gezegd hebben dat alle uitspraken met profiterende Marokkanen erin racistisch zijn. Dat heeft ze niet gezegd. Leer lezen, of leer wiskunde. En dan haar voor autoritair uitschelden, dat kan echt niet door de beugel. |
||
|
|
|
|
|
#505 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#506 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Een beetje ernstig blijven... Wie de Europese geschiedenis kent, weet que "le nationalisme c'est la guerre!" |
|
|
|
|
|
|
#507 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Maar deze thread gaat over de aanslagen in Londen, en automatisch is er een link met de overige terroristische aanslagen. Of niet? Binnen deze context gaat het over de mogelijke oorzaken en een daarvan is het zwaar belasten van het nationalisme door invoering van een groot aantal andere "culturen" die, rarara hoe kan het, hun eigen cultuur mee importeren en er op staan deze ten volle te kunnen "boefenen". Vind jij het dan vreemd dat de cultuur die aanwezig was in het gastland voordat deze andere culturen zich aandienden daarop reageert??? Beide zijn vormen van nationalisme, maar de enigen met "uitbreidingsdrang" zijn de geïmporteerde culturen (waarvan een onderdeel nationalisme is) De schuld bij het nationalisme leggen is idd zo gek nog niet. De schuld bij de zich verdedigende partij leggen is compleet verkeerd. Dat bedoel ik.
|
|
|
|
#508 |
|
Banneling
|
Italië is begonnen met grote aantallen arrestaties
|
|
|
|
|
|
#509 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
"Es darf nicht sein, dass letztendlich je die Frustrierten über das Schicksal [Flanderns] bestimmen" - Edmund Stoiber Laatst gewijzigd door jjohanvdb : 10 juli 2005 om 18:54. |
|||||
|
|
|
|
|
#510 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Hetgeen ik schreef gaat niet enkel over het Verenigd Koninkrijk hoor. De kolonisatieperiode ligt al een serieus tijdje achter ons. Een omgekeerde beweging is zelfs al tientallen jaren aan de gang. De reden hiervoor? Omdat kolonisatie een begrip is dat een vieze nasmaak achterlaat. (en terecht) Waar ik vooral op doel is dat er blijkbaar terug een vorm van kolonisatie aan de gang is. Nu zijn het echter de westerse landen die overspoeld worden en waar de bestaande regels, omgangsvormen, cultuur, ... noem maar op een serieuze knauw krijgen. Hopelijk druk ik me nu duidelijker uit. [size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 10 juli 2005 om 22:41. |
|||||
|
|
|
|
|
#511 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#512 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#513 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wat is je mening trouwens over de rest van mijn reactie, want daar lag de discussie toch wel, dacht ik... Ok, was wat te snel. Dacht dat je daar niet op ging reageren. 'k Zal zometeen reageren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 10 juli 2005 om 22:51. |
|||||
|
|
|
|
|
#514 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Beschouw het nu maar iets breder. Trouwens, als je ziet wat er aan de hand is in sommige gemeenten (rond Brussel), waar de politie zich zelfs niet meer durft te vertonen omdat ze anders molotovcocktails op hun dak krijgen, dan zou je nog gaan denken dat het militaire bezetting is. Ik heb het over het "binnenstromen" van enorme aantallen immigranten die hun eigen cultuur hier neerpoten. De gelijkenis met de kolonisatie van weleer lijkt me er wel degelijk te zijn. En met een overheid die de nieuwe gasten daarmee helpt, heb je toch geen militaire interventie nodig, of wel soms? Enne, even over je onderschrift. 't Is niet omdat het van da Vinci (of Dan Brown, mij eender) komt dat het almachtig is hoor. Of gaan we seffens ook nog op zoek naar de Illuminati? Weet je wat, bekijk jij ook even mijn onderschrift. Vooral dan het tweede deel.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 10 juli 2005 om 22:59. |
|||||
|
|
|
|
|
#515 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#516 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En als het aan Europa lag, dan zouden ze Sadam, terwijl hij na het ontbijt enkele duizenden Koerden vergaste, beleefd gevraagd hebben daarmee op te houden. Bij het middagmaal zou hij hen the bird gegeven hebben waarna de dappere Europeanen zijn hielen zouden gelikt hebben onderwijl de vraag om op te houden herhalend. Maar inderdaad, draai of keer het zoals je wil, de Amerikanen zouden in eender welke situatie de boter gefret hebben. Want zie je, de Verenigde Staten, dat is Satan in hoogst eigen persoon. Net zoals de moslims verkondigen. Vreemd dat vele Europeanen daar net zo over denken. Lijkt wel of die hun verstand reeds is gekoloniseerd....
|
|
|
|
#517 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#518 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Iemand die niet veel doet vergist zich niet zo heel vaak, ook al heeft die er veel of weinig over nagedacht. Dus het een is niet noodzakelijk verbonden met het ander.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 10 juli 2005 om 23:26. |
|||||
|
|
|
|
|
#519 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|