![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Je moet niet bevooroordeeld te zijn om van zodra je dergelijke geweldmisdrijven en 'jongeren' in één persbericht samen hoort, met quasi-zekerheid te kunnen voorspellen dat de daders Marokkaanse puberjongens zijn en het slachtoffer een autochtoon en/of vrouw. Je kunt blijven nuanceren en rond de pot draaien, maar there's something rotten in the Maghreb Community, in heel W-Europa. Meer bepaald is er een probleem met de opvoeding van de jongetjes. En neen, ik zeg niet dat alle Marokkanen of de meerderheid ervan criminelen zijn of zo. Maar alle Marokkanen delen wel van langsom meer in de brokken die het pubertuig maakt, jammer maar helaas. En zo komen we terecht in een vicieuze cirkel van racisme. Ik denk niet dat dit nog goed kan komen, daarvoor is de situatie al veel te ver verkankerd. Op lange termijn misschien, hopelijk, maar de volgende jaren en decennia zie ik de problemen alleen groter worden (Een onmiddellijke stop van gezinshereniging zou een beetje soelaas kunnen brengen. Overigens, als mensen hier toch zo racistisch zijn tov Marokkanen, en Marokkanen hier nauwelijks kansen krijgen, waarom zou een Marokkaan dan nog naar hier willen komen? Zijn dat allemaal masochisten of zo?) En neen, ik overweeg nog altijd niet om op die kutpartij van Dewinter en Co te stemmen. Ik stem gewoon niet meer, want het zootje ongeregeld dat zich zo zelfgenoegzaam 'democratische politici' noemt, heeft bij mij ook alle krediet verloren, o.a. omwille van de knoeiboel die men op moralistisch-utopische wijze 'multiculturele samenleving' heeft gedoopt. In elk geval: ik overweeg om mezelf ook een mes aan te schaffen, want mijn leven is meer waard dan dat van tien van die analfabete pubers, en in een situatie waarin ik met dergelijk uitschot te maken krijg, ga ik me gvd niet als een lam laten offeren op het altaar van het verdraagzame en vredelievende begrip. En op de Staat of mijn medeburgers moet ik voor bescherming niet rekenen, zoveel is wel duidelijk.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 14 april 2006 om 11:49. |
|
|
|
|
|
#502 |
|
Europees Commissaris
|
Ik denk dat hij het heeft over de drie Palestijnse kinderen die deze week in Gaza zijn vermoord door de IDF....
Laatst gewijzigd door Djiezes : 14 april 2006 om 11:45. |
|
|
|
|
#503 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bovendien is de islam als ideologie verantwoordelijk voor een groot deel van de ellende. Dat ontkennen is gewoon naïef en dom. Bovendien, die keiharde aanpak blijkt in realiteit maar een lachertje te zijn. D�*t wordt aangeklaagd. |
|
|
|
|
|
#504 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bedoel je die kleine kinderen van vier maanden en zwangere vrouwen en oude mannen die rondsukkelen op de markt om daarna gebombardeerd te worden door een of andere rakket??
|
|
#505 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#506 |
|
Banneling
|
Nee ze heeft het over die moslimzotten die zichzelf opblazen voor 72 maagden in het paradijs : NY, Bali, Madrid, London, etc
|
|
|
|
|
#507 |
|
Europees Commissaris
|
Is het de schuld van de islam dat er meer dan 3 miljoen Palestijnse vluchtelingen leven in de kampen van Libanon, Syrië en Jordanië?
|
|
|
|
|
#508 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik zie geen verband met Marokkaanse pubercriminelen hier.
|
|
#509 | |
|
|
Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 14 april 2006 om 11:53. |
|
|
|
|
|
#510 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je opgevoed wordt in een milieu waar geweld gebruiken normaal gevonden wordt ga je dat ook normaal vinden. Ge gaat mij toch niet vertellen dat alle culturen ter wereld op dezelfde manier tegen het gebruik van geweld aankijken ? Wanneer zo’n cultuur zich dan in België isoleert en zijn mosterd in het thuisland blijft halen krijgt ge inderdaad cultuurverschillen die vroeg of laat tot botsingen moeten leiden. |
|
|
|
|
|
#511 |
|
Banneling
|
Ochote, gaan we zo beginnen? Gaan we er het Midden-Oosten bijsleuren (zoals de AEL) om hier de overproprotionele aanwezigheid van moslims in de criminaliteitsstaitistieken te vergoeilijken?
|
|
|
|
|
#512 |
|
|
|
|
|
|
|
#513 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#514 |
|
Europees Commissaris
|
Nee, volgens jou is de islam de schuld van alle miserie hier en in de rest van de wereld. Antwoord dus maar gewoon op mijn vraag: Is het de schuld van de islam dat er meer dan 3 miljoen Palestijnse vluchtelingen leven in de kampen van Libanon, Syrië en Jordanië? JA of NEE?
|
|
|
|
|
#515 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oppassen met je antwoord hee, want een anti-semitisme geniet hogere vervolgingingsprioriteit dan winkeldiefstallen. ![]()
|
|
|
|
#516 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
#517 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je bedoelt die onschuldige kinderen waarop, met veel succes overigens, beroep werd gedaan om steentjes te gooien?
|
|
#518 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#519 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het is niet omdat de Palestijnse vluchtelingen niet de schuld zijn van de islam, dat (de beleving van) de islam geen element zou zijn om het gedrag van Maghreb-pubertuig te verklaren.
|
|
|
#520 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|